Ben eigenlijk wel benieuwd hoelang jullie samen zijn met jullie askim en waar en hoe jullie elkaar hebben leren kennen!
Groetjes,
Cynthia
Ben eigenlijk wel benieuwd hoelang jullie samen zijn met jullie askim en waar en hoe jullie elkaar hebben leren kennen!
Groetjes,
Cynthia
Ik zal dan ook meteen zelf even beginnen, ik ken mijn askim nu 9 maanden maar zijn pas 8 maanden echt volop aan het msnen/smsen/bellen etc. En ben pas in december 2009 weer naar hem terug gegaan.
Ik heb mijn askim eind September leren kennen en ben dus nu 6 maanden met hem samen. In Februari ben ik voor het eerst terug gegaan en ga nu eind Mei weer terug. Tussentijds hebben we bijna dagelijks contact per telefoon.
Ik ben nu 6 maanden samen met mijn askim sep vorig jaar leren kennen…Januarie voor het eerst terug gegaan en 19 maart was ik bij hem voor een week en de volgende is in juni…Contact via msn en bellen
Thats my story
Xxxx bibi:dag:
ik en mijn askim zijn al zeven maanden bij elkaar, vorig jaar aug leren kennen in alanya… nog niet terug kunnen gaan i.v.m school & zijn leger, we houden contact via smsen, bellen en msn.
xx
mijn askim heb ik vorig jaar aug/sept leren kennen, in kumköy en kennen elkaar dus een kleine 7 maanden we houden contact met bellen smsen en msn ik ben toen eind nov naar hem terug gegaan.en eind april ga ik weer naar hem toe en dan ook nog in sept, en als het meezit dan ga ik eind nov weer.als ik nog genoeg dagen heb.
ik en mijn askim zijn al 19 maanden samen . leren kennen in side . we houden contact via bellen & sms & msn . en nu zaterdag ga ik terug voor 2 weekjes :d
Ik ken men vriend sinds begin augustus 2009 , we zijn dus bijna 8 maand samen, en ben in februari teruggeweest, en volgende keer is 11 april =D
hey ik ben al 6 jaar deze zomer samen met mijn vriend elkaar leren kennen in kusadasi en ga binnen 1 maand naar dubai want daar werkt hij nu als kapitein op een privejacht…
groetjes dnies
Bijna 4 jaar samen, waarvan bijna 3 jaar getrouwd.
We hebben elkaar leren kennen in Alanya waar ik destijds stage liep voor m’n opleiding. Nu wonen we in Alanya met ons dochtertje van bijna anderhalf en ons 2e kindje is onderweg :wub:
Wij hebben elkaar begin juni 2009 leren kennen (vakantie 19 dagen), en zijn nu dus 10 maanden samen. Ik ben terug geweest in aug 2009 (4 dagen), okt 2009 (3 weken) en maart 2010 (2 weken) en mijn askim is in december 2009 een maand in Nederland geweest, hij is nu zijn legerperiode begonnen en ik ga in mei weer voor 12 dagen naar hem toe. We hadden voorheen dagelijks contact via msn, en nu dagelijks per telefoon.
Melike: gefeliciteerd met jullie aankomende gezinsuitbreiding! ![]()
Dank je wel Cynthia !
leuk om te lezen!
wij zijn alweer 5 jaar samen! waarvan nu 14 maanden getrouwd.
hoe we mekaar hebben leren kennen…Ik op vakantie in hotel, hij ober daar… ;)een soort van: crush op het eerste gezicht ![]()
MissyMay: en jullie zijn zoo lief samen ![]()
Ik ken mij vriend vanaf juli 2009, we zijn nu 10 maanden samen.
Ik heb hem ontmoet in mijn vakantie in Alanya van 3 weken.
Ik ben erna nog twee weken terug gevlogen in augustus.
In oktober ben ik nog twee weken naar hem toe geweest en van december tot januari ben ik vijf weken bij hem geweest en in februari 2 weken en over twee weekjes ga ik weer 17 daagjes naar hem toe.
Aan het einde van het jaar ga ik verhuizen naar Alanya en blijf ik er voorgoed…Ik verheug me er al op:)
We houden dagelijk contact via msn en gelukkig kan ik vaak naar hem toe…
Als je hem sinds juli 2009 kent… dan zijn jullie toch nog geen 20 maanden samen?
Aha, sorry ik had een typfoutje gemaakt. Ik heb het verandert.
Het moest 10 maanden zijn, haha ![]()
Haha heel mooi!
Gaaf dat je aan het einde van het jaar gaat verhuizen! ![]()
Misskim mag ik je vragen waarom jij daar heen gaat?? En niet hij hierheen zoals je dat meestal hoort?? Als je me te nieuwschierig vindt hoef je geen antwoord te geven hoor, ik vindt het leuk te lezen dat je zo vaak heen kan en eind van het jaar voorgoed daar heen gaat ![]()