Hoi Tessa, jazeker mag je dat vragen.
Het is voor hem ook geen probleem om hierheen te komen, maar ik heb daar mijn draai gevonden. Ik geniet echt als ik daar ben en het is mijn keuze om daar een nieuw begin te beginnen. Onderhand ken ik er al heen veel mensen en ik voel me er echt thuis. En mijn eigen familie gaat ook minus 4 keer per jaar erheen en met zijn familie kan ik het ook heel goed vinden. Ik verheug me er echt weer op als ik daar ben ![]()
hi misskim
ik kan je goed begrijpen dat je dat wilt doen hoor!
ik ken mijn vriend nu al bijna 2jaar elkaar leren kennen in alanya op boottocht:) en nu hebben wij onze eigen boot gekocht daar dus ik vertrek volgende zondag ook terug naar alanya:)zal echt blij zijn dat ik daar terug ben.![]()
groetjes
Wow wat gaaf!! Ga je zondag voorgoed daarheen?? Spannend zeg jullie eigen boot! Neem aan dat jullie boottochten gaan organiseren??
Ja, echt super dat je zondag er voorgoed heen gaat.
Zeker dat je blij bent dat je daar terug bent, dat heb ik ook altijd.
Maar ik moet nog even doorbijten tot het einde van het jaar totdat ik daar kan blijven.Volgende week donderdag vertrek ik ook voor 17 dagen naar mijn mannetje in Alanya, gelukkig.
Leuk dat jullie een boot samen hebben, gaan jullie natuurlijk boottochten organiseren. Ik wens je daar echt heel veel succes en heel veel geluk samen.![]()
@cynthia x misskim:) ja wij gaan idd boottochten organiseren is echt super leuk mijn vriend heeft altijd op de boot van zijn vader gewerkt maar nu is het echt voor ons:)
mjah ik zal moeten zien hoe het financieel zal gaan want ik moet natuurlijk nog leningen af kunnen betalen dusjah dat is een beetje het moeilijke nu.Ik hoop natuurlijk dat we genoeg geld kunnen verdienen deze zomer dan kan ik daar blijven,zo niet dan moet ik maar even terug naar Belgie dat zal een pak minder zijn natuurlijk:(
@misskim wat leuk dat je volgende week ook naar je askim gaat:) zal echt goed doen:)
ik heb mijn vriendje nu al 4maand moeten missen:(!
groetjes!!
Brientje: geniet ervan!!! :kus:
@cynthia:thnx meid:)
Hoi superbrientje,
Ik hoop idd dat het allemaal supergoed gaat met jullie daar op de boot en dat jullie er genoeg aan kunnen verdienen dat je niet terug hoeft naar Belgie.
Dat zou inderdaad wel minder zijn. Ik heb mijn engel anderhalve maand nu niet gezien en ik vind het al weer veels te lang dus ik ben echt superblij als ik hem volgende week weer zie, het zal me zeker goed doen.
Misschien komen we elkaar daar wel eens tegen, ik neem aan dat jullie boot in de haven ligt daar? Nog maar een paar daagjes meid en dan ben je eindelijk daar ![]()
hi misskim!
ja kan ik begrijpen dat je superblij zult zijn dat je terug kan vertrekken ![]()
ja onze boot ligt in de haven daar hoor,ik weet niet of je BIG BABA boat kent?die is nu van ons:d
nog 5daagjes en ik ben terug bij mijn liefje:)ga echt super blij zijn:wub:!
Ja dat denk ik zeker dat je superblij zal zijn.
Het kan zijn dat ik de boot wel eens gezien heb, ik ben er zo vaak langsgelopen, maar er liggen er ook zoveel.
Ik ga ook echt super blij zijn als ik mijn engel weer zie:)
Alvast een hele goeie reis en geniet ervan.
Groetjes kim
hi misskim
dankjewel,ik hoop dat ik kan vertrekken hoor want er was iets gebeurt in ijsland ofs waardoor er een stofwolk op weg naar nl belgie enz is dus ik hoop dat de luchthaven open zal zijn:p maar dat zal tegen zondag wel al beter zijn zeker:)
groetjes
Ik heb mijn vriend in eind mei/begin juni in kusadasi leren kennen
Daarna ben ik half juli terug gegaan voor 3 weken en daarna ben ik eind augustus er gaan wonen in kusadasi samen met hem tot eind februari op dit moment wonen we in ankara bij zijn ouders in huis…
af en toe weekje naar nl…
dinsdag weer terug eindelijk!!!
Hoi superbrientje,
Het ziet er niet goed uit he met het vliegverkeer, ik hoop echt voor je
dat je morgenavond kan vliegen. Ik zie het zelfs al somber in voor volgende week. Maar duimen dat alles goed komt ![]()
hi misskim!!
ja het is echt rot nu met het vliegverkeer maarja,wat kan je er aan doen?
niets natuurlijk:( ja ik hoop dat ik toch kan vertrekken morgen of maandag.corendon had al gebelt dat ze gaan verwittigen vanaf dat de luchthavens terug open zijn dusjah dan zien we het wel e:) ik hoop het echt hoor!!misschien dat we dan nog samen vertrekken:p
groetjes!!