hmm ok
En ik ben het met alles en iedereen hierboven eens ! Kan het zelf niet beter onder woorden brengen :wub:
JE VOELT JE ER GEWOON THUIS ! Zo simpel is het. :zon02:
P.S. : dit was ik even vergeten te zeggen.
Ik lees het nu pas, mens wat kan jij leuk schrijven!!
Ik heb het ook pas net gelezen,
Ik vind het egt super:D
je had het dan ook gewoon kunnen verdelen over 4 of 5 berichten…
zoals alle verhalen hier…
Turkije is een prachtig vakantieland, met heel vriendelijke mensen,wij gaan sinds 1988 naar Turkije en hebben nooit criminaliteit meegemaakt. Het moeilijkste deel is de taal, maar met enige inspanning leer je snel de meest gebruikte woorden, en zie ze worden nog vriendelijker en gastvrijer, kultuur is er, maar je moet je wel verplaatsen en dat is iets waar de meeste toeristen niet aan meedoen. Dus een goed raad, trek er eens op uit, met de bus, dolmus of huur een auto. Dan leer je pas Turkije kennen.
hallo allemaal,
Bloem 29 zei hetgeen ik altijd voel zodra ik voet op Turkse bodem zet :
ik klik beter met mezelf als ik daar ben. Voel me er soms weleens schuldig over
OMYGOD!,.,
eerlijk dat is tog gewoon echt super geweldig, om gewoon, sht een paar dagen na weg te zijn gegaan daar weer terug te zijn,
kon het maar
(L)
Turkije is zeker verslavend!!
ik kom nu al 7jaar (8x) in marmaris zelfde hotel, zelfde mensen heerlijk.
als ik op dalaman land dan ben ik zoo blij en voel ik me helemaal compleet stom maar waar! hoop dat ik deze zomer er 2-3maande kan gaan werke want ik zou er graag wille gaan wonen maar iedereen zegt het is ander blablabla nou we zullen zien;) komen er nog meer mensen in marmaris???
groetjess deborahh
nee, ik ben nog nooit in Marmaris geweest, maar wel al 12 keer in Turkije
Meestal Belek of Antalya. Ik heb vrienden wonen in Antalya
Ja hoor, wij komen altijd in Marmaris. Ik ga over 8 weken daarheen, voor het eerst in de winter. Ben zeer benieuwd. En vlieg dan niet naar Dalaman (is gesloten) maar naar Antalya. Ik heb dat ook hoor, als we geland zijn ben ik ook altijd zo blij en gelukkig! Ben dan weer echt thuis zeg maar. Een heerlijk gevoel!
heerlijk hoor ben egt jaloers!! zou egt even bij me vriende wille kijken maja helaas,ga je bij vrienden langs ofzo dat je daar in de winter heen gaat (als ik dat mag vragen hoor) maar heb vandaag al een paar boeken gehaald voor van de zomer dus ga ik daar maar bij kwijle:P heel veel plezier alvast!!
Hey Marmaris08, sorry voor de late reactie, maar ben er ff tussenuit geweest naar Istanbul. Eh, nee ga geen vrienden bezoeken, alhoewel ik vast wel een paar bekenden tegen zal komen daar! Wij hebben sinds bijna 3 jaar een appartement daar en daar ga ik dus een weekje heen met een vriendin. Even een weekje eruit in de winter dus. Maar das de 1e keer buiten het seizoen om, dus daarom ben ik erg benieuwd hoe het daar dan is. Geen toeristen, maar het gewone turkse leven. Ik weet zeker dat we ons prima zullen vermaken!Jij succes met met het uitzoeken van een volgende mooie vakantie in Marmaris!
Helaas heb ik Turkije pas in 2006 ontdekt. (kwam er nooit van om naar het buitenland te gaan, hadden een bootje) Het was liefde op het eerste gezicht. Hebben een supervakantie gehad, ondanks dat mn man een gebroken enkel had en alleen bij het zwembad kon blijven. Vond mn dochter (toen 16) niet eens erg, zo gezellig vond ze het daar. Hij is dan ook in december 2006 1 week terug geweest en heeft gelogeerd bij een Turkse man die een soort manusje van alles was in het hotel waar we zaten (Side). De gastvrijheid is sensationeel en wij hollanders kunnen daar nog een voorbeeld aan nemen m.i :biggrin:
Hij is overal mee naar toe gesleept en heeft overal meegegeten en is als een broer door iedereen verwelkomt. Wij hebben nu nog kontakt met een paar van die jongens uit dat hotel (is inmiddels gesloten) Geweldig!
Voor ons is
numero uno:thumbsup:
Hallo mensen,
Ik ben iemand die de opleiding international tourism management in breda doet. Nou doen wij op dit moment onderzoek naar de motivatie en ervaringen van mensen die op vakantie gaan of zijn geweest naar Mexico of Turkije. Nou zie ik dat jullie allemaal gek zijn van deze bestemming dus ik hoop dat jullie een minuutje tijd hebben om een korte vragenlijst van 6/7 vraagjes in te vullen. http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=f7202e48-b3c3-41d4-a466-d0aaeeacc9a1
Jullie zouden mij er ongelovelijk mee helpen en als jullie nog mensen kennen die ook naar één van die bestemmingen zijn geweest. Geef de link maar door.
Groetjes Femke
Ik heb het voor je ingevuld.
Hey Dankjewel!! je helpt ons er erg mee ![]()
ik heb het ook ingevuld, zelfs 2 x ik ben in beide landen geweest:hihi: