Hallo Allemaal,
Hier een verslag van mijn eerste keer hamam!
Weet je ik ben echt heel preuts hoor.
en de eerste keer keer schrok ik me half dood
Toen ik daar zat te wachten had ik al een jonger jochie uitgekozen
maar toen die de andere badgast wegbracht kwam er een ander voor mij.
Een vrij grote brede knappe turk. Je snapt het al, ik schaamde me dood ineens
en keek alle kanten op behalve de zijne, durfde geen oogcontact te maken!
Ik moest gaan liggen op mijn buik en hij begon eerst met een schrubhandschoen mijn
benen te schrubben. Toen mijn rug en trok ineens mijn bikinitouwtje los! Zie je het voor je??
Ik kreeg het spaansbenauwd, toen hij met mijn rug klaar was ging het touwtje weer vast
en begon aan mijn armen en ik voelde dat hij naar me keek en ik keek overal naar toe behalve
naar hem.
Toen moest ik op mijn rug liggen en het proces begon opnieuw maar nu met zeep maar ja
zeep moet ook afgespoeld worden en ik voelde me zo verlegen (en hij heeft mij vast uitgelachen)
Toen mocht ik opstaan en spoelde de rest weg en natuurlijk deed hij 3x expres water over mijn
hoofd gieten en hij maar grijnzen.
Gelukkig klaar, ik mocht naar de relaxruimte om te wachten op de masseuse.
Nou je raad het al de masseuse was bezet en hij werd mijn masseur!!
De vlammen sloegen bij mij eruit. Lig je daar… word je bikinibroekje een string!
Nou na 3 kinderen is mijn achterkant niet echt mager hahaha dus schaamde me rot
en hij maar proberen mijn blik te vangen hahaha Mijn hoofd ging van links naar rechts
net welke kant hij ging staan.
Daarna mijn rug en het touwtje ging weer los oh wat een rampenplan
Goed klaar, touwtje weer vast en omdraaien maar en toen moest ik hem wel een keer aankijken!
Leuke knappe turk, had liever een oude of een lelijke gehad, maar masseren kon die wel!
Tja een paar woorden over en weer gepraat, niet veel, hij sprak niet zo goed engels, en ik
klapte half dicht.
Nou ja, toch verkocht en heb toen iedere keer dezelfde gehad. Maar goed de eerste keer hamam vergeet ik nooit meer.
HAMAM TJA HEEL ERG ONTSPANNEND MAAR DEZE HARUN PAKTE DAMES HEEL SUBTIEL IN, INCLUSIEF MIJ!
OP MSN.UK ZIJN SOMMIGE MEISJES ER HELEMAAL KAPOT VAN WANT DAAR IS HIJ VEEL VERDER GEGAAN DAN EEN KUSJE!!.
DUS MOCHT JE DEZE MAN KRIJGEN -WERKTE DEZE ZOMER OP MAGICO BRONZO- WEES DAN ZEER OP JE HOEDE!! WANT HIJ IS REUZE CHARMANT.