Hoe was jouw vakantie? / deel 2

Gisteren teruggekomen uit Turkije.
Jammer nu moeten we weer een jaar wachten.:frown:
Wij zaten in een all inclusive resort genaamd Magico Bronzo.
Magico is een leuk hotel met geweldig kindvriendelijk personeel.
Daar is niets op aan te merken!!! Schoonmaak rond hotel matig dus houd je slippers bij de bar aan, kamers werden goed schoongemaakt.
Het heeft een heel hoog engels/iers/schots gehalte met als
gevolg dat wij de enige nederlanders waren.
Het complex heeft animatie, die ikzelf matig vond. Ook is er een glijbaan maar die gaat maar 2 a 3 keer per dag een uur open, balen als je dat niet van te voren weet! staat niet in de arke gids vermeld. Ook is er geen hostes service, krijg je ook pas op het vliegveld van Dalaman te horen!

De omgeving is echt mooi en zeker de winkelstraat erg leuk maar
ook hier staat alles in engelse ponden aangegeven. Voor de kinderen
is er een kermis. Al met al een leuke vakantie maar volgend jaar hoop ik op meer nederlandse kinderen zodat onze kinderen het meer naar hun zin hebben.

Ik ben in maart voor de eerste keer na turkije geweest, eenmaal aangekomenop de luchthaven van antalya kwam ik mijn jonge reisling tegen, het was meteen liefde op het eerste gezicht meteen nummers uitgewisseld hy wa meteen diezelfde avond nog na me hotel toegekomen en hebbe de hele vakantie allemaal samen leuke dingetjes gedaan, toen k weer terug na huis moest ware we ellebei aan het huilen als een stel kleine kinderen! hy kwam nog snel na boven gerend om nog een kusje te geven! dus k MOEST echt terug in de zomer, in ben nu net 3 dagen terug van turkije en had hem weer gezien! alleen was het dit keer iets minder samen gaan stappen hy zou me by t hotel terug afzette! naja hy zette me gewoon boven op een berg af en moest t me maar uitzoeken. nou k heb nog nooit zoveel gelachen! ( gelukkig kon k de weg) en lag mijn hotel onderaan de berg!

Volgens mij heb je deze post niet bij het juiste topic geplaatst, maar dat even terzijde.
Ik weet ook niet zo goed hoe ik hier nou op moet reageren. Ik zou het namelijk echt niet lollig vinden als mijn vriend me op een berg af zou zetten in plaats van bij mijn hotel. Ik zou dit ook zeker niet om te lachen vinden.
Heb je nog steeds contact met deze jongen of is het toch uiteindelijk niks geworden? Dat laatste neem ik aan uit je verhaal, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Ja precies,…Sta je daar… gelukkig maar dat je weg wist…:S:S

Hallo Allemaal,

Hier een verslag van mijn eerste keer hamam!

Weet je ik ben echt heel preuts hoor.
en de eerste keer keer schrok ik me half dood

Toen ik daar zat te wachten had ik al een jonger jochie uitgekozen
maar toen die de andere badgast wegbracht kwam er een ander voor mij.
Een vrij grote brede knappe turk. Je snapt het al, ik schaamde me dood ineens
en keek alle kanten op behalve de zijne, durfde geen oogcontact te maken!

Ik moest gaan liggen op mijn buik en hij begon eerst met een schrubhandschoen mijn
benen te schrubben. Toen mijn rug en trok ineens mijn bikinitouwtje los! Zie je het voor je??

Ik kreeg het spaansbenauwd, toen hij met mijn rug klaar was ging het touwtje weer vast
en begon aan mijn armen en ik voelde dat hij naar me keek en ik keek overal naar toe behalve
naar hem.

Toen moest ik op mijn rug liggen en het proces begon opnieuw maar nu met zeep maar ja
zeep moet ook afgespoeld worden en ik voelde me zo verlegen (en hij heeft mij vast uitgelachen)

Toen mocht ik opstaan en spoelde de rest weg en natuurlijk deed hij 3x expres water over mijn
hoofd gieten en hij maar grijnzen.

Gelukkig klaar, ik mocht naar de relaxruimte om te wachten op de masseuse.

Nou je raad het al de masseuse was bezet en hij werd mijn masseur!!
De vlammen sloegen bij mij eruit. Lig je daar… word je bikinibroekje een string!

Nou na 3 kinderen is mijn achterkant niet echt mager hahaha dus schaamde me rot
en hij maar proberen mijn blik te vangen hahaha Mijn hoofd ging van links naar rechts
net welke kant hij ging staan.

Daarna mijn rug en het touwtje ging weer los oh wat een rampenplan
Goed klaar, touwtje weer vast en omdraaien maar en toen moest ik hem wel een keer aankijken!

Leuke knappe turk, had liever een oude of een lelijke gehad, maar masseren kon die wel!

Tja een paar woorden over en weer gepraat, niet veel, hij sprak niet zo goed engels, en ik
klapte half dicht.

Nou ja, toch verkocht en heb toen iedere keer dezelfde gehad. Maar goed de eerste keer hamam vergeet ik nooit meer.

HAMAM TJA HEEL ERG ONTSPANNEND MAAR DEZE HARUN PAKTE DAMES HEEL SUBTIEL IN, INCLUSIEF MIJ!
OP MSN.UK ZIJN SOMMIGE MEISJES ER HELEMAAL KAPOT VAN WANT DAAR IS HIJ VEEL VERDER GEGAAN DAN EEN KUSJE!!.

DUS MOCHT JE DEZE MAN KRIJGEN -WERKTE DEZE ZOMER OP MAGICO BRONZO- WEES DAN ZEER OP JE HOEDE!! WANT HIJ IS REUZE CHARMANT.

Hallo, zijn net terug van een weekje vakantie ( voor de zesde keer Turkije ) en heb de indruk dat er iets aan het veranderen is , zoals ook vele jaren geleden in Spanje , was trouwens de mening van verschillende mensen in het vliegtuig bij onze terugkomst. Het personeel in het hotel was niet bijster vriendelijk en gaf de indruk dat het hen niet veel kon schelen , misschien komt het einde van 't seizoen in zicht en worden ze oververmoeid …verstaanbaar maar niet aangenaam voor de toerist. Ook in de verschillende winkeltjes dien je uit je doppen te kijken want altijd vergissen ze zich met de prijs , vb : postzegel van 0.700 lire gewoon rekenen aan 0.70 eurocent,in de stad zijn de toeristen melkkoeien geworden …

Misschien zijn wij dit jaar kritischer geworden of gewoon een slecht moment , maar volgend jaar geen Turkije meer…spijtig

ik zelf heb daar dit jaar geen last van gehad in Turkije,
Ik vond het nog net zo leuk als voorgaande jaren,
Ook vond ik de mensen net zo vriendelijk,

Maar iedereen ze eigen mening toch??

gr0etjess,

Mee eens:D:D:P

Ik kan ook alleen maar zeggen dat ik het ook helemaal eens ben dat Turkije verslavend is en het elke keer weer een soort van thuiskomen is.
Ook toen ik nog geen vriend in Turkije had moest en zou ik elk jaar naar Turkije gaan. In oktober ga ik voor de 19e keer in 6 jaar tijd en er gaan zeker weten nog heel veel keren volgen.

Oke, mijn ervaring, voor de duidelijkheid, jaren getrouwd geen turkse vriend of man:

20 Jaar geleden hebben we een last-minute geboekt. Toen nog geen internet, gewoon boeken met aanbiedingen. Al bladerend kwam mijn man op Alanya, en dat intrigeerde hem. Mij niet, hem wel…overleg…NEE, ja leuk, NEE, nou goed…
En daar gingen we, na 4 uur vertraging in het vliegtuig…(al gegeten, niet van je plaats af en niet wetend wat er mis was) naar Antalya en Alanya. In die tijd was nog niemand er geweest. Bij het bord Hos Geldeniz Alanya hield toen alles op en tussen Side en Alanya was NIETS…
Hoef niet uit te leggen dat het een top vakantie is geweest, en dat we nu dus, 20 jaar later nog steeds 2 keer per jaar die kant op vertrekken!!!

En ja, het is dus

VERSLAVEND!!!

helemaal mee eens dit jaar voor de 10e keer geweest…Alanya, Marmaris, Bodrum, Torba, Side, Ulas, Mamutlar, Icmeler…daar ben ik geweest

helemaal mee eens, ik ben ook verslaafd aan turkije ben nu 8 keer geweest.
door omstandigheden kon ik 2 jaar niet gaan . maar voor volgend jaar staat mn vakantie naar turkije al vast.

plaatsen waar ik ben geweest, alanya , bismil, ankara , diyarbakir en adana.

It’s the love that’s what i need,
It’s the love that makes my heart beat.
It’s the love i need to find,
It’s the love that feeds my mind.

Wherever i’ll go,
Love i need, love i know.
And all i’ll ever do,
Is give a love, love for you.

Love, it’s not just a game,
So if you play, you should have shame.
Love it’s not just share the bed,
Love is love remember that.

Love is not a glowing coal,
No it should burn within your heart and soul.
It should burn, yes till the very end,
If you know then take my hand.

Together we’ll face the fears,
Together dry the running tears.
And even in the coldest breeze,
We’ll stay close, so we won’t freeze.

In the cold the coal won’t glow,
But burning flames of love will give a blow.
That’s what made the love so strong,
But for disbelievers it won’t last long.

Everyone can feel it, will get his turn,
So if the time has come then let love burn!

xx

The winter has begun,
again it killed my sun.
Again i’ll feel the pain,
again i’ll wait in vain.
But it would happen ,i already know
i really know you, know the feelings that you try to show.
But somewhere you losed you faith in me
don’t you remember how it used to be?
The time that you where sad,
it seems like yesterday, cause i won’t forget!
To help you out i’ve tried
dried your tears when you’ve cried.
I really love you, yes you’re sweet
and now i’m crying ,it’s you that i need.
Only with you i can face my fears
only you can stop me cry ,and dry my running tears.
Please say that you want me to,
cause i know u used to do!
I don’t think we should end,
cause you’re my one and only best friend!

xx

Once there was a guy,
he met a girl real shy.
They where sitting for a while,
and all they did was smile.

Together like they want to be,
then he said girl look at me…
First she closed her eyes and did that wish,
when she openend her eyes it came true and he gave her that kiss.

For hours they where sharing love,
the sun was going down the moon just came above.
The night has come and it was time to go,
that it would be the last kiss they did never know.

A dream came true for just one day,
after that they went both a different way.
He has seen the truth right in her eyes,
and the things he told her where no lies.

His smile his eyes is what she love,
a thing she can’t stop thinking off.
But a strange feeling that there is
she said there is something that i miss.

The boy he cried out loud,
cause what she missed he never found it out.
So much he wanted her to give,
now back in the sad life that he live.

Sometimes dreams are ment to be,
but never ment to be reality.
But when i talk of love,
it’s still that boy and girl im thinking of.

“SENI öZLüYORUM” desem,
“DILEGIMSIN” desem,
“BIRTANEM” desem,
“CANIM” desem, "SENI öZLEDIM " hemde ölesiye desem,
“SEN” ne dersin

xx

I

You are everything i ever emengine my love could be.
Like the stars need the sky,
the river needs his rain,
and a fire needs his flame.
Like the sun needs the day,
and the night needs the moon.
Like the air that i breath,
that´s how i dream of you!

When the night comes,
look at the sky.
If you see a falling star,
don’t wonder why.
Just make a wish…
trust me it will come true.
Cause i did,
and i found you.

xx

hallo

zijn er mensen die deze zomer op vakantie zijn geweest naar rexene resort? ik ben op zoek naar de e-mail adressen van de mensen van de animatie, om enkele foto’s door te sturen…

alvast bedankt

Jaa h0orr…