Hoe was jouw vakantie? / deel 2

**Haha oke
**
**Ken je die jongen??
**

ik heb die jongen afgelopen zomer gezien bij picasso en de eigenaar Ahmet ken ik al een paar jaar.

Het restaurant is toch van Omar en Pelle?

**Omar heeft ook het restaurant Bacus, dat zit er een straat naast. **

Die jongen van de foto heet E., ik heb hem op msn.

Ik ben verliefd op hem, en hij op mij :hihi:

Xxx

klopt het is van Omer en Pelle hihi.

jep Bacus zit vlakbij daar kom ik nu ca 9 jaar.

oh leuk zeg voor jullie :smiley:

echt toevallig dat we hier elkaar dan tegenkomen

xxx

Ja best wel cool :smiley:

Ik zie dat je binnekort weer naar Alanya gaat? Kom je dan ook bij Picasso?

Zou je me trouwens op msn willen toevoegen? :biggrin:
justkelly_076@hotmail.com

ja klopt we gaan voor de eerste keer in de winter :smiley:
dus ik ben benieuwd ! volgens my is picasso dicht in de winter net als Bacus…
helaas…
misschien dat ik daar van de zomer kom…we zyn bezig met kids dus we kunnen niet al te ver vooruit plannen haha.

tuurlijk ik voeg je toe… :smiley:

heb je ook hyves ???
dit is myn adres

http://alanyagirl27.hyves.nl/

Oja das waar, die zijn nu gesloten … Dat vertelde E. op msn, maar was het ff vergeten.

Ik heb je op hyves toegevoegd :smiley:

Ik ga pas weer naar Alanya in de herfstvakantie …:frowning:
Nog 279 daagjes. Heb er zo’n zin in dat ik nu al aan het aftellen ben.

Xxx

dus best balen dat ze gesloten zijn :frowning:
hopelijk kunnen we van de zomer nog een keer, en dat zal dan de laatste keer zijn als ik eventueel zwanger zou zijn.
zal alanya wel missen het is echt mn tweede thuis, heb soms het gevoel dat ik in het verkeerde land geboren ben hahaha

pffff dat duurt voor jou nog wel ff…hou je dat wel vol zo lang wachten ?? haha

xxx

Ja echt balen

Haha, nee dat wachten hou ik niet vol, al helemaal omdat iemand waarvan ik hou der woont.
**ja ik ken het gevoel, ik voel me daar meer thuis dan in Nederland. daarom ga ik later werken als reisleidster en ga ik er denk ik ook heen emigreren. **

Oh maar zwanger zijn is toch denk ik ook wel leuk.

Xxx

leuk dat je daar wil gaan werken als reisleidster en emigreren zozo zal wel leuk zijn.
toen ik nog getrouwd was met mn turkse vriend was dat misschien ook de bedoeling maar we zyn nu gescheiden, hy was uit op een NL paspoort en mn geld. ik heb hem wel naar NL gekregen.met veel moeite…

ze zeggen dat het leuk is zwanger zijn hihi
helaas heb ik al een miskraam gehad dus dat is minder…

nu maar aftellen voor alanya…nog 6 dagen joehoe !!!
heb er zin in !

xxx

Ohw das wel minder… Hoe had je hem leren kennen dan? en woont hij nu nog steeds in Nederland? Hoe kwam je er achter dat hij daar alleen op uit was?
Das best wel klote …

Hmm van die miskraam is ook minder, hopelijk gaat het dit keer wel goed :smiley:

Xxx

hy werkte toen by B…hy woont nog steeds in NL dat was ook zyn bedoeling.
hy werkte wel maar ik zag geen geld terwyl ik alles betaalde aan rekeningen enz. achter mn rug om had hy nog meer vriendinnen het schijnt dat dat volgens vriendinnen van my al aan de gang was in alanya en in NL had hy er ook nog een paar achter de hand…dus ja toen heb ik na een paar jaar er een punt achter gezet. echtscheiding want ik ben in Alanya getrouwd en we hebben het toen ook by B. gevierd.

maar ja die liefde is over maar de liefde voor alanya en turkije is gelukkig wel blijven bestaan hihihi

xxx

Ohw das best wel ku … En echt gemeen van hem … Kltzak :blush:*

Hoelang is dat geleden?

Haha, ik denk dat niemand snel van zijn liefde voor Turkije afkomt.

Xxx

pffff moet ik ff denken hoor volgens my ca 2,5 jaar geleden…

xxx

Ohw das best wel lang geleden.

**Ik vind alleen zo raar van Erhan ook, hij vertelde me dat hij 16 was, toen ging ik op zijn netlog kijken en daar stond ‘Geboren op 25/06/1989’. Toen vroeg ik dat aan hem en vertelde hij me dat je 18 moet zijn om Netlog te mogen hebben in Turkije, Dus ik geloofde dat. Nu had hij gisteren een nieuw msn plaatje met de tekst: Erhan Mersin Gunlar 1990.
Dus ik vraag aan hem:
ik: 1990?
hij: that is my favourite numbers
ik: Sure …
hij: really, trust me. askim seni seviyorum. you are my everything.

Maar toen hij een half uurtje daarna offline was, ging ik eens op zijn Space kijken, en daar stond ‘Geboortedatum 25/06/1990’.

Wat moet ik nu doen? **

Xxx

tja moeilijk te zeggen , ik zou wel zeggen wees op je hoede hoor !!!
toen ik verliefd was trapte ik ook overal in…dus wees op je hoede meid !
meer kan ik helaas niet zeggen…het is jou keuze.

xxx

**Ja ik kijk nu wel uit inderdaad, **

Ik kan wel aan iemnad van Picasso vragen hoe oud hij is, maar ik heb verder maar 1 iemand van Picasso op msn, A., en die is bijna nooit online …

Xxx

Wat je moet doen? Vragen waarom je overal andere geboortedata van hem tegenkomt en je niet laten afschepen door een ‘you are my everything i love you i can not live without you i miss you askim’.

Ja daar heb je wel gelijk in,

**steeds als hij die lieve dingen zegt dan denk ik weer ‘Nee hij liegt niet, hij is zo lief dat zou hij niet doen’.
**
Ik heb hem wel eens eerder gevraagt waarom ik die andere data’s tegen kwam, maar toen zei hij dus dat hij die gebruikte omdat je zogenaamd voor Netlog in Turkije 18 moet zijn … en dat geloofde ik.
**Maar moet je er in Turkije echt 18 voor zijn?
**
**xxx
**

Beste Dicle/Justkelly…gaarne deze reacties voortzetten op Turkse vakantieliefdes.

Dit subforum leent zich hier niet voor…ik sluit daarom dit topic.

Met vriendelijke groet,

Hans