Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht?

Wie graag verre reizen maakt, gruwelt vaak al bij de gedachte aan die lange vliegreis naar zijn bestemming.
Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht,bekijk je een film of pijnig je hersenen met één of andere kruiswoordraadsel?
Hierboven kan je stemmen in de peiling,hieronder kan je eventueel een woordje uitleg geven.

http://www.aroundtheworld.net/reizen/china/wp-content/uploads/2007/10/slapen_vliegtuig.jpg

Georges, zou je je posts ajb niet vet willen drukken? Je handtekening én je post zwart leest niet lekker.

Om antwoord op je vraag te geven: ik probeer meestal te slapen. Ipod in zodat ik zo min mogelijk van de omgeving hoor, oogjes dicht, en soms lukt het. Lukt het niet, dan luister ik gewoon muziek.

Indien mogelijk bekijk ik de binnenkant van m’n ogen. Wil dat niet lukken, dan sudoku’s of spelletjes op het enterteinmentsysteem of m’n tablet.

Nou zelf beluister ik wat muziek op mijn Ipod,en met één oog kijk ik op het scherm om tezien waar het vliegtuig zich momenteel bevind.
(hierboven nog een foto van Sander)he he he !

Ik verveel me altijd enorm! Kan nooit slapen, lees meestal wat op mijn ereader, speel wat op mijn ipad, kijk een filmpje, luister wat muziek of maak een puzzeltje…

Ik vermaak me absoluut niet tijdens een lange vlucht en vind het zelfs vervelend om lange vluchten te maken. Maar ja, je moet er toch wat voor over hebben om wat v/d wereld te zien. Slapen lukt me niet, ook al kan ik 90 graden plat… Ik lees wat en wacht totdat eindelijk de landing wordt ingezet…het leukste van de vlucht ! Ik ben jaloers op mensen die een hele vlucht lang lekker liggen te slapen…

Op lange vluchten kan je meestal wel een drankje krijgen (alcoholisch welteverstaan), ik neem er dan een paar en daarna slaap ik altijd enkele uren als een roosje zodat ik altijd uitgerust aankom op de plaats van bestemming.

En de rest van de uren lees ik de krant of luister ik naar muziek.
En soms ontmoet ik leuke mensen in het vliegtuig en klets ik wat met ze.

Ik lees een boek. Of een reisgids. Of de noodprocedures van het vliegtuig…

Om een lange vlucht aan te kunnen heb ik een trukje. Ik maak de dag voor het vertrek zo lang mogelijk, ik probeer dus 24 of meer uren wakker te blijven, zodat ik op t vliegtuig toch enkele uren slaap. Voor de rest van de tijd lees ik, of kijk ik wat rond.

Als ik dan toch niet in slaap geraak heb ik nog altijd een redmiddel, dan lees ik “De Muur” van Jos Vandeloo. Na 2 bladzijden gegarandeerd een quasi comateuze slaap.

Sinds enkele jaren kan ik heerlijk slapen in het vliegtuig en daar ben ik heel blij mee haha.
Normaal neem ik eerst een lekkere borrel kijk een filmpje en daarna heerlijk oogjes dicht en voor ik het weet…BKK airport :wink:

Haha, klinkt een beetje alcoholistisch maar een paar sterke borrels is inderdaad de sleutel naar een paar uur goed slapen!

Een beetje slapen, borreltje pakken, film en naar buiten kijken, de stewardessen bekijken :wub:

:chin:ja slapen en muziek luisteren als de slaap niet makelijk wil komen maar meestal lukt dat toch aardig zorg er voor dat ik goed moe het vliegtuig in ga en ben dan uit gerust als ik in bkk land en dan een lekker hapje eten en kan er weer tegen:THAILAND::cambodia:

Proberen wat te slapen, beetje gamen of filmpje kijken op het onboard entertainment systeem.

Vind het niet fijn als mijn medereizigers naar (te) veel alcohol ruiken bah

Hoe heten die paarse pilletjes, misschien zijn ze ook op Bali te koop ?

Bij voorbaat dank dank

Paulana :kus:

Hey Georgio ben jij die schone slaper ? Ik ben veel knapper Paulientje! he he he !!

Het zal voor mij een mix zijn van slapen (proberen althans) en eventueel babbelen met iemand naast je als het klikt en wederzijds is.

Nou slapen in het vliegtuig kan ik gewoon niet,voor het minste word ik wakker(slaap heel licht)
Daarom beluister ik naar muziek op mijn Ipod,gewoonlijk zitten daar veel oldies tussen alsook rock music.
Ook vul ik regelmatig wat kruiswoordraadsels in(doorlopers) om de tijd te verdrijven.

Probeer te slapen als dat niet lukt dan films kijken op tablet en buitenspelen

Ik zorg ervoor dat ik op de helft van mijn vlucht een lange stop heb of ik neem een stopover dus ik heb nooit een lange vlucht naar Azie.

Koop meestal wat wegwerp leesvoer en probeer (wat meestal lukt) te slapen.
Kom zo eigenlijk altijd fit op de plaats van bestemming aan.
Daar gelijk het dagritme oppakken en bijna geen last van jetlag.