Enquete : Hoe kom je de tijd door tijdens een lange vliegreis?

Vliegen kan heel leuk zijn, maar ook erg lang en vermoeiend. Vooral reizen naar het westen en verre oosten zijn tripjes waarbij je soms wel meer dan acht uur in een vliegtuig zit.
Neem jij tijdens een lange vlucht een leesboek/puzzelboek van thuis mee of kijk je naar films,beluisteren van muziek op je Ipad of sla je een babbeltje met je buurman?
** Hoe kom je die tijd door?**
Hieronder kan je het één en ander kwijt over het onderwerp !

Ik hoop altijd dat ik aardig wat uurtjes kan slapen, wat meestal wel lukt.
Een babbeltje met mijn buurvrouw lukt ook altijd wel… al een jaartje of wat :wink:
De rest van de tijd vermaak ik me met het aanwezige entertainment systeem film, muziek en games.

Voor de gezelligheid loop ik altijd wel een paar keer naar de alley. Beetje ouwehoeren met de stewardessen en bedelen voor een biertje/wijntje.

Maar hoofdzakelijk: :muziek: en :slapen:.

Als ik alleen vlieg spreek ik gewoon diegene naast me aan. :biggrin: Ik heb tot nog toe altijd gezellige gesprekken gehad.
Wanneer ik met mijn vriend vlieg praten we natuurlijk ook, luisteren we wat naar muziek, en zo val ik langzamerhand wel in slaap tegen z’n schouder.

Hopen dat de tijd snel voorbij gaat , ben geen vlieg-fan

Films kijken, tijdschriften lezen,eten :stuck_out_tongue: en spelletjes spelen op de Ipad. Slapen lukt me niet snel!

Via Wereldwijzer app

Altijd babbelen met de buren. En als de vlucht wat te kort is om via de maatschappij een film te kunnen zien, kijk ik lekker naar een film op mijn laptop. En als de vlucht heel lang is, slaap ik meestal.

Filmpjes kijken en lekker slapen :slight_smile:

Onderhoudend boek lezen (tijd vliegt voorbij!).

Een reis tussen Brazilië en Europa duurt toch al gauw op zn minst een 8tal uren (rekenend vanaf Lissabon bvb)

Gelukkig is de tablet met muziek, films en hopen boeken en tijdschriften er …
het enige probleem is het opladen soms (dus moet je heel intelligent met je energieverbruik omgaan, ik heb het over een Samsung Note 10.1)

Dus een smartphone is er als backup

En dan zijn er soms nog van die buren die graag kletsen (en in sommige gevallen zelfs niet kunnen zwijgen ;-))))

Voor mij dus nooit een probleem om lang op een vliegtuig te zitten

Tropische groeten uit Salvador da Bahia

Ivan

tijdschriften lezen, naar buiten kijken, filmpje en stewardessen bekijken:wub:

Nou gewoonlijk volg ik de route van het vliegtuig op het schermpje,alsook beluister ik muziek op mijn Ipod.
Slapen kan ik eenvoudig niet in een vliegtuig,alle randgeluiden zoals het ritselen van een zakje chips,het snurken,het voorbij gaan van medepassagiers daar word ik gewoon wakker van.

Als je daar wakker van wordt slaap je dus wel :vrede:

Scherp Paula! :wink:

Ik ben reisziek (auto,bus,trein en ja dus ook in t vliegtuig) 2 tabletjes en ik ben een par uur knock-out…minder gezellig voor mijn medereizigers, maar ach

Via Wereldwijzer app

Ja, zoals altijd Rien al zeg ik hetzelf…en nu jij :idea:

Hoe leuk ik het staren uit een vliegtuigraampje ook vindt, er gaat niets boven de vrijheid om op te staan als jou dat uitkomt. Kortom: De stoel aan het gangpad is voor mij.
Tijdens een lange reis loop ik dus regelmatig even op en neer om de benen te strekken.
Verder vermaak ik me wel met lezen, puzzelen en het schermpje in de stoel voor me.

In slapen in een vliegtuig en ik helaas ook niet zo goed.
Slechts één uitzondering gehad, toen had ik de achterste rij in een vliegtuig voor mezelf alleen, drie stoelen voor mijzelf. Armleuningen omhoog en soortement van kunnen liggen. Best lekker voor het langste stuk van de drie vluchten die mij van Auckland terug naar Amsterdam brachten.