Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht?

Wie graag verre reizen maakt, gruwelt vaak al bij de gedachte aan die lange vliegreis naar zijn bestemming.
Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht,bekijk je een film of pijnig je hersenen met één of andere kruiswoordraadsel?
Hierboven kan je stemmen in de peiling,hieronder kan je eventueel een woordje uitleg geven.

Oogjes dicht en slapen maar… dan lijkt elke vlucht maar 5 min te duren

Via Wereldwijzer app

Ongeveer alles wat er te stemmen is. Grote laptop bij me met films, Boek doe ik nog steeds graag op papier en die heb ik ook bij me, Ik reis tegenwoordig altijd met mijn echtgeooten en we babelen veel. Daar tussen door versmaad ik een tukje niet.

Kletsen met mijn vriend, muziek luisteren, een film/serie kijken en slapen. :slight_smile:

Nou zelf kijk ik naar een filmpje tijdens de vlucht,ook heb ik mijn I-pod bij de hand (staan 700 nummers op) om de 10h 50min door te komen eerdat we arriveren op onze bestemming.

Ik probeer in het vliegtuig een feestje te bouwen en flirt met de leuke vrouwen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Via Wereldwijzer app

Gezellig als je op een nachtvlucht zit, hahaha

Ik lees graag een boek en luister naar de nieuw aangeschafte cd’s op mijn ipod.

Hahahahahaha ach ik als marktkoopman vermaak iedereen wel hahaha

Via Wereldwijzer app

En werpt het flirten dan nog z’n vruchten af? :teeth:

Op de terugweg alleen… Of dat komt dat ik dan bruin en uitgerust uitzie weet ik niet :joy::joy::joy:

Via Wereldwijzer app

Alles… behalve slapen :crybaby:

Ik drink op lange vluchten heel veel water. En tomatensap. Geen koffie, geen alcohol. Normaal drink ik nooit tomatensap, alleen in vliegtuigen. Zit liefst aan het gangpad als het even kan. Zodat ik vaak moet plassen en dan veel ga/ moet lopen.

Ik verveel me meestal op lange vluchten. Meestal vlieg ik alleen en zit ik tussen mensen die elkaar kennen en met elkaar kletsen of die gaan slapen. Laatste paar keer had ik wel een mini ipad met films en muziek mee genomen, en geprobeerd om ook te slapen. Maar eigenlijk vind ik er niets aan om meer dan 10 uur ofzo in een vliegtuig te zitten. Hopelijk is volgende vlucht naar Mombasa gezelliger.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Wil altijd slapen maar dat lukt me helaas niet. Zoals de vele hier boven ga ik toch een beetje lezen, filmpje kijken, muziekje.

Ik probeer altijd te slapen.

Gisteren terug gekomen uit Indonesie en best wat uurtjes slaap gepakt. De tijd gaat dan lekker snel.

De overige tijd luister ik naar m’n iPod (staat ook aan in m’n slaap ;)), eet ik was, of lees ik een magazine. Een boek lees ik alleen tijdens kortere vluchten als ik geen slaapplannen heb.

Hoe was je terugvlucht verlopen Jenny,geen luchtzakken gehad?

In LP alvast tripjes en bezoeken plannen. Stadsplattegrond inprenten. Films kijken.

Via Wereldwijzer app

Mijn buurman/vrouw leren kennen, wanneer ik alleen reis. Verder standaard: muziek, series/films als het vliegtuig die aanbied en lezen.
Daarnaast ook mensen kijken, heerlijk om te zien hoeveel verschillende mensen er aanboort zitten.

Voor mij is een volgeladen tablet (en toch met een reserve accu erbij) en een NC-koptelefoon ideaal.
Volgeladen met films/docus/series en vooruit met de geit.
Tussendoor rustig dutten :slight_smile: