Hoe vermaak jij je tijdens een lange vlucht?

JeZus Georg, dat ga je toch niet menen ? word wel nieuwsgierig naar je
plaats eens een leuke foto van jezelf. De boel een beetje opleuken ,snappie >>>:kus:

Je kan mijn foto’s bekijken in mijn profielaccount,Paulientje!Ik hoop dat je er geen hartinfarct aan overhoud.he he he !

Een mix van alles: lezen, film kijken (maar na 3 films ben ik ook wel klaar daarmee), proberen te slapen (als dat past bij de tijdzone waar ik aankom). Ik kan best slapen op lawaaiïge of gekke plekken, vooral met oordoppen in en zo’n maskertje over mijn ogen, maar in zo’n krappe stoel word ik toch wel vaak wakker, krijg kramp in mijn benen van de benarde houding… Ik kan daarna altijd zo genieten van de eerste nacht in een echt bed, waar ik mijn benen kwijt kan!

Ik zat ook een keer in het vliegtuig naast een man die me de hele tijd wakker stootte als hij een bladzijde omsloeg. (Ken je dat, van die mensen die meteen, zonder enige blik van afstemming, de hele gezamenlijke armsteun in beslag nemen.) En een andere keer naast een vies oud kereltje met zware alcohol-adem, dat eerst avances had gemaakt, en toen ging liggen snurken en rochelen. In mijn richting. Met maar 20cm ertussen dus. Dan lukt het mij ook niet zo goed om te slapen. :frowning:
Soms is het voor mij beter om dan maar even wat te staan ergens bij de toiletten of waar het kan, en spieren te stretchen.
Misschien moet ik ook eens een slaappil proberen…

lezen vanaf mijn ereader, slapen (lichte inslapers gekregen van huisarts), spelletjes vanaf tel, film kijken, muziek luisteren vanuit ipod mp3