Ferdi 1111;Een mooie geste,dit tegenover je Thaise familie!!Ik zie ook in je quote:dat je later je wilt gaan vestigen in Thailand(pensioen)wel zien Ferdi dat je ginderachter een bezigheid hebt om de dagen door tekomen.verlof gaan endaar pertinent te wonen is helemaal anders.Ik zelf georgessiam ben het stillekes moe om in een apenland zoals Belgie te wonen,onverschillige mensen,te koude winters.In ieder geval nog vele mooie jaren in Thailand Ferdi!!! georgessiam.
tot nog toe 4 keer, maar dat zullen er ongetwijfeld meer worden. Een eerste keer boek je een groepsreis. Fantastisch bevallen overigens: we waren maar met 4 personen. Daarna zijn we zelf dingen gaan plannen. De 2e keer een resort dat veel uitstapjes naar bezienswaardigheden en prachtige natuur mogelijk maakte. Onwaarschijnlijk dat je in zo’n schitterende omgeving tot 3 maal toe alleen met een gids op stap gaat en verder ook nog niemand tegenkomt. Er zijn kennelijk nog steeds veel mensen die alleen voor het mooie weer naar Thailand gaan. Eeuwig zonde !!! Onze laatste reis ging door de I Saan. Vooraf hebben we hotels geboekt en busje met chauffeur. Luxe o.k., maar niet duur en je beleeft het echte leven. Daarna lekker de tijd nemen om bij te komen in een rustig resort, met nog enkele uitstapjes in prachtige natuurgebieden. Volgend jaar waarschijnlijk een trip door het gebied helemaal in het oosten waar ook natuur en cultuur naar ons idee meer dan voldoende te bieden hebben. Thailand is een heerlijk land, je raakt daar volgens mij nooit echt uitgekeken. Elke bezienswaardigheid of wat dan ook biedt altijd wel weer een nieuwe verrassende ervaring.
minimum:2maal per jaar ga ik naar Thailand,af en toe 3maal,het is tezien hoeveel centjes ik verdien?
wij gaan nu in November naar Maleisie maar daar krijg ik vast spijt van
maar dan haal ik Thailand volgend jaar wel weer in
Nee hoor daar krijg je zeker geen spijt van. Ik ben menigmaal naar Malesie geweest van beneden tot boven en van rechts naar links voordat ik in thailand kwam en ik kan je verzekeren dat Maleisie een schitterend land is met hele vriendelijke mensen lekker eten en heel veel mooie beziens waardigheden. Dus heel veel plezier en volgend jaar weer naar Thailand.
weet ik wel
ik will gewoon heel azie bezoeken
allemaal prachtig
ben al in Thailand, laos, Myanmar Vietnam en China geweest
en er is nog veel meer
Een keer op vakantie en de tweede keer ben ik gebleven en nooit meer teruggeweest naar Nederland en dat is nu ruim 4 jaar geleden
1 keer maar zou graag nog een keer willen…
Zeker doen Anouk…
Eerst nog even een paar andere landen en dan wie weet
Wij gaan twee keer per jaar elke keer voor 1 maand naar Thailand. Na eerst een paar rondreizen, zijn we nu alle eilanden aan t verkennen, Phuket, Koh Samui en over 3 weken naar Koh Lanta. Vooral het weer, klimaat en het lekkere eten trekt ons aan, ook zijn de mensen over het algemeen erg vriendelijk.