Hoe vaak ben jij al in Thailand geweest?

Ja ken het gevoel zeker maar blijf positief met de gedachten dat ik er ooit wel zal gaan wonen. al is het over 10jaar… Al hoop ik zelf dat het eerder wordt.

Dat gevoel ken ik zeer zeker ook. Ik heb mijn zinnen nu ook maar verzet voor over een paar jaar.Eerst hier flink sparen dan een huisje bouwen weer flink sparen en dan zodra de mogelijkheid zich voordoet die kant lekker op gaan.
De wil om eerder te gaan is er zeker alleen de mogelijkheid nog niet :dag:

Daarom zitten we ook op de forum om elkaar de moed in te houden.:zon02:

Dat is waar elkaar een beetje moed geven en soms een lekker discussie haha

Misschien kunnen we met z’n allen wel wat beginnen in Thailand…Thaise Yab Yum ofzo :slight_smile:

lol2 Denk niet dat onze vriendinnen het hier mee eens zijn Dave lol2

Btw…mensen die geinteresseerd zijn in Myanmar, vinden dit reisverhaal mss wel interessant. Mooi artikel over een prachtig land…helaas met een fout regime…

http://www.bangkokpost.com/travel/travelnews/191775/long-time-coming

Hmmmm daar heb je idd een punt…:mad:

Hmmmmmmmm lol2lol2lol2

Mooi stukje hoor inderdaad heel erg jammer van het regime. Laten we hopen dat als er steeds meer toeristen gaan komen er ook dingen gaan veranderen.
Zelf wil ik heel graag nog een keer naar Laos toe. De bedoeling is dat we dit deze keer gaan doen aangezien we dan toch al in isaan zijn dan is de afstand ook niet zover meer.

Rik, Waar in Isaan?

De provincie Kon khaen

Absoluut doen !!! Afgelopen 3 jaar hebben wij Thailand ook gecombineerd met Laos (Vientiane, Vang Vieng, Luang Prabang) en ik vind het een superland ! Mensen zijn allemaal zo relaxt en m.n. Luang Prabang is fantastisch !

We gaan het ook zeker wel doen hoor,is voor ons beide een nieuwe ervaring.Lijkt me helemaal leuk! Als het zover is dan kom ik wel met vragen :chin: Het duurt nu toch nog even.

Ok. Me vriendin komt uit Surin dus op een afstand 250km van elkaar

Inderdaad 200/250 km van elkaar voor Thaise begrippen niet zo heel ver lol2
Ga er dit jaar voor de eerste keer heen voor een weekje.

Ik ga er ook heen dit jaar kijken of ze het huis hebben gerepareerd.

Ik las het ja het huis was beschadigd door regen toch?
Het is het regenseizoen dus het lijkt mij dat ze er toch wel wat aan hebben gedaan.

Ja klopt ze zou me een foto sturen zodra het klaar was… Ze hoopt dat het volgende week af is.

Ik ben vanaf 2000, 7 x in Thailand geweest 9 jaar met een thaise gewoond in Nederland uit elkaar gegaan wegens geld kwestie. Alles kwijt ik had een huis en rijstevelden en een app. in Bangkok.
Maar ik ga volgend jaar weer naar Thailand vriendelijk en mooi land. :zon02: