Hoe vaak ben jij al in Thailand geweest?

Nou, naar al die ellende ga je terug naar Thailand??
Dat Thailand een mooi en vriendelijk land is dat kan ik beamen,we zijn er nog geweest in december(2010)vooral Chiangrai en de gouden driehoek vonden we heerlijk om te vertoeven.
grts:Jasper&Wendy

Goh, een voor mij herkenbare situatie !! Helaas draait het bij veel Thai nu eenmaal alleen om geld. Maar ondanks deze ellende ga ik over 3 weken ook weer die kant op. De liefde voor de Thaise is dan wel over, de liefde voor het land zal nooit overgaan !

In 2009 voor de eerste keer, en aankomende juli gaan we voor de 2e keer! Zou wel vaker willen, maar mijn portomonee wil niet:frown: De tickets gaan nogal in de papieren lopen met een gezin van 4 personen… Maar ik heb wel het vermoeden dat het niet bij deze 2 keer blijft, als we terug zijn, gaan we gewoon weer sparen!

Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor het is ook een verslaafdheid haha
Wel weer een heerlijk vooruitzicht! Wat gaan jullie doen?

Dat is rot voor je Dave :tear: Altijd klote dit soort dingen. Ik wens je in ieder geval alvast een heerlijke tijd toe in het super mooie LOS! Laat je weten wat je gedaan hebt deze keer?

Eerst 2 dagen Bangkok, dan 4 dagen naar Cambodja en dan naar Krabi (Ao Nang) en vandaar uit gaan we dagtrips maken. We willen (nog) niet te veel rondreizen, mijn dochters zijn 9 en 11 jaar, dus dat komt straks wel weer. Maar Chang Mai/Chang Rai en Koh Chang (onder andere) staan in elk geval ook nog op het verlanglijstje! De vorige keer hebben we ook Bangkok en Krabi gedaan, en zijn we nog 4 dagen in Kao Sok geweest.

komende zomer (28 Juli) gaan wij voor de 3de keer een maand…ook zijn we al een keer 12 dagen geweest. Dit allemaal in 4 jaar… Best verslavend dus! ben gek op bangkok en koh samui!

Bangkok is inderdaad een hele leuke plaats van alles te doen en te beleven :wink:
Koh Samui is nu wel even wat minder pff daar word geen mens vrolijk van als je alles ziet wat er nu aan de hand is.

Dank je Rik. Waren een aantal vervelende maanden, maar inmiddels begint het zonnetje weer enigszins te schijnen, helemaal omdat ik over 11 nachtjes slapen weer vertrek !

Deze keer niet al te veel van plan, moet aantal dagen in BKK blijven voor sollicitaties, vervolgens wat mensen opzoeken in Udon Thani en dan nog ergens paar dagen strand. Weet alleen nog niet welk strand het gaat worden, zal iig niet teveel naar het zuiden gaan met al die ellende daar. Wellicht Hua Hin of Cha’am. Iemand nog suggesties (geen Ko Samet, dat ken ik inmiddels wel uit m’n hoofd ;)) ?

Twee weken terug van 3.5 weken en voor de achste keer . Terug op gang komen gaat moeilijk zoals eerder.
Was weeral prachtig en genieten voor lange tijd na:vak02::vak02:

Waar zit je dan gewoonlijk in Thailand,het zuiden?We zijn verleden in jaar in december naar Koh Chang en Phuket gegaan,het was geweldig!
Spijtig genoeg staat er deze jaar Vietnam op programma,maar 2012 gaan we voor 100% terug naar Thailand.
We zouden graag het noorden van Thailand,Chiangmai& Chiangrai alsook Mae sai willen bezoeken.
grts:Jasper&Wendy.