Hoe kunnen we forums actiever maken en houden?

Het is nog altijd “Stancy” hoor

In mijn vorige post bedoel ik dat enkele “actieve” forumbeheerders/leden hebben afgehaakt, ervan uitgaande dat men zich geen tweemaal aan eenzelfde steen stoot maar het hier bij herhaling flagranter werd door héél foute attitudes van WW-verantwoordelijke(-n) (en dat zijn niet de forumbeheerders) : ze konden zich hier niet verder blijven vereenzelvigen met dingen waaraan véél leden tijd besteden en positieve ideeën input gaven, anderen deden inzendingen als deelname, sommigen maakten deel uit om het te organiseren of zaten in de jury… een fout ok, enkelen wilden rechtzetten wat krom was maar werd hun zelfs geen kans gegeven dit te realiseren… Amen… WW is wél enkele actievelingen kwijt, anderen houden zich dan weer meer afzijdig. Het kan niet met zoveel woorden worden gezegd maar ook dit speelt bij sommigen die er nog zijn, nl. dat foute attitudes hier niet bepaald zullen worden gewijzigd in positieve zin.
Ik wil niet afbreken, maar dat WW het beschouwt in een positieve betekenis “wikken en beschikken” om met de input van leden geen loopje te nemen na al hun goede wil, tijd, energie en inbreng. Pas dan kan er ten gronde vooruitgang worden geboekt.