Isa: Wat fijn om te horen dat het zo te lezen goed tussen jou en je askim gaat! Ik hoop dan ook dat jullie heerlijk kunnen genieten van elkaar!!! Hopelijk vind je ook een mogelijkheid om je hart bij hem te luchten over jouw ervaringen van de voorgaande keren bij zijn familie? Hoe lang blijf je trouwens nog in Alanya? Meid heel veel plezier!!!
Egwene: Oh meid zo fijn om te lezen dat het goed met je gaat!!! Woowww wat heb ik er een respect voor hoe jij hebt gewacht op je askim en dat het wachten nu toch echt beloond wordt!! Het is je zo gegund!!!
Miloutjuhh: Meid wat heerlijk om te horen dat je een fijn weekend met je askim hebt gehad! Wat lief dat je vader jullie had getrakteerd op een diner. En ja dat afscheid moeten nemen, tsja ik denk dat zoiets nooit gaat wennen maar hopelijk komt er ooit voor jullie een dag waarop het niet meer hoeft omdat jullie dan samen leven.
Hoe gaat het trouwens met de studie van je askim? Ik lees tussen de reacties door dat je waarschijnlijk in september de familie wilt verlaten. Heb je enig idee wat je dan wilt gaan doen? En het is dus al echt heerlijk weer in Antalya? Hier schijnt het zonnetje heerlijk maar het is waar ik woon nog wat te fris om buiten in het zonnetje te kunnen zitten. Hahhahah jaaa ik ben vast zoān magneet die complexe mannen aantrekt hahaha maar komt misschien wel omdat ik zelf ook wel wat complex ben
Lief van je dat je het fijn vind dat ik hier blijf plakken, ach ja ik vind het hier wel gezellig en ik kan wel weer in de mee-lees-modus gaan maar ik ben veel te enthousiast joh ik wil dan toch ook graag op jullie reageren enzoā¦bloos
Xlovato: Ik kan me er wel wat bij indenken dat je het moeilijk vind om het je vader te vertellen. Ook al vind ik ook dat jij het recht hebt om jouw eigen leven te leven! Mijn ouders zeiden altijd: āWe zijn dankbaar dat we van je mogen genieten, maar jij bent ons bezit niet en dus ben jij vrij om te gaan en staan waar jij wilt.ā En natuurlijk zal het misschien even slikken zijn voor je vader, maar hallo de wereld is zo klein geworden, dus meid volg je hart!!! Dat zou trouwens wel grappig zijn als jij op den duur misschien de baan van Miloutjuhh over zou kunnen nemen. Fijn dat je askim werk heeft gevonden bij zijn broer. Haha zo zie je maar weer niks is veranderlijker dan een mens 
LadySide: Sorry hoor maar ik zat hier echt smakelijk te lachen over blobā¦ik dacht huh wat staat hier en waar hebben jullie het over? Ja blond dan krijg je datā¦maar inmiddels begrijp ik dat blob jouw geweldig wondertje is
Ik heb er veel respect voor hoe jij hierin je weg probeert te vinden!!! Want meid ik vind dat er best wel veel moeilijke/verwarrende/ingewikkelde dingen op je pad komt omdat blob je toch verbindt met je ex-askim. Sterk hoe jij daarin toch echt probeert je eigen weg in te gaan, je eigen leven te leven en tegelijkertijd ook geniet van de bijzondere veranderingen die jij doormaakt! Begint je het trouwens al te zien? Hahaha die provinciegenoot van jou ik geloof niet dat dit zich wat gaat worden maar hij is ook niet 100% Nederlands hoor
Haha jij kent me blond haar en blauwe ogen is geloof ik niet helemaal mijn ding. Maar Tango wat is dat? Oooh voor alle duidelijkheid ik wil hier nu niet overkomen als een wanhopig geval, die wanhopig op zoek naar de liefde is want dat ben ik niet hoor/wil ik ook echt niet zijn!!! Ik ben jarenlang single geweest en daarin ga ik ook echt mijn weg wel vinden. Het belangrijkste is gewoon dat je happy bent met jezelf maar ja laat ik het zo zeggen een beetje gezellige afleiding is wel fijnā¦
Civciv: HĆ© mevrouwā¦ben jij vergeten dat we hier een afspraak hebben dat we ons niet meer zouden verontschuldigen als we zogenaamd āklagenā lees: ons hart hier luchten??? Meid ik heb zoān respect hoe jij roeit met de riemen die je hebt. Natuurlijk mag jij hier ook je hart luchten!!! Hahaha thanks voor je biologie les over bacteriĆ«n in de Turkse darmen. Ik wist dat niet, maar misschien is dat juist wel de reden waarom wij hier soms Turkse mannen niet begrijpen hahahaha. Maar wat vervelend meid dat het even niet zo lekker ging tussen jullie. En ja dat uitstelgedrag is voor mij wel heel herkenbaar en vooral de irritaties die het opwekt. Lukt het om jouw irritaties met hem bespreekbaar te maken of zijn de irritaties al gigantisch groot voordat het er bij jou uitkomt? Tsja je zou de volgende keer kunnen overwegen om een aantal rollen behang mee te nemen naar Turkije om hem er achter te kunnen plakken. Maar ik denk dat het je allereerst niet gaat lukken om hem er achter te plakken hihi. Nee meid zonder gekheid ik hoop dat jullie ook hierin je weg mogen vinden en dat jij je gevoelens bespreekbaar kunt maken. Wat betreft de opleiding, houdt er rekening mee het zijn scholen, de ervaringen die ik daar mee heb is dat het wat betreft afspraken ook eigenlijk wel wat op zijn Turks gaat. Welke opleiding wil je ook alweer gaan doen? Meid ik ga voor je duimen dat je aangenomen wordt!!!
LBDS/Turkije Lover: Ik zag jullie ook even voorbij komenā¦hoe is het met jullie?
Tjica: Ik heb ook even jouw vorige topic gelezen en eerlijk gezegd heb ik ook wel dezelfde vragen als LadySide. Maar ik maak me eerlijk gezegd ook wel een beetje zorgen over wat ik daar heb gelezen. Vandaar dat ik mij ook wel afvraag hoe het nu met jullie samen gaat. Zijn jij en je askim nu officieel weer samen? En hoe gaat het nu tussen jullie?
Zoooo ik hoop dat ik niemand ben vergeten en anders sorry!!! Wat een gezellig forumdagje was het hier! Op deze manier krijgen we dit topic wel vol