Het Spanje Reiscafe Kletstopic

De donkere hoek van de WereldWijzer Forums waar je onder het genot van een biertje, wijntje of Icetea gezellig kunt nakletsen over alles wat NIET met reizen te maken heeft.

SUPER idee…:D… khoop dat dit goed gaat draaien…
:rolleyes:

Anne on tour? Ben je soms op wereldreis ofzo? :stuck_out_tongue:

Originally posted by Jeroen@14-06-2005, 13:54:01
** Anne on tour? Ben je soms op wereldreis ofzo? :stuck_out_tongue: **

nope dat niet… ben op het moment allerlei activiteiten voor mijn site aan het afstruinen om daar een leuke recentie over te maken… zoals het vollebal toernooi voor het fczwolle terrein… koninginnendag in Amsterdam… dat soort dingen… en deze zomer word het spanje doortouren… van daar het on tour program… ik onderneem dingen en vertel anderen hoe het was…

kus anne :rolleyes:

Goed topic!
Net lekker gegeten, vanavond sporten en dan naar bed :smiley:

Originally posted by anneontour@16-06-2005, 10:46:05
** kus anne :rolleyes: **

dank je :rolleyes:

Originally posted by Jeroen@16-06-2005, 18:04:53
** dank je :rolleyes: **

my pleasure haha… :smiley: :rolleyes:

ik ga vanavond ook maar weer eens sporten ik word lui van dat terras weer… de hele avond op het terras zitten, word je moe van… maar het is wel leuk… hahha… vandaar dat de sportschool een beetje vergeten was… maar ja moet toch maar weer eens wat gaan doen… want over 2 weekjes is het zover… SPANJE :smiley:

kus anne :rolleyes:

Vandaag mijn auto weer ophalen uit de garage :slight_smile:

Leuk deze darkroom van Wereldwijzer waar je het over alles en nog wat kunt hebben los van reizen en al het andere.

Warme groet vanaf de evenaar (Biak) Papua Indonesie.

Vanua

Oehh darkrooms :stuck_out_tongue:

Originally posted by jochem8@28-06-2005, 10:00:43
** Vandaag mijn auto weer ophalen uit de garage :slight_smile: **

En weer terug! Hij rijdt weer heeeerlijk!

welke auto heb je?

Mitsubishi Sigma 3.0 V6.

De auto toen hij nog te koop stond:

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Ik moet binnenkort eens wat mooiere foto’s maken.

nette stationwagen

heb jij een gezin? want het is niet echt een jongerenauto

leuk dit, nou ik pak even een biertje …
en wat snacks. zometeen even voetbalen met wat vrienden. en dan even zwemmen. gewoon hier t is super weer vandaag.

groet.

even over de auto vette bak lijkt op de galant… de lancer en de galand vind ik echt mooie auto’s…

vandaag gezwommen in het engelenmeer vlakbij den bosch

lekker weertje alleen het water is nog niet zo warm

Hier in België is het al enkele dagen enorm goed weer. Alleen moet ik heel de dag werken :cry: in een superette… Saaier kan het niet…
Nog 6 daagjes en ik vertrek op reis. JOEPIE!
Zou graag donderdag 21/7 (Belgische nationale feestdag) gaan shoppen in Nederland.
Hebben jullie enkele tips?

om te winkelen in nederland kan ik je groningen aanraden ben er 2 keer geweest maar is echt leuk, en dan natuurlijk amsterdam ook. en verder weet ik t niet echt.

jipie woensdag om ongeveer half 7 vliegen naar barcelona.

wie gaan er nog meer rond die tijd