Het is uit...

Hallo allemaal ben al 'n tijdje niet meer hier geweest, gewoon omdat het niet ging. Het is namelijk uit. Hij heeft het 'n aantal weken geleden uitgemaakt omdat er voor ons geen toekomst inzat. Ik weet dat hij daar eigenlijk wel gelijk in heeft, hoewel…ik had altijd nog de mogelijkheid om te kiezen en nu dus niet meer. Maar het doet wel erg zeer . Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan hem denk. (En om hem huil). wat is het moeilijk.
Misschien juist stom om het niet hier te vertellen jullie kunnen me misschien beter troosten dan mijn omgeving. Vandaar dat ik het nu toch maar hier aan jullie vertel ik kan het gewoon alleen niet verwerken, en mijn omgeving ?.. die weten eigenlijk van niks dat maakt het ook nog eens extra moeilijk ik kan er met (bijna) niemand over praten. Ik hou gewoon nog van hem
:wub::crybaby:
rahbit

Rahbit,als eerste wil ik je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode die je nu doormaakt.Is het al lang geleden dat het uit gegaan is en is er helemaal geen zicht meer dat jullie weer bijelkaar komen.Tussen mij virend en mij is het ook ff uit geweest,maar ik heb voor hem gevochten en is het toch weer goed gekomen.Jammer dat je er in je omgeving niet over kan praten,maar je weet dat je hier altijd terecht kan.Nogmaals veel sterkte

turkije lover, het is uit sinds 3 weken maar voelde eigenlijk al vanaf begin december dat het van zijn kant veranderde. Hij reageerde soms heel raar op smsjes . Maar omdat hij in dienst zit dacht ik eerst nog dat het daar aan lag.Maar eigenlijk voelde ik wel dat er meer achter zat.Ik denk niet dat het nog goed komt behalve ons grote leeftijdsverschil zijn er voor mij nog meer prive omstandigheden die er voor zorgen dat het eigenlijk zo beter is allleen wil ik dar niet aan omdat ik nog van hem hou (verwarrend geschreven hé)

Bedankt trouwens voor je snelle reactie, dat doet me goed.

@Rahbit: ook ik wil jouw héél veel sterkte toewensen nu ! Ik hoop dat je snel weer je oude kan zijn en je mag vooral niet vergeten, hoe leuk die jongen ook is/was, dat er nog heel wat leuke jongens op deze aardbol rondlopen ! Mss geloof je me nu nog niet, maar het komt heus wel !

Sterkte lieverd ! En als er iets is zijn we er voor jou !

Hallo Rahbit,

Wat klote voor je dat het uit is. Vooral ook omdat je er met niemand over kan praten. Doe je verhaal maar lekker hier op het forum hoor. Wij als geen ander weten hoe de turkse mannen kunnen zijn. Ik wens je veel sterkte om dit te verwerken. Zeker omdat je nog steeds van hem hou.

Gr Rachel

Rahbit, ik vind het heel verdrietig dat het zo is gelopen voor jou en je vriend. Je mag hier altijd komen praten hoor, want velen van ons zullen begrijpen waar jij mee worstelt.
Je kunt je gevoel niet zomaar even opzij zetten en dat maakt het gewoon gecompliceerd. Ik ken dat gevoel uit eigen ervaring. Ik wens je veel sterkte toe en wijsheid om de juiste keuzes te maken. Zet hem op!!!

heel veel sterkte!!!

Tja dat is altijd erg vervelend! Heel veel sterkte!!

heel veel sterkte in deze rot tijd!

Ik wens je veel sterkte. Het is altijd zo`n ontzettend kut gevoel als een liefde uit gaat. Heel verstandig om hier je verhaal op het forum te zetten. Zo kan je namelijk wel met iemand praten. Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent

Heeel veeel sterkte…
Het komt wel goed,…zelfs als je dat zelf niet zo ziet…

Liefs, xxx

meiden, wat een lieve reacties allemaal van jullie. Ik ben blij dat ik het toch maar hier verteld heb dat lucht ontzettend op en geeft veel troost. Wij hadden een relatie die eigenlijk gedoemd was om te mislukken maar zolang je al die lieve aandacht krijgt hoop je dat het mss toch ooit goed zal gaan en ben je behalve verliefd op de persoon ook verliefd op alle aandacht die je krijgt, Nou verliefd op de persoon ben ik nog steeds maar ja liefde moet wel van 2 kanten komen en anders doet het erg zeer.
Ik zal hem dan ook echt nooit meer kunnen vergeten maar hoop wel dat dit verdriet snel zal slijten. Verdriet hebben kost zo veel energie.

liefs Rahbit

Hé meid, vervelend voor je dat het over is.
Ik wens je heel veel sterkte.
Groetjes

jeettje meis…wat rot voor je…!!
hoop dat je snel van dit rotte gevoel afkomt…
je kan hier altijd hier je verhaal kwijt…:wink:

liefs

filiz

ik zou zeggen heel veel sterkte !

groetjes Dicle

rahbit, je zul het idd nu heel erg moeilijk hebben…

Niets is zo erg dat de ander het uitmaakt en jij nog 150% achter de relatie stond. Dat je nu niet meer te kiezen hebt, zoals je zegt.
Heeft hij je naast het feit dat er geen toekomst in zat, nog een reden gegeven, of niet? Hoe lang zijn jullie eigenlijk samen geweest, als ik vragen mag?
Ik ben zo iemand, die er toch voor zou vechten, als die “toekomst” de enige reden was dat de relatie over is. Als je voor elkaar bestemd bent, komt dat allemaal goed! Je moet er wel voor vechten.
Maargoed, zo ben ik, en zo is niet iedereen. In het geval als je ervoor kiest om je er van af te zetten, dan is het maar goed dattie zo ver weg zit. Dan kom je er eerder overheen.
Het ergste van het hele verhaal, dat jij alles zelf zult moeten doen. Waar je ook voor kiest!
Ik wens je veel sterkte, en succes eventueel!! Niet bij de pakken neer gaan zitten!

Katrien

We hebben alkaar in juni leren kennen dus niet echt super lang. Katrien jij zegt ervoor vechten soms denk ik ook dat ik dat wil maar ik heb hier in nl. ook m’n kinderen die ik niet achter zou kunnen laten, ik zei jullie al het is allemaal moeilijk als het lijkt! ik heb hem nog even gesproken gisteren en hij zegt dat op zich mijn leeftijd echt nooit 'n reden is geweest om het uit te maken en dat hij nog wel van me houd. Maar ik denk dan toch dat hij niet genoeg van me houd, het is ook alleemaal zo ingewikkeld!

heey meis
wat klote zeg voor je ik heb het zelfde meegemaakt dus als je vragen heb of iets wil vragen ik ben der voor je nouja iedereen is er hier voor je

xxx ment

Ik hoop dat het inmiddels alweer wat beter met je gaat.
Heel veel sterkte!

Hallo meiden, eveb weer n stukje van mij het gaat met ups en downs zoals denk ik altijd het geval zal zijn in dit soort gevallen . Heb na mijn laatst teefoon gesprek niets meer van hem gehoord. Op zich beter maar…denk nog elke dag aan hem, sta er mee op en a er mee naar bed. Stom van me hoor maar ja… Weet nu wel zeker dat er geen toekomst in zit en heb dat ook geaccepteerd heb hier mijn leven en moet ook gewoon door gaan !! Ben wel blij dat ik hier af en toe van me af kan kletsen al schrijf ik mss wel wat chaotisch. Maar zo voel ik me ook vaak.
In ieder geval is die aandacht van jullie fijn 111

Rahbit