Dat chaotisch schrijven valt best mee en is natuurlijk ook helemaal niet zo gek. Ben blij te lezen dat het wat beter gaat met de nodige ups en downs natuurlijk, maar dat is heel normaal. Ik wens je heel veel sterkte en als je wat kwijt wil denk ik dat ik voor iedereen kan spreken, dat we er altijd voor je zullen zijn. Liefs Dece
ik ben blij dat het wat beter met je gaat!
Hallo,
Na lang tobben toch weer eens .n stukje van mij. Ben inmiddels al weer 'n aantal weken terug uit turkij op zich 'n heerlijke vakantie ! Lekker uitgerust en genoten van zon strand en lekker eten . Maar … m’n ex idd niet gezien wat ik ook niet verwacht had maar hij heeft wel gebeld. Dat was voor het eerst 'na 'n lange poos van stilte. Ik beteken nog veel voor hem (zegt hij ) maar ja … Ik vond het wel moeilijk want hier bleek voor mij toch wel uit dat ik hem nog lang niet uit mijn hoofd heb gezet. Denk nog dagelijks aan hem. Moest dit even kwijt hoor meiden, al vinden jullie mij misschien 'n zeurpiet.
leifs rahbit
Je bent helemaal geen zeurpiet. Het doet je allemaal nog steeds veel en als hij je dan ook nog belt, maakt dat het er natuurlijk niet makkelijker op.
Als je hem echt uit je hoofd wilt hebben dan denk ik dat het beste middel zal zijn om geen contact meer te hebben. Heel moeilijk, maar als het jou nog zoveel doet, wel het beste.
Wel super dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.
Sterkte en je komt er wel!