Gelukkig was de Chimpansee niet gewond geraakt.
Echt zo typisch Japans is dit, al die mannen in witte pakken en helmen op. En een te kleine auto, lol.
Tja, zijn al die ontsnapte dieren oefeningen tenminste niet voor niets geweest…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“HSQklvzNNDY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Een ander onderwerp. Op youtube vond ik twee grappige filmpjes over de geschiedenis van Japan.
Deze is van 1.000.000 jaar BC tot nu:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Mh5LY4Mz15o” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Dit is de eerste in een reeks van 6 filmpjes over de Sengoku Jidai (ook wel bekend als de ‘warring states era’), die duurde van 1467 tot 1603.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“hDsdkoln59A” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Mooi gemaakt die filmpjes, leuk om te zien!:chin:
Het filmpje over de ontsnapte zebra is erg leuk!
Culinaire kanalen over Japan zijn er op Youtube uiteraard in overvloed. Maar toch is er eentje die zich weet te onderscheiden van de rest. Vaak is kwaliteit belangrijk, maar soms is het kwantiteit wat telt. En dan zijn er weinig die tegen Kinoshita Yuka op kunnen. Gelukkig eet ze wel gevarieerd:
Een kommetje gyudon…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“d33jyIRnfgU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
…een sneetje brood…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“gLjx4H2WAHg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
…takoyaki…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Wdhb7GLtfwU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
…en vooruit, zo af en toe mag je dan ook best even zondigen bij de McD…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“I6HmlvQx64A” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
…en ze is ook niet te beroerd om Simon & Martina uit (of juist in?) de brand te helpen:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“W_k4bk8pykA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Deze filmpjes zijn echt super leuk om te zien, via mijn you tube kanaal ga ik haar volgen!!
Leuk dat het laatste filmpje Nederlanders zijn hahaha!!!
Bedankt voor deze leuke tip ![]()
![]()
:slywink:
Oeps hahaha :nadenken:
Dit is een leuk Japans humor filmpje.<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“q5SZzFaAZyY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Japanse toiletten zijn echt super fijn ![]()
De traditionele of de luxere versie die ze in veel Aziatische landen hebben?
:biggrin:
Zaan ik ben bang dat luxere versie toch fijner is haha lol
Zeker weten! Maar als de nood zeer hoog is moet je toch wat he… ![]()
Goh, dit instructiefilmpje sluit naadloos aan bij de laatste berichten van meer dan een jaar geleden:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“fCTKDn3Q8xQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Sowww hele vette filmpjes!
Japan staat zeer zeker ook nog op mijn lijstje.
Iets wat ik ook nog altijd een keer wil doen: de Shimanami Kaido, de (fiets)route tussen Honshu en Shikoku. Eén ding is al wel duidelijk: ofwel doortrappen, ofwel vooraf een overnachtingsplaats halverwege regelen…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“fWDzi14fRmI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
@WizardOfOss, gezien het heuvel landschap zou ik kiezen voor een tussenstop.
Lijkt me ook supergaaf om deze trip te fietsen.
Kijk, zo kan je ook met een beetje sneeuw gewoon op tijd blijven rijden:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“rOGGj3Aj5DE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“McBWdULN6wE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Hierboven in dit draadje stond nog dat filmpje van Uzui Station, helaas zal daar 31 maart voor het laatst een trein rijden, de gehele Sanko-lijn zal dan worden opgeheven.
En nog even een geheel ander soort mechanisch wondertje:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“DgIDStgaybc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>