Het grote EK voetbal in Frankrijk topic (zonder het Belgie van georgessiam)

Ben momenteel de wedstrijd aan het volgen Daniella !
Vind het eerlijk gezegd een saaie bedoening,hopelijk krijgen we een betere tweede helft te zien.

Griezmann is toch een Duitse naam?

Doe even normaal joh… Portugal - Wales, dat was een saaie bedoening. Deze partij heeft een behoorlijk tempo, zit van alles in.
Tot aan de hulp aan Frankrijk aan toe.
Goed, ik geef toe, ik ben geen fan van Frankrijk, maar als je alle wedstrijden van hen bekijkt, dan hebben ze over arbitrale beslissingen absoluut niet te klagen. Als Frankrijk Europees Kampioen wordt, dan mogen ze nog wel een bedragje overmaken aan het internationale scheidsrechterskorps.

Dat gezegd hebbende… dat tweede doelpunt was dan niets mis mee

2-0! :cheer:

Dus de finale is Frankrijk - Portugal.

*Vive La France! :cheer: *

Nou de tweede helft was aangenamer om te volgen !
Ik denk dat de Fransen zondag torenhoog favoriet zijn om de beker in de wacht te slepen tegen de Portugezen,of heb ik het mis?

Ik blijf erbij dat Frankrijk gedurende het hele toernooi wel redelijk de hand boven het hoofd gehouden is door de scheidsrechters.
Maar Portugal dat zo ongeveer alleen maar gelijk gespeeld heeft is ook niet waardig de titel te winnen…

Ik heb serieus geen idee wie ik de titel ga gunnen… pouletechnisch kan ik de schade het meest beperken met Frankrijk.

Ik zie inderdaad hier en daar berichten als “Nou, dan maar voor Frankrijk”.

Ik heb zeer intensief Frans geleerd, had een Frans vriendje en was dol op Frankrijk… :redface: Met Frankrijk heb ik dus sowieso meer dan met Portugal, dus ik supporter zeker de Fransen.

Voor wie ben jij, Georges?

En nu aan een Rus blijven plakken. Lekker internationaal bezig [emoji5]

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Ging toch een stuk makkelijker qua communiceren. :teeth: Ondanks mijn intensieve pogingen om Frans goed te spreken / te begrijpen, was er dagelijks wel miscommunicatie. Maar inderdaad, lekker internationaal… Beetje net als met eten, ik moet toch al die ‘exotische’ gerechten proberen. :stuck_out_tongue:

Van mij mogen de Fransen winnen Daniella!
Gewoon omdat ik niet zo’n fan ben van Ronaldo.

Ronaldo vind ik inderdaad ook maar niks… Hoewel hij wel gewoon een goede voetballer is.

Als ik vooraf twee ploegen had moeten noemen die ik liever niet in de finale zou zien…

Allez les bleus, cette fois on va gagner! :cheer:

En doei Ronaldo! Dat is toch wel sneu…

Sent from my SM-G925F using Wereldwijzer mobile app

Ongewenst bezoek in het Stade de France, een paar uur voor de aftrap van de EK-finale tussen Portugal en Frankrijk. Spelers, officials en stafleden werden bij het betreden van de arena immers compleet verrast door een invasie van nachtvlinders - motten.

Zo de finale is zo’n 30 minuten bezig,de gedwongen wissel van Ronaldo is een ferme aderlating voor de Portugezen !

Ik ben geen fan van Ronaldo, maar dit gunde ik hem ook weer niet.
Ik vind trouwens dat de Portugezen best aardig spelen zonder Ronaldo.

En eens met Wizard… als ik vooraf twee ploegen had mogen noemen die ik niet in de finale hoopte te zien, dan hadden deze twee er absoluut bij gezeten.

Nou Daniella… dat zie ik de blauwhemden niet snel meer goed maken.

Denk eerlijk gezegd dat we de boeken kunnen sluiten voor de Fransen,Hanneke!