Ha ha… das pas gokken Georges! (Overigens had ik Wales in mijn poule ook laten winnen.)
Euro’s… da’s heftig gokken… ik had wel één hele euro ingezet…
enne… jij zou altijd winnen georges, hetzij geld, hetzij het feit dat je favoriete team wint!
Ik had ingezet scoren beide teams (ja)
Wie maakt de volgende goal na 1-1 had Wales gezet
Brengt me 622 euro’s op belastingsvrij ! ![]()
Niet slecht, Georges ![]()
Sent from my SM-G925F using Wereldwijzer mobile app
Tja… daar kom ik met mijn lullige 5,75 winst dan toch wel een beetje lullig voor de dag…
Maar goed, wie 't kleine niet eert… (en met winst voor IJsland tegen Engeland en Italie tegen Spanje scoorde ik ook al meer dan 5 euro…)
Tot mijn verdriet hebben de Keltische wilden gezegevierd over de edele “bijna-landgenoten”, die het spel mooier speelden. Dus heb ik nu mijn hoop gevestigd op de Chianti-drinkers.
??
Ben al lang geen beheerder meer van het reiscafe,Hanneke en Daniella !! :chin:
Ik blijf ergens stiekem hopen op de Brennevin-drinkers… dan kunnen we tenminste nog zeggen dat we niet meededen omdat de Europees kampioen in onze kwalificatiepoule speelde.
Ow… Sorry.
Dus we zijn beheerder-loos
Jij bent nou juist de vader van het Reiscafé, Georges.
Wat heb ik een oervervelende eerste helft gezien tussen Duitsland en Italie !
Hopelijk krijgen we meer spanning in de tweede helft?
Je zou toch maar Schweinsteiger heten hè?!
Eindelijk 1-0 voor de Duitsers,misschien zien we nu een echte match?
De penalties beginnen leuk…
En zoals gewoonlijk winnen de Duitsers,had het de Italianen gegund !!
off topic- Nou ik doe het wat kalmer aan ,daarom dat ik geen beheerder meer ben van het “even voorstellen forum” alsook de reiscafe.
Tervoren had ik teveel hooi op mijn vork genomen,moet ook wat aan mijn gezondheid denken Daniella !!
En nu terug on-topic :
Heb jij de wedstrijd van de duitsers gevolgd op de televisie Daniella?
Off topic: Uiteraard Georges, je gezondheid is het allerbelangrijkst. Ik heb al heel vaak gezegd dat je niet te veel hooi op je vork moet nemen, dus ik snap heel goed dat je geen beheerder (meer) bent. ![]()
On topic: Ja, ik heb gekeken. De wedstrijd zelf vond ik behoorlijk saai, in de verlenging was het hier en daar spannend, maar het was duidelijk dat Italië wachtte op de penalty’s. Ze deden niks. Bizarre wedstrijd verder, ik heb nog nooit gezien dat er zoveel penalty’s werden gemist. Ik was altijd een beetje verliefd op Pellè, dus ik vond het wel zielig dat hij compleet naast het doel schoot :redface:. Toch was ik blij dat Duitsland won.
Voor mijn poule is het perfect dat Duitsland door ik! Saaie wedstrijd met goede afloop.
Krijgen we vanavond een verrassing en stoot IJsland door naar de halve finale?
De Fransen hebben een paar geschorste spelers,dus alles is mogelijk in die wedstrijd.
O ja: van de bookmakers krijgen de Fransen 1.46
Ik ben benieuwd naar vanavond…