Nou het zijn die verdomde Portugezen die naar de halve finale gaan.(na strafschoppen)
En nu vanavond…hoe gaat België zijn verdediging neerzetten door afwezigheid van Verthongen en de geschorste Thomas Vermaelen.
lukaku
Kijk Georges, dat beide teams zouden scoren had ik wél goed. ![]()
Vanavond België! Ik ga kijken!
Ik zie het eerlijk gezegd somber in voor de Belgen Daniella,door het uitvallen van Jan Vertonghen en de schorsing van Thomas Vermaelen moet Marc Wilmots schuiven in de verdediging.
Jordan Lukaku lijkt zeker van een plaats op de linksback, centraal lijkt Wilmots een voorkeur te hebben voor Laurent Ciman.
Jason Denayer is ook een mogelijkheid, maar de jonge verdediger van Manchester City kon de bondscoach niet overtuigen in de wedstrijden tegen Finland en Noorwegen.
finger cross en hopelijk komen we er door zonder kleerscheuren,Daniella !
Ik zit voor de buis, fingers crossed ![]()
Kan iemand die Belgen even uitleggen dat je bal in het doel moet trappen in plaats van tegen die spelers van Wales aan? Volgens mij denken ze dat dit het EK trefbal is…
GOAAAALLLL
Sent from my SM-G925F using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Goh, hebben ze het ineens toch begrepen :lol:
Maar damn, die zat er lekker in…
Georges, waar blijft m’n shirt nou? ![]()
Sent from my SM-G925F using Wereldwijzer mobile app
Is een virtuele shirt ook goed voor jou Daniella? ![]()
Het staat gelijk 1-1 had he al halvelings voorspeld dat Wales ging scoren daarom nog in de rapte een gokje gedaan.
Ja Georges belooft zijn twee mede-moderatoren in het reiscafé een mooi shirt, maar opsturen: Ho maar.
Helaas hebben de Welshmen er nu ook één in geprikt… Hoop dat de Belgen nu even wakker worden en dan graag wat eerder dan in de wedstrijd tegen Hongarije.
Ai Georgess, 't begint Penibel te worden…
Hoewel je de scheids niet geheel mee hebt… heb toch twee zekere penalties gezien die niet gegeven zijn.
Is stil aan de onderkant!
Oh nee he… 3-1 ![]()
Die scheidsrechter had toch zeker wel die twee penalty’s moeten geven, lul de behanger.
Sent from my SM-G925F using Wereldwijzer mobile app
Bye bye Belgium!
Tsja… ander trainer en beter zeker?
Morgen staat de kraker Duitsland-Italië op het programma,verwacht eerlijk gezegd dat het een saaie wedstrijd gaat worden met na 90 minuten Duitsland als overwinnaar.
En ook daar ga ik mijn geld op Italie inzetten (sorry George… Wales heeft me zojuist weer wat geld opgeleverd, begin onderhand te geloven dat we een finale Wales-IJsland gaan krijgen. Mijn voorspelde finale Belgie-Engeland wordt hem dit jaar niet helemaal meer…)
[ATTACH=CONFIG]78611[/ATTACH]
Zeg het niet graag Hanneke,maar ik had ook mijn euro’s gezet op Wales (had een voorgevoel)