Het grote EK voetbal in Frankrijk topic (zonder het Belgie van georgessiam)

Finale Belgie - IJsland?

Daar wil ik direct voor tekenen,Annelies ! :slight_smile:

Geloof ik niet. De Fifa wil huilie (Ronaldo) in de finale hebben, ze helpen ze niet voor niks…

Ronaldo…

https://smileyshack.files.wordpress.com/2010/12/svomit_100-122.gif

De resterende kaartjes voor de EK-kwartfinale tussen België en Wales waren maandag in een mum van tijd uitverkocht.

Vrijwel meteen werden tickets voor de match van aanstaande vrijdag in Lille aangeboden op tweedehandssites. Daar vonden ze prijzen tot 1.200 euro.

Zouden jullie ook deze tickets betalen als bevoorbeeld de Nederlandse ploeg deelnam aan het EK?

Nee, mijn televisie heeft minder gekost dan die 1200 Euro.

Ik kan me niet heugen dat de Fifa zich mengt in het feestje van de UEFA. en over helpen gesproken… De scheidsrechter van de wedstrijd van Frankrijk tegen Zwitserland… “Was nu maar naar Specsavers gegaan” schoot regelmatig door mijn hoofd bij dat beschamende optreden van de scheidsrechter. 't Valt nog mee dat de scheidsrechter de bal er niet zelf in geschopt heeft.

Wat betreft goksites… Gisteren een heerlijke avond gehad. Had geld ingezet op zowel Italie als… jawel: IJsland.
En dat voor iemand die voor het toernooi Engeland heel ver heeft laten komen (finale Belgie - Engeland) (sorry: Engeland won in mijn glazen bol) na hun grandioze kwalificatie (alle wedstrijden gewonnen)… maar goed, na twee wedstrijden in de voorronde gaf ik niet veel meer voor hun kansen.

Voor voetbal zou ik nooit zoveel neerleggen… Ik weet niet wat de tickets voor het WK 2018 gaan kosten, maar dan zou ik dus eventueel wel gaan, samen met mijn vader. Als ik er dan toch woon, kan ik wel wat meer uitgeven en mijn vader een leuk tripje bezorgen. :smiley:

Jij gaat emigreren naar Rusland?

Na twee rustdagen gaat de bal weer rollen in Frankrijk.
Morgen staat Polen oog in oog met Portugal.
Ik zou er mijn geld niet op zetten wie doorgaat naar de halve finale?

Ik zou mijn geld inzetten op het land dat begint met de letters PO!

Nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk. Niet nu direct, maar helaas door omstandigheden gaat het hier niet goed.

• Updated - - -

Scherp! :smiley:

Nou weet ik het niet meer Daniella ! :slight_smile:
Beide landen beginnen met PO

Ik denk Portugal, maar ik gun het Polen wel. :wink:

Zouden beide teams in deze wedstrijd scoren Daniella?

Kijkend naar de eerdere scores vind ik het moeilijk te zeggen… Misschien uiteindelijk 2-1 winst voor Portugal? Ik ben nooit zo goed in gokken, daarom doe ik ook maar niet mee in de poules. :smiley:

Polen moet winnen… Pouletechnisch moet Portugal er namelijk uit want ik had gegokt dat die er vorige ronde al uit vlogen.

Volgens sommige trainers,zouden de Polen deze match winnen.
Nu zelf ga ik alleen maar een gokje doen in het aantal gele kaarten voor de Portugezen.

Spannende 2de helft in Polen-Portugal,kan alle kanten uit,van mij mogen de Polen winnen !!

Ik hoop ook op de Polen, maar dat is meer omdat ik een beetje een hekel heb aan het huilie-huilie gedrag van Ronaldo.