Het grote EK voetbal in Frankrijk topic (zonder het Belgie van georgessiam)

Top Georges, stuur maar op .
Allez!

't zou trouwens wel fijn zijn als ze er nog even eentje inschoppen… gewoon voro de zekerheid.

Nou de Belgen zijn met vuur aan het spelen,Hanneke !!
Zoals je zegt,ze kunnen er beter nog één inschoppen !

En het is gebeurd,we hebben gescoord !!! 0-2

En jaaaaaaaaaaaaaa…
Nu zie ik het niet meer misgaan… 3-0

correctie euch… 0-3

Kortom: Doe het shirt mijn kant maar op, ik ga hem met trots dragen :slight_smile:

en dat is vier

• Updated - - -

Gefeliciteerd Georges!
Ik hoop alleen dat die gele kaarten de Belgen later niet gaan opbreken…

Bedankt Hanneke ! :slight_smile:
Nou Vermaelen doet niet mee tegen Wales,wel een aderlating voor de Belgen.

Wales heeft tot op heden ook nog niet zo heel veel indruk op me gemaakt… die moeten jullie kunnen hebben.

Tja Hanneke Wales… we hebben in het verleden (2014)in de voorronde thuis maar 0-0 gelijkgespeeld en de terugmatch verloren met 1-0 in Cardiff.
Nietemin als vrijdag a.s ook Wales voor de bijl gaat, stoten de Rode Duivels door naar de halve finale.
We hebben een voordeel,we spelen een thuismatch (Lille) is niet ver weg van de grens met België.
Alsook heeft Hazard en Origi al een paar jaar gespeeld voor Lille.

Nog steeds: Belgie voor Europees kampioen :slight_smile:

Het shirt komt spoedig mijn kant op, Georges? :wink: Super wedstrijd! Zelfs mijn man keek mee, terwijl hij helemaal niet van de voetbal is…

G r a z i a n o P e l l è …en nu Duitsland!

Wat waren de Spanjaarden zwak of waren de Italianen te sterk?
Nu op dit moment na 45 min de IJslanders verrassend op voorsprong tegen de Engelsen(1-2)

Natuurlijk gaat Bale van Belgie winnen! :slight_smile: Niets tegen de Belgen maar komt beter uit voor mijn poule!

Wat andere verrassend voetbalnieuws tussendoor :

Chili heeft na een penaltyserie ten koste van Argentinië de Copa America gewonnen. Na reguliere speeltijd en 30 minuten verlenging stond het 0-0. De penaltyserie eindigde in 4-2 in het voordeel van de Chilenen. Sterspeler Lionel Messi miste de eerste penalty voor de Argentijnen, en kondigde zijn afscheid bij de nationale ploeg aan.

Deze wedstrijd kan alle kanten op Thijs,in 2014 waren de Belgen al geplaatst als eerste in hun poule.(in die wedstrijd waren de Belgen voordurend de baas over de welshman)
Wie de fysieke slag wint op het middenveld,die wint de wedstrijd!
Mijn pronostiek voor vrijdag : 3-1 in het voordeel van de Belgen.

Twee keer in 1 week Brexit!
Straks ontploft IJsland, vulkaanuitbarsting!

Lekker rustig zonder Turken, geen getoeter :biggrin:

Outsider IJsland, een miniatuurvoetbalnatie, heeft een compleet verrassende maar verdiende overwinning behaald op Engeland.
Denk dat de gokkantoren gouden zaken hebben gedaan,zelf was ik één van die slachtoffers die gewed hadden op een overwinning van de Britten.