Het grote EK voetbal in Frankrijk topic (zonder het Belgie van georgessiam)

Ierse humor: alle filmpjes uit Frankrijk op een rij

1 like

Zo de aftrap is 37 minuten geleden begonnen tussen Zweden en Belgie !
Het gaat de goede kant uit voor de Belgen,momenteel is het nog altijd 0-0
Belgie heeft licht veldoverwicht,nu de kansen nog verzilveren en we staan in de volgende ronde.

Hmm… ik moet zeggen dat ik er nog niet uit ben wie er de beste kansen gehad heeft en zeker niet hoe dit gaat aflopen… ik hoop nog steeds dat de belgen doorgaan, maar ik weet het nog niet.

Zo met nog 3 minuten te spelen,leiden de Belgen en de Ieren met 1-0

Gefeliciteerd Georges, gelukkig… ik heb de Belgen in mijn poule de finale laten halen (en aangezien er al zoveel landen uit mijn poule afgevallen zijn)…

Ik feliciteer Kees Down Under en mijzelf ook met het feit dat de Ieren doorgaan.
Kans is groot dat de volgende ronde hun eindstation wordt, maar wat boeit het… we mogen nog even genieten van de Ierse supporters, dat is al meer bonus dan ik op gehoopt had.

1 like

Als ik de wedstrijd analyseer heeft het bloed ,zweet en tranen gekost om ons te qualificeren voor de volgende ronde !
Beide teams waren aan elkaar gewaagd,slordig in de opbouw en slordig met de kansen die ze telkens weer verprutsen.
Zo op naar zondag 26 juni in Toulouse,dan spelen de Belgen in de volgende ronde tegen Hongarije.

Met die fantastische keeper met zijn vod (ook wel campingsmoking genoemd)

Yes! Dat heeft België maar mooi geflikt :cheer2:

• Updated - - -

Heerlijk, zo’n campingsmoking.

Ik was helemaal in de wolken omdat Ierland zich plaatste en inderdaad kunnen we langer genieten van hun formidabele supporters!
Heb er een glas IERSE Whiskey opgedronken ook daar zijn ze als een der beste in net als de supporters!

Belgie voor Europees kampioen!

Met Zwitserland tegen Polen wordt zaterdagnamiddag om 15u de eerste wedstrijd van de achtste finales op het EK afgetrapt.
Morgen komen “wij” Belgen aan de slag tegen de Hongaren,ben er eerlijk gezegd niet gerust in.
Hongarije is als leider geëindigd in zijn poule. Dan heb je veel kwaliteiten.

Leuk filmpje !
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“wZ5S21ncXx4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Morgen 15 uur?

Nou… ik zou me over Hongarije nog niet zo heel veel zorgen maken.
IJsland had ze behoorlijk in de tang en het is te danken aan een eigen goal van de IJslanders dat Hongarije daar überhaupt nog een punt weggesnoept heeft.
Daarnaast is Ronaldo niet in vorm en over Oostenrijk zullen we het maar helemaal niet hebben.
Desalniettemin geloof ik toch helaas niet meer helemaal dat de Belgen de titel gaan halen… ook hun vorm was in de kwalificatie beter.

om 21 uur in Toulouse tegen Hongarije Jeroen !
Ga jij ook kijken of heb je andere verplichtingen die avond?

Ik ga vanavond kijken. Heeft er iemand het shirt “Ik ben ff Bellug” voor me? :teeth:

Nog 6uur en 46 minuten en de aftrap word gegeven ,zal België doorgaan naar de volgende ronde ja of neen?

• Updated - - -

Ik heb er nog één in reserve Daniella ! :biggrin:

http://cdn.voetbalshop.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/1/211400.2250_2.jpg

Heje d’r ook nog ene voor mij Georgess??

• Updated - - -

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“kmZdfPPD6o0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

[quote=“C4th, post:58, topic:162998”]

Heje d’r ook nog ene voor mij Georgess??

een setje valse wimpers en duiveloortjes en een t-shirt heb ik nog voor jou Hanneke !

https://static.bnr.nl/media/images/1022/12/15/square/640x640/high/rode-duivels-voetbal-belgie.jpg?v=0

http://cdn.voetbalshop.nl/media/catalog/product/cache/1/image/300x300/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/1/211400.2250_1.jpg

Ik zag Zuster Glimlach op de tribune!