Het echte Thailand.
Reacties 60, Bekeken 1340. Moet toch voor een forum ook wel leuk zijn na een lang periode van bijna niets, toch?
En ja Rik, het zou vriendelijker kunnen.
kunnen we niet gewoon beter een dikke streep onder alles zetten en het laten rusten en gewoon opnieuw beginnen zonder vervelende opmerkingen of sneers of hoe je het ook noemen wilt.
we hebben allemaal schuld aan het geheel en voordat het helemaal uit de hand loopt, moeten we verder gaan met het verstrekken van info aan elkaar en newbies.
we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn, anders wordt het wel erg saai:vak02: maar laten we proberen elkaar te overtuigen van een bepaald standpunt op een respectvolle wijze.
Ik kan me daar helemaal in vinden hoor.
No more :beef: maar :chin: en lol2
Al is het natuurlijk soms beste leuk een lekker felle discussie,maar daar moet op het juiste moment ook een einde aan komen. We zitten hier omdat we het leuk en gezellig vinden en om andere op weg te helpen.
Sensatie trekt altijd aandacht.
dat ben ik met je eens maar het werd soms ook wel op de persoon gespeeld en dat is denk ik niet de bedoeling, discussies vind ik leuk en die moeten er ook zijn anders wordt het saai.
Bij deze gaan we nu dus gewoon op een vriendelijkere en respectvollere manier verder. Neem aan dat iedereen zich daarin wel kan vinden. In ieder geval lopen de bezoekersaantallen dus weer op
Baco101 schreef (in een ander topic)
mijn vraag is dan ook leg uit waarom de hoofdstraat va pattaya niet het “echte” Thailand zou kunnen zijn ?
Antwoord: Dat beweer ik ook niet, zoals je zelf al concludeerde zijn er verschillende meningen over, en dus zei ik:
Voor sommigen zal de hoofdstraat van Pattaya “het echte Thailand” zijn.
Niet voor mij hoor, maar ik ken er wel een paar die daar 3 weken rondhangen, en misschien vier excursies doen.
Ik heb daar geen probleem mee. Ik vind alleen dat men dan weinig van Thailand te zien krijgt. Jammer voor die mensen !
Hans.
Daarom zeg ik ook het is voor iedereen anders. Als ik naar mezelf kijk ik zou er niet aan moeten denken om drie weken in Pattaya te moeten zitten (1 dag is al te veel voor mij)
Maar ja om nou bv drie weken lang alleen op Koh Samui te zitten lijkt me ook niks. Ik probeer altijd een beetje de combi te maken van cultuur,familie en strand. Daarom het is voor iedereen anders en het één is niet beter als het andere. Het houd het ook leuk anders zouden we hier ook niet zo veel tips kunnen geven hè haha:chin:
Hihi, ik vind het geen probleem om 3 weken op Koh Samui te zitten. Dit jaar doen we alleen Koh Tao, Phanang en Samui en iets van 4 activiteiten. Vind ik meer dan genoeg voor mijn 5 jarige kind die alleen maar wil zwemmen en mijn vriend die alleen maar van het nachtleven wil genieten. Ik wil alleen maar rust, strand, lieve mensen, heerlijk eten, luxe, mooie dingen en lekkere massages voor een fijne prijs en daar voldoet een land als Thailand prima aan. Volgend jaar ontdekken we wel weer een ander deel van het land.
ik zeg ook altijd het echte Thailand en de manier van het beleven van Thailand is voor iedereen anders.
gelukkig vindt niet iedereen hetzelfde leuk in Thailand anders zou het daar wel heel druk worden en was het forum ook niet nodiglol2
:chin:Ja geniet er maar van zou er nu ook wel willen zijn :zon02:Zo zie je maar voor iedereen is het anders heerlijk toch
Kortom sabai sabai :vak02: