Heeft er al iemand geboekt?

Ik weet niet van een hamam in Side, maar ik ben er bij een in Alanya geweest en daar waren mannen en vrouwen gescheiden. Vrouwen werden ook alleen door vrouwen geholpen en mannen door mannen.
je moet je bovenstukje van je bikini wel uit doen, maar dat heeft iedereen dan.
Pff en ik weet even niet meer hoe lang het duurde…vrij lang bij ons, was heerlijk!!!
Eerst zaten we (ik gok) iets van 20 minuten in het turkse stoombad met zn allen, daarna werden we omstebeurten gescrubed. Zo’n 7-10 minuutjes per persoon (ik gok weer) en daarna nog lekker ingesopt met zeep. Dit kon je weer onder een lekkere koude douche (niet al te koude, een heerlijke douche na zo’n warm turks stoombad).
Hierna kon je nog kiezen om ook een oliemassage of/en gezichtsmasker (5€) te nemen. (dit was niet bij de prijs inbegrepen)

Wij hadden de hamam en het bezichtigen van een grot en lunch in 1 excursie zitten en die koste 26€ (volgens mij was deze prijs wel inclusief oliemassage)
Ik vond de prijs iig wel meevallen!
Ik ga over 3 daagjes en 1,5 uur :stuck_out_tongue: weer naar Alanya en de hamam is het eerste wat we gaan doen als we aankomen :smiley: Echt zo lekker om even te relaxen na zo’n lange (zware) reis!!! Kom je weer helemaal tot rust en kan je helemaal ontspannen je vakantie beginnen, HEERLIJK!!!

Veel plezier!!

Groetjes Rieneke

hallo,

Ik ben hier nieuw. Vorig jaar waren we in Kusadasi. Voor ons in juli te druk en te groot. Nu gaan we naar Ovacik vlak bij Oludeniz naar het Abacus Magico Bronzo. Kent iemand dit?

groetjes!

hoi mensen
ik ga voor 12 dagen naar kusadasi,en ik verblijf in appartement rosy
van 22 mei t/m 2 juni
gr marcel

ik ga 3 juli tot 17 juli nar kusadasi wie gaat nog meer ???

Ik ga 25 juli naar Kusadasi, wel niet meer naar Grand Blue Sky maar ben er wel een stuk of 4 keer geweest :wink:

kan je er wat over vertellen hoe het is enzo

naar alanya 9 mei

@Kazim: kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl daar staan alle reacties van mensen die er zijn geweest, onder andere die van mij ook :smiley:

ik heb 5 dagen geleden geboekt voor 27 februari :teeth:
ik verblijf in Nazilli

Dit jaar geen Turkijë voor ons. De voorbije jaren gingen we telkens in het herfstverlof, dat viel reuze mee, ook al was het al eens slechter weer. Maar vermits we niet graag twee maal naar dezelfde bestemming gaan, hebben we het allemaal zo’n beetje gezien. Misschien is er een leuke B&B of een kleinschalig hotel dat ons toch kan bekoren ? tips zijn welkom.

Geert

Ik ga 17 maart naar Kemmer…

Wie nog meer???

sonja en henk hebben geboekt: Hotel La Blanche & Resort te Turgutreis.
vanaf 31 juli! We hebben er zin!

Oh Sonja, wat heerlijk! Alleen de voorpret is al zo leuk!
Ga je al aftellen?
Ik wel hoor, ga 26 april naar Marmaris.
Laat jezelf ff in het vakantielijstje erbij zetten in Turkish tea time…

Ik ga 26 mei weer naar Kusadasi, kan niet wachten om mijn vriend weer te zien. Ik ga samen met mijn ouders, dus die gaan hem dan voor het eerst ontmoeten. Dat maakt het extra spannend!

Hey,

Mijn vriend en ik hebben nog niet geboekt maar zouden in mei naar Istanboel gaan. We zijn er al geweest en het was heel leuk.
groetjes