in Pattaya beginnen…waarmee? Mijn eerste bestemming ooit,na BKK, was Khon Khaen, vorig jaar 1 dag in Pattaya geweest…zal er nooit meer komen. Ik verblijf in BKK, of in het Noorden en in de Isaan…Zuid Thailand zal ik ook nooit zien, vermoed ik, ik hou niet van zee en strand etc…
Oke Baco,
Ook leuk om zulke berichten te horen.
In ieder geval rust er een doemscenario op Thailand met name Pattaya,maar ik vind dat persoonlijk niet.
Ik zie Pattaya als het Alanya van Turkye en het Benidorm van Spanje.
In ieder geval is duidelijk dat men behoeft niet geschoffeerd te zijn als… hij zijn intrek via Pattaya heeft genomen,ik zit prinsheerlijk op me balkonnetje,en als ik wil laat ik me zakken en zit ik midden in het feestgedruis.
wel leuk om verschillende reacties te mogen ontvangen.
Voor iedereen het goed wat hij met Thailand voor heeft.
greetzzzzzzzzzz
Frank
Frank,
Ikzelf ben al verschillende keren geweest in Pattaya,kan er toch niet veel possitiefs over vertellen.
Als man alleen moet je daar oppassen dat je niet wordt uitgemolken of afgezet worden.
Ook vindt ik het strand erg vies,men krijgt aan het strand te maken met opdringende verkopers van allerlei plumage.
Ook als je in het hotel verblijft,is het soms niet te harden van het lawaai(buiten en binnen)dronken toeristen.
laten we blij zijn dat niet iedereen dezelfde plek leuk vindt anders zou het wel erg druk worden daarlol2lol2
maar iedereen moet thailand beleven op zijn eigen manier en als de een happy is in de isaan de ander in pattaya en weer een ander in bkk vind is dat toch prima.
we hebben echter 1 ding gemeen hier en dat is Thailand:cheer::cheer:
dus geniet als je er bent maakt niet uit waar
pattaya betekent voor mij:
been there,done it but never ever go back again haha…
gun iedereen zijn/haar plezier maar ik begrijp niet zo goed wat er leuk is aan pattaya…
-een smerig strand
-opdringerige verkopers
-vergeleken met rest van het land zeer slechte maar ook prijzige restaurants.
-ranzige barretjes met meisjes die daar echt niet willen zijn
-1 groot bordeel op straat als de schemer indaalt
-maar het ergste…de afschuwelijke westerlingen die zich idioot volgieten met drank en daarna denken dat ze met iedereen op de vuist moeten.
maar,ieder zijn ding hoor…mij zie je er niet meer
ik ga wel lekker op een rustig plekje op koh chang zitten
of juist in bangkok
jeroen
Hey, ik ga eind mei heen… hoor ook veel verschillende verhalen…
Over bijv de veiligheid en criminaliteit daar…
De 1 zegt, snachts alleen over straat is daar niet veilig…
De ander zegt, in elk donker steegje ben je alleen wel veilig…
Wat zijn jullie meningen/ervaringen hierover?
Maar wel erg frustrerend over hoe mensen in mn omgeving zeuren… hun vooroordelen over thailand…jonge meisjes, drugs, gevangenissen… pffff
Ook behoorlijk veel discussies en ruzies over gehad met mijn ouders toen ik vertelde dat ik geboekt had… haha
Kort en bondig. Doe normaal, respecteer de lokale gebruiken en geniet!
Pattaya is Pattaya,en het is zo als mensen het omschrijven…een gekkenhuis,maar erg vriendelijk,relatief veilig,bruisend en gezellig.
ik heb er iig zin in, ik ga helaas alleen heen, niemand van mn vrienden en familie heeft er belang bij om zo ver van huis te gaan helaas…
en tja de dames van plezier stoor ik me niet aan, ben nog jong en vrijgezel, dus wie weet… haha
niet dat ik daarvoor daar naar toe wil, dan kan ik net zo goed 2 of 3 weekjes elke dag goedkoper op en neer naar de wallen in amsterdam, of zandpad in utrecht… of nieuwstad in groningen…
maar wil ook wat zien, en dingen ondernemen…
en natuurlijk het uitgaan…
Nog mensen die rond die tijd heen gaan, en het leuk vinden om dingen te ondernemen? excursies etc.??? ![]()
Hoi kevin,
Ik kan me herinneren dat ik al reactie had gestuurd,maar ik denk de synchronisatie van mijn internet niet goed met mij telefoon lopt)) vandaar,maar de optie is er nog steeds en ga graag mee!!
je kist juits wel de regentijd uit je kunt beter nu of vroeger voorjaar gaan emt de hitte
groet
hoor je
latersss
frank