Ervaringen met de badplaats Pattaya

Ervaringen met de badpaats Pattaya

Plaats hier u reactie/ervaring betreft de badplaats Pattaya.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodaties, stranden en meer…

Wat mij bederft is het niks is alleen kommerscheel en een gaat alleen om de Thaise dames of je moet daar voor naar Thailand gaan dan is dat the place to Be maar ga dan naar Hua Hin is ook makelij als je veder wil reizen naar het zuiden. Zijn wel wat leuke dingen te zien en te doen en kan er leuk uit gaan in Pattaya maar dat is het dan wel maar het is vind ik te weinig.
Groetjes en veel plezier in Thailand

Lange (Arjan)

Ik ben ook in Pattaya geweest met een rondreis die ik jaren geleden gemaakt heb… we zaten toen midden in de hoerenbuurt en dat was ook het enige dat daar erg veel was… niet echt geslaagd dus… In die tijd kon je ivm kwallen niet in de zee zwemmen…gelukkig had het hotel wel zwembad,maar voor mij geen pattaya meer

Een erg drukke badplaats. Strand is vrij smal en bomvol met vervelende klapstoeltjes, die erg kort op elkaar staan. In de plaats zelf is genoeg te doen. Wel erg veel lawaaierige russen. In sommige hotels wel 80%.

…ook ik moet bekennen, dat Pattaya niet mijn eerste voorkeur is, toch is het wel een familie-vakantiebestemming. Jomtien ligt nl om de hoek en is een uitstekende locatie voor een strand-vakantie.

1 like

Beste Jody
je hebt Pattay uitstekend verwoord
en wij komen zeker, als het open is, je restaurant bezoeken
groeten
frank

1 like

Ook ik ben een keer in Pattaya geweest, maar kom er nooit meer terug.
Het strand is er smal, vies, veel rotsen in zee. De dames van plezier zijn er in een verhouding van 100 : 1. Mensonterende toestanden. Nee voor een heerlijke zon/zee vakantie kan je beter naar Cha aam gaan.

wat zou jij doen als je geen rooie cent te makken hebt,die vrouwen daar staan er ook niet met hun plezier.als ik jou was zou ik gewoon in zeeland op een camping gaan zitten

Waar slaat die opmerking nou weer op.
Natuurlijk staan die vrouwen daar niet voor hun plezier, dat weet ik ook wel.
En nee ik ga niet op een camping in Zeeland staan, ik ga naar het strand van Cha aam.
Omdat ik me daar veel prettiger voel.
Het gaat er in deze post om de ervaringen van de badplaats Pattaya te vermelden, niet om commentaar te geven op iemands bevindingen.

pattaya vindt ik fantastisch ,er is voor iedereen wat wils en het nachtleven is ongekend en je kan ook leuke excursies maken . als je van uitgaan houd is dat de place to be anders heb je er niets te zoeken . er is een overvloed aan bars met barladies en gogobars maar ook prachtige discotheken en schitterende winkelcentra en het is ontzettend druk maar heel erg gezellig en het is maar net wat je zoekt ,ik ga in ieder geval nergens anders meer heen

1 like

Hoi Allemaal,

Ik ga eind mei naar Thailand en heb na de rest van mijn activiteiten nog 6 dagen over voor een strandvakantie nu zit ik te twijfelen of ik naar Phuket ga of toch naar Pattaya.

Mijn voorkeur gaat uit naar Pattaya omdat dit dichter bij Bangkok ligt en ik heb gelezen dat het in Pattaya nog ruim 30 graden is.Wie kan me kort de voor/nadelen uitleggen.

Alvast heel erg bedankt.

Groeten Bart

Om nog even kort een toevoeging op mijn vorige vraag te geven. Kun je bijv. in Pattaya zonnen of is het erg bewolkt en kun je dan beter naar Phuket ofzo gaan?

Ik vind Pattaya prima. Ik ga er ieder jaar wel naar toe.
Maar als woonverblijf ga ik altijd buiten de stad zitten.
Een kilometer of 10 buiten de stad.
En je bent dan gewoon midden in Thailand.
Daar merk je er helemaal niets van dat het madhouse in downtown Pattaya vlakbij is.
Maar de stad met alle Westerse gemakken is wel vlakbij.
Ik denk dat ik mijn pensioen daar wel wil gaan doorbrengen.
En niet om vrouwen mee te nemen en me iedere dag klem te drinken met alcohol.
Maar als je vertier wil dan is het erg vlakbij.
Er wonen ook veel Farang (buitenlanders) in het binnenland.
Velen zijn er gelukkig.
Maar ik weet ook dat er velen echt vereenzamen daar.
Ook al spreek, versta, lees en schrijf je de taal wat mij betreft.
Ik kan de taal een klein beetje.
Ik vind het binneland zeker ook leuk om heen te gaan.
Ik ben de hele Isaan al rond geweest.
Maar om daar te wonen nee bedankt voor mij.

Maar precies wat Jody al gezegd heeft het blijft een persoonlijke keuze.
Cha Aam is ook leuk maar alleen in de maanden dat er wat drukte is.
De rest van het jaar vind ik het een erg stil pensionado stadje.

1 like

Beste Waterstad,Ik geef je volkomen gelijk dat je naar Cha aam trekt,de stranden zijn daar proper en wit.Wel opletten voor de kwallen Waterstad,2 maanden geleden was ik in Cha aam,het was daar heel rustig om te vertoeven!Geen toestanden zoals in Pattaya*Groetjes:Georgessiam.

wij zijn eind vorig jaar geweest…
ik vond het supergezellig… de dames doen verder niets als je ze geen aanleiding geeft…
heel de sfeer was gewoon gezellig…

wat je wel moet doen als je daar bent… als je heel de walking street uitloopt, kom je bij de pier. Daarvan varen er dagelijks naar de eilandjes die daar in de buurt liggen.
daar is het het super. mooie stranden, helder water… en lekker genieten… en het kost je haast niets

1 like

als je naar rome of mekka gaat lopen er ook mannen met lange rokken
in pattaya heb je de meiden ik neem aan geen van die dingen aanstoot up to you
ik leef 7 maand per jaar in thailand najomtien 15 km van pattaya
ik kom max eenmaaal per week in pats om te shoppen
sinds kort heb ik dichterbij makro
ik ben wel vanaf overmorgen begin januari weg met de boot
eilanden rond sathip en kog samet snorkelen en vissen wat wil een mens meer?

Ben nog niet in Pattaya geweest, dit jaar waarschijnlijk voor het eerst! (Misschien ook wel Jomtien, zodoende waarschijnlijk…) Lijkt me wel een keer leuk om het mee te maken. Ik houd wel van levendigheid…er mag best wat in zitten. Kan me er alleen niet zoveel bij voorstellen. Is het Spanje, a la Lloret de Mar? (ik doel nu op uitgaan zeg maar) De drukte, Bangkok in het klein?

Wie kan me wat meer vertellen?

Oh het strand hoeft voor mij niet hoor, dat doe ik een paar dagen later wel op Koh Chang:vak02:

Ik ga trouwens met mijn man, zijn geen giga feestbeesten maar houden wel van gezelligheid. Zijn er tenten met leuke muziek? Tja wat is leuk, smaken verschillen natuurlijk. Maar na 9 dagen Bob Marley op Koh Chang werd ik wel lichtelijk gestoord. Doel meer op modern, “top 40” , trance, house, dance, maar ook goede live bands ben ik voor te porren.

Ben benieuwd en laat me beïnvloeden:wink:

Hoi allemaal,

Ik ben er zo’n 10 jaar geleden geweest. Ik was toendertijd nog vrijgezel, en was samen met mijn kameraad daarzo. Het is een plaats met veel mooie hotels, een super groot overdekt winkelcentrum…onder/bij ons hotel, waar vele excursies naar toe gingen…en je komt er gewoon niet onderuit, maar het is gewoonweg het hart van de sex-industrie…Super veel barretjes, met in het midden een boxring, waar s’avond kickboxwedstrijden worden georganiseerd. Bij de barretjes vele dames die je letterlijk en figuurlijk van alle gemakken willen voorzien. Je kan overigens wel leuke excursies vanuit Pattaya maken, zoals bezoek aan mooie dierentuin/tuin…olifantentocht. Als je op vliegveld Bangkok doet landen…is het nogeens een dikie 4,5 uur in de taxi tot in Pattaya.

Ik zou best nog weleens naar Thailand willen met mijn vrouw, maar dan zal ik zeker niet naar Pattaya gaan. Voor een vrijgezel…vind ik dit wel de juiste plaats.

Dan word mijn man dus blij gemaakt met een dood musje, kijken mag aankomen niet:D

We willen trouwens niet de hele vakantie daar zijn hoor. Een dag of 5 ongeveer. En waarschijnlijk toch Jomtien, of is het daar ook zo “erg”?

En ach dat sex… mijn man stond op mij te wachten toen ik de apotheek van Koh Chang binnen gingen. Was nog geen 5 min weg, gelijk al 3 dames om m heen:paranoid: Wahahaha!

Maar er zijn toch wel meer dingen te doen behalve sexen? Ok je noemde al wat op, had idd ook al gelezen dat er rondom Pattaya een hoop te beleven valt maar er zijn toch ook heus uitgaansgelegenheden zonder dat gezwaai met de billen? En dat gewoon uit eten kan gaan zonder sex om je heen. Of is het echt zo erg?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ben heus niet preuts en heus wel wat gewent (niet dat ik heb lopen zwaaien hoor, haha) maar continue daar heb ik geen zin in. Ben ook een vrouw zal ook vast mee spelen, ghe.