Ik vertrek half voor 2 weken vakantie naar Pattaya. Ik ben er nog nooit geweest maar hoor allerlei wilde verhalen.
Wie gaat er rond die periode ook?
Heeft er nog iemand tips over de do’s and dont’s?
Ik hoor het graag van jullie
Ik vertrek half voor 2 weken vakantie naar Pattaya. Ik ben er nog nooit geweest maar hoor allerlei wilde verhalen.
Wie gaat er rond die periode ook?
Heeft er nog iemand tips over de do’s and dont’s?
Ik hoor het graag van jullie
Wilde verhalen Visser?
Over het verkeer wat van vrijdag 6 uur 's avonds tot maandagmorgen 8 uur 's morgens zeer druk is?
Over de talloze politie-agenten en politie-vrijwilligers, die hun hand ophouden?
Over de aantallen Russische gezinnen die Pattaya en Jomtien overspoelen?
Over de veelheid aan Internationale Cuisine die aangeboden wordt?
Over het aantal shoppingmalls die Pattaya rijk is?
Over de eeuwigdurende weg constructies in en om Pattaya?
Over de voortdurende bouw van villages en condominiums?
Over het strand van Pattaya wat steeds kleiner wordt?
Over het geweldige openbaar vervoer in Pattaya?
Over de mooi aangelegde tuinen in Nong Nooch Tropical Gardens?
Over de hoeveelheid flessen in het glasmuseum?
Over het aantal 7/11-s die er in Pattaya zijn?
Over het ijs bij Swensens?
Over de 2 gratis Belgische bonbons die je gratis krijgt bij een kopje thee of koffie in Central Beach Pattaya op de 3e verdieping?
Over de commerciele activiteiten van de vele straat en strand verkopers?
Over de krokodillen in de Crocodile Farm?
Over de tijgers in SriRacha Tiger Zoo?
Over de veelheid aan nationaliteiten die in Pattaya aanwezig zijn?
Over de lekkere koffie die ze bij Starbuck’s maken?
Uhm…verder kan ik me geen wilde verhalen voorstellen…toch? smkiek
Pattaya beach resort is niet een plaats waar je naartoe gaat voor de mooie stranden en het schone zeewater. Daarvoor zul je toch naar een nabij eiland als Koh Larn of naar stranden bij Bang Saray moeten gaan.
Veel mensen komen voor het nachtleven van Pattaya, waar je zo diep in kunt duiken als je zelf wilt. Kijk wel uit, voordat je het weet krijg je het “Hotel California” gevoel. You can check-out, but never leave.
Chang Noi
Tja ieder zo zijn eigen ervaring… Pattaya is niet mijn idee van Thailand en mij zal je er dan ook niet zien. Ik ga dan liever.naar koh samet etc. Maar goed wat ik zeg ieder zijn eigen ding :chin:
Welke wilde verhalen heb jij gehoord dan?
De Do’s geniet van het land,de mensen,het eten en de cultuur.
De Dont’s al je vakantie dagen in de kroegen in Pattaya slijten terwijl er zoveel meer te zien en te doen is in het mooie land.
Pattaya, ook niet mijn favoriet van alle thaise plaatsen, toch komen er dagelijks vele toeristen en niet allemaal maar voor de vrouwen, er is natuurlijk veel te doen in en rond pattaya al zou ik liever ergens anders een feestje bouwen maar ieder zijn eigen keuze, wat je ook gaat doen in het mooie thailand heel veel plezier
Ieder zijn meug.
vorig jaar voor de eerste maal naar thailand geweest en een mooie trip gemaakt , gestart in pattaya enz. naar verschillende plaatsen.
drie maanden later terug naar pattaya geweest en nu onlangs naar bangkok-chiang mai-pattaya.volgende reis is gepland pattaya-koh chang-pattaya.
Vorige reizen als vrijgezel naar griekenland , bulgarije enz en telkens oersaaie vakantie’s.
nu ik thailand ontdekt heb en vooral pattaya is mijn leven en vakantie volledig verandert,ik leef terug verdorie.dagelijks kijk ik er op uit voor de volgende vakantie die ik combineer met telkens een andere plaats en eindigt in pattaya .
en wat zou er nu verkeerd aan zijn om mij daar te gaan amuseren met de vele schoonheden die op mij zitten te wachten.ik begrijp niet de commentaar op pattaya door sommige mensen . in europa in de grootsteden heb je toch ook veel meisjes van plezier.
dirkpie geeft alleen maar aan dat pattaya niet zijn favo plaats is in thailand en en zover ik het lees geeft hij geen oordeel over de mensen die er naar toe gaan. jij bent degene die zich aangesproken voelt.
zoals baco ook al aangeeft zei ik alleen dat het niet mijn favoriete plaats is en veroordeelde ik niemand die er wel heen gaat, maar als jij je toch veroordeeld voelde door mijn post dan sorry dat was zeker niet de bedoeling
veel plezier bij je volgende bezoek
Ondertussen zou het leuk zijn als visser77 zou laten weten hoe het geweest is.
Heeft Pattaya voldaan aan zijn verwachtingen?
mischien moet hij/zij nog wel gaan want er staat dat hij/zij half naar thailand gaat de maand is niet vermeld, ik vraag me nu eigenlijk af welke helft er gaat de linker of de rechter lol2
Is als zovele blijven hangen in de kroeg :cheer::drugged::cheer::drugged:
:chin:Misschien ook een beetje:wub::wub::wub:
Maar de persoon heeft ook maar 1 keer iets geschreven dus zal wel een nep oproep zijn .
groetjes Fransjes:THAILAND:![]()
Dat gebeurt wel meer hier de laatste tijd :paranoid: Ik had zelfs een hulp vraag voor een visum in mijn inbox reageer ik hierop met een vraag hoor je nooit meer wat… Ik ga kijken op het profiel is het aangelegd op de dag van de vraag en daarna niks meer…heel apart allemaal
Beste dirkpie,
ik voel me niet veroordeeld door je posting maar ik had je quote aangehaald voor het onderwerp pattaya en dat was blijkbaar verwarrend,sorry.
ik wou mijn zeg posten omdat ik al zoveel negatief had gelezen over pattaya van mensen die waarsschijnlijk pattaya niet kennen.
groeten,
2luck
Kijk eens naar de topic titel: Half mei naar Pattaya :slapen:
haha inderdaad niet gezien 555 ik ga maar verder :slapen:
dat ben ik met je eens, heel veel mensen vinden pattaya niets maar als je ze dan vraagt waarom en wat er dan niet goed is wordt het lastig voor ze omdat ze er inderdaad nog nooit zijn geweest …
Hoe was je vakantie?
Hoop leuk,misschien heb ik de volgende keer wel een leuke tip voor je qua appartment,in een riante condo met tripple A uitzicht !
ik hoor je
groet
frank
Ik heb het super naar me zin gehad!!!, was weer veel te snel voorbij.
Ik ben nu aan het kijken om 18 november voor een dag 10 of 12 te gaan, zodat ik me verjaardag daar kan vieren, maar de prijzen die ik nu tegen kom qua ticket of ticket en hotel zijn niet normaal.
Mocht er iemand goedkope suggesties hebben hou ik me aanbevolen