Wie wil er mee naar Thailand Pataya in november

Ik ben net terug van 3 weken Thailand pataya.is zo goed bevallen dat ik in november weer wil gaan.maar dacht dan zo 4 weken te willen gaan.wie lijkt het leuk om mee te gaan met deze reis naar mooie Thailand.dus spreekt je dit aan laat even een berichtje achter en wie zitten we straks in in Thailand.

Hoi! Zoek je in een bepaalde leeftijdscategorie?

Hallo

nee dat maakt mij niet echt uit.

En man of vrouw? Maakt dat wat uit? En hoe oud ben je zelf en heb je een voorkeur voor soort accommodatie en activiteiten? Hoe zie je dat voor je?

Ik ben zelf een man.dacht zelf aan een appartement laatste keer in hotel 3 weken gezeten.
Maar tijd zat om daar nog over na te denken.

En toen was het stil geworden

Dat klinkt goed en de beste tijd, interessant.

grtzz

Ja zeker beste tijd om te gaan.

je heb het toch over 2026 toch?

Ja aankomende november 2026

Ik heb me gisteren vol laten prikken met de vaccins die nodig zijn, is 31 jaar geleden dat ik daar geweest ben, ben ook bijna wel op elk continent geweest (bijna) maar door serieuze gezondheid problemen , ben ik al 6 jaar niet weggeweest alleen sept.24 familie bezoek L.A maar daar lag ik ook plat… leven is kort en was liever gisteren weg dan vandaag..ik ga deze maand ook nog weg , maar heb wel interesse

heb mezelf vandaag hier aangemeld want op die andere sites = tijd verspilling…maar als je wil kan je gewoon contacteren mocht ik offline zijn, reageer altijd terug.

ben zelf 3 weken in pataya geweest afgelopen november hebt mij niet laten vaccineren.nergens last van gehad.

maar mag ik vragen hoe oud je bent en man of vrouw

ik ben een man +50 maar ziet er 10 jaar jonger uit (zeggen ze toch) :rofl: hou wel van een feestje …ik ben wel het type….open ticket boeken ..dus als ik het in me bol krijg ‘‘ik wil weg’’ kan ik dezelfde week nog weg zijn . met hotel, kamer appartement voor de 1e 3 dagen om naar eventueel een betere plek een appartement te huren met alles er op en aan keuken, wassen voor die hele periode (als je zou willen) heb jaren lang 4=5 sterren hotels gehad , maar ik vind dat relaxter

Ja maar voor mij was/is dat wel een nood zaak omdat ik bijna de ‘‘andere wereld’’ :skull: :ghost: heb gezien, ik laat me ook liever niet vaccineren maar ik ben in het verleden in Maleisië en Indonesië/Molukken…ik ben ook dan goed ziek geweest , dus neem ik die dokters adviezen toch maar aan

Oké ik ben toevallig ook 54 jaar en voel mij jonger.maargoed ik hebt mij goed vermaakt afgelopen vakantie in pataya.3 weken waren te kort vandaar wil ik weer naar dezelfde plek gaan.alleen nu wil ik zo 4 weken gaan.hebt daar wel in een hotel gezeten 3 weken koste bijna niks.maat wil zo 5 maanden van te voren boeken want dan zijn de tickets niet zo duur.echt ik hebt mij prima vermaakt had graag willen blijven alleen moest terug voor mijn werk helaas.

ik geloof het graag…ik ben rustig ( niet zo op de voorgrond) maar hou wel van een feestje…dat ontwijk je daar haast niet, ook van dagje strand , goed eten, dingen afstruinen etc, ik zal het even bekijken maar dan als nog, ik respecteer je keuze van vroeg boeken want dat is nou eenmaal goed koper, maar zoals ik al zei ‘‘als ‘‘ ik mee zou willen /kunnen ticket en weg… ik laat je dat nog weten maar ben wel geïnteresseerd. ik neem nog contact op

ooh ja dat wou ik vragen….wat voor dingen doe je graag wat voor type en wat voor activiteitendoe je graag …dan weet je in ieder geval dat je met mij elke kant op kan …ik hoor het nog wel

Ik vind veel dingen wel leuk om te doen.strand poolen ergens gezellig wat eten.excursies nacht Markt bezoeken.ik hebt eerder iemand leren kennen via een forum waar ik de laatste keer mee naar pataya ben geweest.was super gezellig.maar ik hoor het wel als je keer kennis wil maken en of je zeker wil gaan.

O.k ..dat is goed om te horen … voor mij is kleur, geloof , leeftijd, dik, lelijk of dun .. niet belangrijk en ben easy to go met welke cultuur dan ook ..i op dat gebied swel beetje hetzelfde als ik …ik zag in antwoorden dat je in S’dam of daar in de buurt zat in ieder geval in een gesprek met iemand… ..ik heb aan de andere kant van de weg gewoond Spangen..maar bezoek vaak familie of kennissen dus ben vaak daar in de buurt …een keer afspreken is goed …bedankt voor je reacties