Duidelijk allemaal ik woon momenteel in Schiedam.en Spangen hebt ik vroeger gewoond.en en zoals je zegt maakt niet uit hoe iemand eruit ziet of waar die vandaan komt.moeten maar even keer ergens afspreken als je natuurlijk zeker in november wil gaan.hoor het wel.
ik denk wel dat ik mee ga…ja ik heb in de Bilderdijkstraat gewoond 90 t/m 95 aan de kant van Florida frituur, je wou van re voor boeken toch…vanmorgen las ik in ieder geval dat de prijzen richting Azie ‘‘Sky Rocket’’ hoog zijn en dat het momenteel voor 3 dubbel de normale prijs word aangeboden, door die Midden Oosten Oorlog, aankomende weken moet ik toch in Erasmus Mc zijn, dan laat ik je ruim van te voor wel weten en een afspraak om Kennis te maken..is toch altijd wel goed dat je weet met wie of wat,…maar komt wel goed
Ja die straat ken ik wel.maar ik hebt Gevlogen met Eva air.was 700 euro .maar denk pas in mei te boeken.dus hebt nog wel even.mag ik vragen waarom pataya op vakantie.
Hebt net nog even gekeken op Eva air.enkel 548 euro in november.dus dat valt erg mee.
Hi..hallo, even een vraag …ik deed blijkbaar iets fout bij inloggen…waarom Pattaya…mag ook een andere plaats of land, als het maar richting Azië is…waarom Pattaya ..dat vroeg je toch aan mij neem ik aan.
Waarom Pattaya….omdat ik de vraag zag “wie wil er mee naar Thailand in November” en omdat “ff eruit" ik wel nodig hebt, ik heb me ook op een andere reis site aangemeld , maar dat duurt allemaal zo lang.
Hallo duidelijk pataya is erg leuk.hoef je daar niet te vervelen,is genoeg te doen.
Moeten maar keertje afspreken om kennis te maken.