Duidelijk allemaal ik woon momenteel in Schiedam.en Spangen hebt ik vroeger gewoond.en en zoals je zegt maakt niet uit hoe iemand eruit ziet of waar die vandaan komt.moeten maar even keer ergens afspreken als je natuurlijk zeker in november wil gaan.hoor het wel.
ik denk wel dat ik mee ga…ja ik heb in de Bilderdijkstraat gewoond 90 t/m 95 aan de kant van Florida frituur, je wou van re voor boeken toch…vanmorgen las ik in ieder geval dat de prijzen richting Azie ‘‘Sky Rocket’’ hoog zijn en dat het momenteel voor 3 dubbel de normale prijs word aangeboden, door die Midden Oosten Oorlog, aankomende weken moet ik toch in Erasmus Mc zijn, dan laat ik je ruim van te voor wel weten en een afspraak om Kennis te maken..is toch altijd wel goed dat je weet met wie of wat,…maar komt wel goed
Ja die straat ken ik wel.maar ik hebt Gevlogen met Eva air.was 700 euro .maar denk pas in mei te boeken.dus hebt nog wel even.mag ik vragen waarom pataya op vakantie.
Hebt net nog even gekeken op Eva air.enkel 548 euro in november.dus dat valt erg mee.
Hi..hallo, even een vraag …ik deed blijkbaar iets fout bij inloggen…waarom Pattaya…mag ook een andere plaats of land, als het maar richting Azië is…waarom Pattaya ..dat vroeg je toch aan mij neem ik aan.
Waarom Pattaya….omdat ik de vraag zag “wie wil er mee naar Thailand in November” en omdat “ff eruit" ik wel nodig hebt, ik heb me ook op een andere reis site aangemeld , maar dat duurt allemaal zo lang.
Hallo duidelijk pataya is erg leuk.hoef je daar niet te vervelen,is genoeg te doen.
Moeten maar keertje afspreken om kennis te maken.
Hallo
ik hoor je niet meer maar nog wel van plan om te gaan.
Hey….jazeker
Oké dat is dan mooie.want ik ga zeker weer terug in november.liefs morgen nog maar helaas dat gaat niet.mag ik vragen wat voor werk je doet
Dat mag je zeker … ik heb jaren lang in chemische industrie(proces, maintenance en lab) gewerkt en jaren geleden heel erg ziek geworden …zie bovenstaande of eerdere berichten….ik ben heel erg ziek geweest …dat ik bijna de andere wereld heb gezien…maar toch weer boven op gekomen…maar moet wel 5x per jaar in het Erasmus MC voor controle en functie testen , maar er is aan de buitenkant niet te zien ver van zelfs ….in ‘‘dienst verband ‘‘ is al een tijdje van de baan ….maar ben dus heel erg ziek geweest dat de laatste 5 ..6 jaar bijna niet (dat is moeilijk als je zoveel landen heb bezocht) alleen sept, 24 naar familie geweest in L.A …. dus wil wat terug inhalen …voor dat het niet meer kan…vandaar…precies liever gisteren dan vandaag.
zo dat is niet zo leuk als je dat allemaal moet meemaken.dan snap ik wel dat je er weer even uit moet.en daar zal een vakantie naar Thailand zeker wel goed doen.ikzelf kan haast niet wachten om weer te gaan.maar is de bedoeling dat ik rond mei juni alvast ga boeken.dan hebt ik wat om naar toe te leven.
als je wil kan ik op korte termijn wel naar R’dam komen …dan weet je in ieder geval met wie of wat je ga…..ik wou eigenlijk deze week ook al weg, vandaar dat ik nog alle vaccinaties heb laten zetten en dan begin ook nog eens de Iran oorlog , anders had ik nu al naar Maleisië gevlogen… maar bijna elk betaalbare vliegmaatschappijen komt uit het ‘‘Midden Oosten’’ Emirates, Qatar, Etihad, Saudi etc etc dus heb je altijd een tussenstop in 1 van die hoofdplaatsen…dus heb geen zin om tussen de raketten heen te vliegen (zoals Malysian airlines die boven Ukraine uit de lucht is geschoten ) en bij klm zg ik de prijzen van €1100 naar €2000/2700 gaan voor allen de ticket, en een kennis zit al 1,5 week op Bali vast en had al… terug moeten zijn wegens die oorlog….. jammer dat ik nu niet weg kan ….ben in ieder geval gevaccineerd tegen de muggen die in me tuin hier vliegen ..het mocht wat kosten….en had ik Thailand in November als 2e trip… want in NL blijven word je ook niet vrolijk van,
Meschien beter praten via whatsapp want iedereen ziet ook wat er allemaal geschreven word.
Heb je me mail gehad?
Nee helaas niet
Ik had je al eerder een mail gestuurd..maar dan heb ik iets niet goed gedaan …ik dacht dat ik ook privé een bericht kon sturen volgens de instructies.. blijkbaar dus niet
Verzonden vanaf Outlook voor Android
En vandaag ook niet?
Niks gezien
dan weet ik niet hoe het werkt, ik moest je avatar aanklikken en dan op mail drukken dat het (prive) naar jou gaat, maar blijkbaar doe ik iets verkeerd ..want heb het 2x gedaan