Zal het ook even proberen
heb je het al geprobeerd?
Ja normaal Jannie privé een berichtje sturen maar zie het niet staan
hey, ik ga het nog eens proberen wat ik fout doe….dus deze beantwoord ik dus zichtbaar.
Hoi ik ben verplan om in jani 2027 tegaan met leuk iemand zoek ik ik ben daar nog nooit gewees en ik vind het spannend
goedendag ik ben afgelopen jaar 3 weken in pataya geweest.en hebt het daar prima naar mijn zin gehad.nu wil ik dus graag weer 3 weken daarheen in november.ben toen ook met iemand samen geweest wat natuurlijk leuker is dan alleen te gaan.dus mocht je interesse hebben laat het dan maar even weten
Hoi senel met roberto hier
Ik ga zelf voor het eerst naar Pattaya
Maar ik kan pas in jani 2026
Hallo
ben vorig jaar ook geweest samen met een iemand die ik ook via een forum hebt leren kennen.
Was erg leuk nu wil ik weer in november en had ook iemand gevonden die ook wou gaan alleen die laat het opeens afweten op het laatste moment.
maar januari is wel beetje laat want november is wel de beste tijd om te gaan vandaar.
zou je echt niet kunnen proberen om eerder te kunnen gaan.meschien even nummers uitwisselen.
want iedereen kan mee kijken wat we allemaal vertellen.
Ja zekker heb ik dat wel maar welke hotel neemje dan en hoe zie je het voorje dan dit is mij eerste keer alleen zo verweg
Kan je dan jou nummer sturen praten we daar wel even veder op watshapp
0613764497