Half mei naar Pattaya

Hey frank bedankt voor reactie. Mocht je een goedkope tip voor ticket en evt hotel hebben. Ik wil 18 november nog een keer gaan om daar me verjaardag te vieren. dan alleen voor 10/12dagen

Ik hoor je graag

als je 17 november vertrekt en 26 november terug vliegt vanaf dusseldorf € 795,- rechtstreeks met air berlin

Dan vind ik teveel geld voor een vlucht alleen. je hoorde in pattaya allemaal mensen met prijzen rond de 500 euro. en in mei was had ik een reis geboekt (hotel+ticket) en was is 1050 euro kwijt.

ik had eerst even naar rechtstreeks gekeken met tussen stop €556 via www.worldticketcenter.nl vertrek 18 november en retour 30 november via dusseldorf met Emirates een prima maatschappij

[quote=“Visser77, post:20, topic:87715”]

Ik heb het super naar me zin gehad!!!, was weer veel te snel voorbij.

Ik ben nu aan het kijken om 18 november voor een dag 10 of 12 te gaan, zodat ik me verjaardag daar kan vieren, maar de prijzen die ik nu tegen kom qua ticket of ticket en hotel zijn niet normaal.

Mocht er iemand goedkope suggesties hebben hou ik me aanbevolen[/q

Nou ik ben ook geen grote fan van Pattaya,en ik ben er verschillende keren geweest in het verleden.
Vies strand,opdringende strandmasseurs,s’avonds een invasie van britten die hun eigen zat drinken en de mensen lastig vallen,zonder enkele redenen.

hi die visser,

Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.

In November heb ik nog enkel en alleen vrij,dus hoor je terug,tickets vallen mee aan prijzen,maarrrr,oet je nu wel gaan boeken anders de hoofdprijs))

groet

frank

hoi Visser,

Geloof dat ik net de verkeerde heb beantwoordt))),maar in November is er nog voor 30 dagen plek de rest zit vol.
kijk even op me site www,asiafmrentals.com

groet en ik hoor het wel

mazzle

frank

Prijsvoorbeeld?
Net geboekt met China Airlines, voor 695, rechtstreekse vlucht, met alle fares en kosten inbegrepen. Heb via paypal gestort en ticket ontvangen (per email)

vertrek: 26 oktober terug 21 november.
Via schipholtickets.nl

Goedkoop dus lijkt mij, en geen overnachting in een zandbak ergens in Dubai of Doha o.i.d.:slapen:

lekker man!! waar zit je precies alle tijd v d vakantie?

hoor je terug

groet

frank

Wel, ik zit dan weer in Bangkok, dan weer in mijn huis in Jomtien (onder Pattaya<te druk voor mij)
Ik ga namelijk mss volgend jaar parttime werken aan de Univ. van Bangkok, en dan wonen in Naklua, waar vele Thai een weekendhuis hebben.
Ik ga dus de boel beetje verkennen, werkvakantie zogezegd (met wel meer vakantie dan werken hoor:zon02:)

Ik snap het vooroordeel wel… 3 jaar geleden wilde ik mijn 2 kinderen (toen 14 en 16) hier ook voor beschermen na de wilde verhalen. Uiteindelijk toch besloten om 3 dagen te gaan en geen dag spijt van gehad. Natuurlijk kun je dingen ook opzoeken maar als je je “normaal” gedraagt heb je nergens last van.

Alle verhalen zijn wat mij betreft dus nogal overtrokken, misschien scheelt het dat ik ook regelmatig met mijn gezin in Amsterdam ben?!

Ga Pattaya gewoon ontdekken en geniet.

Blijf komen gewoon,

Alle grote boys die inmiddels met chiq in het noorden of zuiden zitten is het in Pat allemaal eens begonnen ! ! !! !!

Ik wil me dag er gaan slijten nu wat korte maa volg jaar langer ! ! !

frank

Allemaal??? Wat bedoel je hiermee? Ik ben benieuwd.

Vroeg ik me ook meteen af?!

mijn vraag is wat wordt bedoeld met grote boys met chiq?

Ja,ik wil even kwijt dat in welke taal dan ook geschreven,maakt me niet uit))),mar elke vent begint in Pattaya het mooie land te verkennen en daarna strijken ze ergens neer met hun chiq,om het leven daar verder te zettelen,spreek toch nederlands)))) vreemd!!welnee is mijn mening en die mag ik geven,en dat zal ik ook doen.toch !

heb je vragen stel ze gerust dar is dit forum voor ! !

moet ik je teleurstellen dat ik niet in pattaya begonnen en ook niet geëindigd ben, het kwam meer over bij mij alsof je een feit presenteerde.

Ik vind jou reactie een beetje vreemd omdat jij er vanuit gaat dat iedere kerel meteen vanaf het vliegveld naar Pattaya rent daar een ‘‘chiq’’ zoekt en dan lekker op een leuk strandje zijn dagen gaat slijten.

Ik ben zelf ook in Pattaya geweest(1x) maar wel met mijn toenmalige NL partner en het is gewoon niet mijn stad. Maar goed iedereen is gelukkig anders en beleeft dingen anders dat wil niet zeggen dat het 1 beter is als het ander het meest belangrijke is als het maar met respect gebeurt.

Rest mij nog de grote vraag wat bedoel je in hemelsnaam met ‘‘grote boys’’ ???

Laat ik mij maar beperken tot een zucht… :dag: