met de gratis vlucht bedoel ik niets negatief en ben ook helemaal nergens naar op zoek want natuurlijk denkt iedereen dat dus zal ik het even in het kort uitleggen. Ik hou van reizen en heb al een aantal jaar de wereld rondgereisd. Voor mijn nieuwe baan kan ik bijna gratis (heel goedkoop) reizen ( ik werk bij een bekende vliegtuigmaatschappij) en ik zou het dus leuk vinden als iemand met me mee zou willen. Ik sta voor alles open want er zijn nog zoveel plaatsen en landen waar ik niet ben geweest dus als je me kan overtuigen kunnen we misschien samen gaan.
Ik ben een 27 jarige Groninger die houdt van reizen, avontuur, muziek, films, dieren, sport, uitgaan en nog veel meer. Ik zoek een leuk avontuurlijk iemand die van een uitdaging houd. Wie je bent of wat je doet maakt helemaal niet uit als zou ik wel graag wat meer informatie over je willen hebben. Als iemand dit jaar nog een paar week vakantie heeft/wil en waar dan ook maar heen wil hoor ik het graag van je.
Hopelijk tot snel en misschien liggen we dan wel samen op het strand in Jamaice of bezoeken we de Inca trail in Peru…
Ik zou graag naar Thailand gaan met je Rich , naar pattaya en Jomtien , om daar een van mijn beste vrienden van mij op te zoeken , die ik anders een half jaar niet zal zien , omdat hij pas in Maart 2009 weer naar Nederland komt …En ik zou hem zo graag verrassen met mijn bezoek, maar ik kan geen vliegticket en dure reizen betalen , maar hij zou erg verrast zijn als hij mij ineesn voor hem zag staan ?? Nou , ik hoor het wel !! Groetjes Linda.
Dit klinkt wel heel erg leuk!
Ik ben er wel voor in. Ben ook benieuwd naar wat voor baan je eigenlijk hebt. Klinkt goed veel reizen en vliegen, wellicht ook wel wat voor mij.
ciao
Als een echte Hollander trekt me dit wel aan , regel jij het ticket
dan doe ik de accommodatie, deal ?
ik werk op een schip 2 weken op en dan 2 weken af,
wil einde dit jaar begin volgend jaar een langere reis plannen
want het schip ligt in dry dock, dacht aan Peru of Midden Amerika,
Maar kan iedere maand wel +/- 13 dagen weg.
Wie ben ik? 37 jaar, avontuurlijk heb de hele wereld rond gereisd en gevaren. Hou van natuur en dieren en heb heel veel interesses ben
verder beetje prettig gestoord. :wacko:
Dit is wel erg interessant!
Ik ben helemaal reisverliefd… zit elke dag op allerlei forums te lezen over mensen die nu in het buitenland zijn, zoek elke dag naar goedkope vliegtickets en word helemaal gek als ik brochures over vakanties zie! Ben het afgelopen jaar voor 9 maanden in Mexico geweest en heb daar, ondanks dat ik aan studie gebonden was, heel wat gezien!
Heel Midden- en Zuid-Amerika zowat staan op mijn verlanglijstje, vanwege de taal (Spaans!) weer, landschap, mensen, eten, cultuur… en diversiteit!!
Ben 21 jaar, geinsteresseerd in talen en cultuur van andere landen, houd van avontuur… speel muziek, kijk graag films, sport graag (voetbal vooral) etc…
GR Maud
maud! ik denk dat wij het heel goed samen kunnen vinden:D;)
heb je msn? voeg mij maar toe: [EMAIL=“josienhillebrands@hotmail.com”]josienhillebrands@hotmail.com
wat dacht je van oud en nieuw vieren bovenop de kilimanjaro in Tanzania? Ik heb nog 5 weken vakantie dit jaar en denk erover alles op te nemen vanaf kerst tot eind januari. Is Kilimanjaro beklimmen, jeep safari en duiken op Zanzibar avontuurlijk genoeg?
Ik heb dit jaar nog n paar weken vrij voor een goede vakantie!!! Ik heb er nu al zin!!!
Ik dacht zelf aan India, Nepal, Tibet…tempels opzoeken en filosoferen met geleerden en monniken, natuurwandelingen afwisselend met goed eten (vooral lekker en goed eten), relaxen (ook heel goed) en moonlightparties (mocht je ervan houden natuurlijk)?? Ik ben overal voor in.
Meer info over mij kun je vinden op www.myspace.com/missamal. Ik maak zelf muziek en doe dj werk in Amsterdam. Ik verdien geen vetpot, maar doe wel wat ik leuk…en als ik gratis met jou mee kan vliegen…dan zou ik daar heel blij van worden!!