Hi Rich,
Heb je inmiddels al een reis en reisgenoot gevonden?
Ik ben van plan om van half december tot half januari 4 weken weg te gaan. Ik heb Vietnam en Cambodja op het programma.
Ik hoor wel van je.
Groet,
Marjolein
Hi Rich,
Heb je inmiddels al een reis en reisgenoot gevonden?
Ik ben van plan om van half december tot half januari 4 weken weg te gaan. Ik heb Vietnam en Cambodja op het programma.
Ik hoor wel van je.
Groet,
Marjolein
ik vertrek begin december naar Sanriago de Chili.
Kan ik via u geen goedkoper vliegticket vastkrijgen?
Ge moogt wel niet mee
Marokko? Rondreizen… Mail maar. layla_akrif@hotmail.com
Hey Rich,
Hier ook een groningse (25), die al redelijk veel gereisd heeft. Het lijkt mij een leuk plan, dus laat maar even weten of je al iemand hebt gevonden en wat je precies van plan bent!
Ik hoor het wel
Groetjes, roos (rsmvries@hotmail.com)
ZOHEEE, wat jammer dat ik je berichtje nu pas lees, want als reggaelover pur sang wil ik al jaaaaren naar
!! Maar om als vrouw in eentje te gaan (voor de 1e keer), wordt aan alle kanten afgeraden. Misschien eind half juni, zodat we Sunsplash mee kunnen maken? Zou helemaal :dope:zijn!
@ theharpoon: Heb je inmiddels al een keuze gemaakt en/ of ben je al weggeweest? Ik heb net werk gevonden (en geaccepteerd) voor drie maanden, maar wil daarna wel (weer) weg… Bestemming maakt mij niet veel uit, als het maar niet dagelijks ‘strandhangen’ is!
Doeg!
Marlon
Hi Harpoon,
Neehoor. Ben gisteren pas bezig geweest op de site.
Zie ook “JAMAICA”, bij reisgenoten gezocht.
Irie Greets.
hoi ik ben johan 37 jaar en mocht je een leuk voorstel hebben let me now gr jo .
met de gratis vlucht bedoel ik niets negatief en ben ook helemaal nergens naar op zoek want natuurlijk denkt iedereen dat dus zal ik het even in het kort uitleggen. Ik hou van reizen en heb al een aantal jaar de wereld rondgereisd. Voor mijn nieuwe baan kan ik bijna gratis (heel goedkoop) reizen ( ik werk bij een bekende vliegtuigmaatschappij) en ik zou het dus leuk vinden als iemand met me mee zou willen. Ik sta voor alles open want er zijn nog zoveel plaatsen en landen waar ik niet ben geweest dus als je me kan overtuigen kunnen we misschien samen gaan.
Ik ben een 27 jarige Groninger die houdt van reizen, avontuur, muziek, films, dieren, sport, uitgaan en nog veel meer. Ik zoek een leuk avontuurlijk iemand die van een uitdaging houd. Wie je bent of wat je doet maakt helemaal niet uit als zou ik wel graag wat meer informatie over je willen hebben. Als iemand dit jaar nog een paar week vakantie heeft/wil en waar dan ook maar heen wil hoor ik het graag van je.
Hopelijk tot snel en misschien liggen we dan wel samen op het strand in Jamaice of bezoeken we de Inca trail in Peru…![]()
Groetjes rich
[/quote]
Hoi reislustigen hier,
Is het ook wat voor jullie om op 21 februari om 17 uur in Eindhoven bij de ontmoeting te komen voor reisgenoten gezocht?
Zie oproep die vandaag is geplaatst op deze website, er komen volgens mij best veel geinteresseerden die dit jaar op reis willen en een reisgenoot zoeken… Ik ga er iig naartoe, je doet altijd ideeen op, en gezellig om mensen te ontmoeten die dezelfde droom hebben!
Het wordt gehouden in cafe/restaurant heet de Effenaar en daar is GEEN carnaval, va 17 uur
Het adres is Effenaar
Dommelstraat 2
5611 CK Eindhoven
Hallo, Mischien heb ik iets voor jouw, ik ga 11 september naar Oezekistan, verzorgde rondreis. Zie mijn onderwerp bij reisgenootkamer of mijn profiel… een vrij onbekent land… avontuurlijk enz… bekijk vooral de bijlage van reisprogramma… groet en mischien hoor ik wat van je Marcellino uit limburg
hey Groninger!
heb je al wat geboekt?
Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn, en vaak is het dan ook te mooi om waar te zijn. Harpoon, laat van u horen!!!:wacko:
Hallo!! ik weet niet of je aanbod nog steeds geldt, maar ik wil echt zo graag weg hier voor een tijd. t liefst een paar maanden maar ik weet niet of jij dat kunt combineren met je werk. Anders zou ik heel graag een rondreis of een vrijwilligers project helpen in zuid-amerika. Als je dat wat lijkt!
Ik ben trouwens Lobke van Breugel en ik kom uit Oirschot. Noord-brabant. Dus gezellig ben ik zowieso!![]()
Laat maar iets weten.
[EMAIL=“lobke_breugel@hotmail.com”]lobke_breugel@hotmail.com