Reisgenootje + gratis vlucht!!

l

Had je daar niet eerder mee kunnen komen, ik heb namelijk wel gewoon 1200 euro voor mn ticket betaald ;)! Als je hier geen reacties op gaat krijgen dan weet ik het ook niet meer… is wel een heel aantrekkelijk aanbod! Succes! Groetjes Susan

h

Hey Richard
IK had je al een bericht gestuurd , maar weet niet of je dat gelezen hebt.
Ik heb nog veel vrije dagen over en ik weet nog niet precies wat ik daar mee ga doen, ik heb zin om een leuke reis te maken in oktober of november.
En uiteraard spreekt het idee van een gratis vlucht me ook wel aan.
Ik hoor graag van je hoe jij er over denkt

Gr Max

Hey Richard…

Das wel een aannemelijk bod… Hoe lang geld dat??? Ik wil misschien volgend najaar nog ff ergens heen… Eerder kan niet, want dan heb ik misschien al een reis gepland staan.
Ik ben 21 jaar. Kom uit raamsdonksveer hou van reizen, ben avontuurlijk. En altijd ergens voor in…

Laat maar wat weten of het je wat lijkt

Groetjes Eva

Hallo

Klinkt natuurlijk heel mooi. Maar het moet natuurlijk ook
‘klikken’ zoals ze zeggen. Ik ben 26 jaar en woon in België. Door mijn werk kan ik enkel in december op reis maar ik vind helass geen reisgenoot. December blikt voor velen een moeilijke periode te zijn. Ik kan zeker 3 weken vakantie nemen en zou graag naar Latijns Amerika of Cuba gaan. Ik hou van reizen en avontuur. Moest je je hierin herkennen , laat mij dan zeker iets weten!

Groetjes, Nele

hallo

zit al een tijdje een beetje op internet te speuren om toch nog op vakantie te gaan en hoe en met wie ik dat zou willen doen. en jou aanbod is natuurlijk wel een hele mooie.
eigelijk zou ik in oktober een maand naar brazilie gaan maar door omstandigheden gaat dit niet door. en aangezien ik nog niet zo’n ervaren reiziger ben zou het natuurlijk wel super zijn om met iemand mee te kunnen en dan nog voor niet eens heel veel geld.
ik kom uit brabant en heb dit jaar ook nog heel veel vrije dagen over dus… laat maar iets weten als het je aanspreekt
gr patricia

heey! ik ga 7 oktober naar India voor een maand, Avontuurlijk word de reis zeker, gratis reis is alleen niet nodog want ik heb al een ticket :wink:
ben 19 jaar, woon in DenBosch, ga een jaartje tussenuit (even uitrusten van studie!)na India zal ik australie/nieuwzeeland/zuid azie aandoen… ik ben homo… miss wel het melden waard, maar dit betekent verder niks qua reis of mij persoonlijk

groeteeen!

Hallo!! Ik ben zelf opzoek naar iemand die begin oktober 2 weken mee wil eiland-hoppen. Curacao-Bonaire-Aruba. Ik ben momenteel zelf aan het werk ik Curacao dus dat is het eerste eiland die ik wil gaan verkennen. Ik wil sowieso zwemmen met dolfijnen op Curacao en (leren) duiken op Bonaire. Verder wil ik eigenlijk ALLES doen wat de eilanden maar te bieden hebben!! En ja; dus naast alle “atracties” ook lekker uiteten, uitgaan en naar het strand!! Ik hoop wat van je te horen!! Groetjes Ilse

Oh, misschien ook wel handig als ik nog even wat over mezelf vertel :S ik ben 26 en ben zelf ook gek op reizen en dan vooral natuur en dieren trekken mij heel erg aan. Als we wel samen zouden gaan eiland-hoppen kunnen we als het klikt misschien ook nog eens een wat avontuurlijkere reis gaan maken… Ik wil nog veel van de wereld zien :slight_smile: Maar ik zit momenteel dus al op Curacao en vind het zonde om dan nu een andere reis te gaan maken terwijl het eiland-hoppen me ook heel leuk lijkt omdat deze 3 eilanden best veel te bieden hebben en het ook gewoon een heel avontuur is om alles zelf te regelen, uit te zoeken, te boeken en van eiland naar eiland te vliegen (vind ik…)!! Nou ik hoor het wel van je als deze reis je aanspreekt :slight_smile: Groetjes Ilse

Hallo!

Ik ben zoekende naar een (of meerdere) reisgenoten om in de periode van 20 december tot half januari iets te ondernemen.
Aangezien er nog zoveel plaatsen en landen zijn die nog vallen te ontdekken, maakt het me niet zo heel veel uit waar de reis naartoe zou gaan.
Misschien kunnen we er samen, of dus met meerderen, uitkomen.

Ik hoor het graag!

groet Cato

ik ga wel mee naar jamaica rich, of wat je ook wil, ik zorg dat je een perfecte vakantie heb ik ben het toppunt van avontuur en gezelligheid, groeten Koen Prins

Hoi Richard,

ben je geinteresseerd in 9 dagen curacao? Vrij divers eiland.

Mvg,
Richard

denk dat ie gewoon een chick zoekt om mee te krijgen

Nou, hij reageert anders ook niet op mijn berichtje hoor…! Misschien heeft hij ondertussen gewoon al iemand gevonden en zit hij nou lekker in het buitenland, en heeft hij dus nog niet de mogelijkheid gehad om te reageren… Dat kan natuurlijk ook gewoon :slight_smile: Bedoel ik verder niks mee hoor :slight_smile: Groetjes Ilse

en jij bent geen chick?

??

pcies