Hoi hoi,
Ben geen type om alleen te reizen, dus heeft er iemand zin om mee te gaan ??
Ik zou heel graag vanaf 13/9 ongeveer zo’n 15-20 dgn op vakantie willen. Rondreis is mogelijk, maar evt. ook verblijven op 1 locatie, maar dan wel met meerdere excursies, want wil zeker wat van het land zien!
Qua landen zijn veel opties mogelijk: Costa Rica - Cuba - Mexico - Brazilie - Argentinie - Venezuela - Suriname - Jamaica - etc. Alleen niet Aruba, Curacao en Dominicaanse Republiek, want hier ben ik al geweest.
Ik hou wel van relaxt, dus niet elke dag vroeg opstaan. Wil zeker zon, zee, strand zien, maar wil ook zeker wat actiefs ondernemen, want wil echt wel iets van de cultuur/natuur zien.
Moet helaas wel uiterlijk op 3 okt. terug zijn ivm cursus die ik daarna ga volgen…
Wie heeft er goede ideeen en zin om mee te gaan??
Hoi Renate ik zag je oproep en dacht ik reageer even.
Ik ben Renee (vrouw, 34 jaar) en ik ben nog even mezelf aan het orienteren. Ik zou ook nog wel even weg willen net zoals jij en ook rond dezelfde tijd alleen zou ik wel 1 okt terug willen zijn. Mijn voorkeuren gaan eigenlijk meer uit naar indonesie en bali, india maar weet niet of jij dat helemaal niks vind of dat je daar al bent geweest maar wat jij voorsteld sta ik ook wel voor open;-)
Ik zit alleen met een niet al te hoog budget dus ik weet niet of jij zelf al wat had uitgerekend wat het voor jou zou kunnen kosten?
Ik hou van rust en natuur, historische dingen bekijken, maar vind het ook leuk om nog een avondje lekker te stappen of ergens lekker te dansen. Ben een leuke vlotte meid, spontaan wel direct maar wel heel eerlijk
Hou ook erg van paardrijden en heb mijn duikbrevet.
Nou lijkt het je wat dan hoor ik graag van je om te kijken of we eventueel samen nog wat kunnen gaan doen.
Liefs Renee
Hoi
ik ben 28 jaar en ben ook aan het kijken om op vakantie te gaan. Ik denk aan ecuador of costa rica. Ik wil ook wel graag een week spaans leren en leren surfen. Ik heb drie weken de tijd. Heb je al meer concrete plannen? Ik wil ook verder wel rondreizen of gewoon op 1 plaats blijven maar wel wat zien verder van de omgeving. Ik moet ook wel het gevoel hebben dat ik op vakantie ben dus onder een palmboom liggen met een cocktail vind ik ook erg fijn. Maar ik vind wandelingen door het regewoud, mountainbiken enzo ook erg leuk. Ik had gekeken naar ecuador…plaatsje montanita en daarna nog een paar dagen de galapagos of naar costa rica plaatje puerto viejo de talamanca en kunnen daarna misschien nog naar bocas del toro in panama. Wat zijn jouw plannen?
Hallo,
Thanks voor jullie reacties. Heel wat landen op mijn verlanglijstje, maar heb uiteindelijk toch maar besloten gewoon met een vriendin mee te gaan. Zij ging naar Egypte en die stond ook nog wel op mijn lijstje. Wel wat onderaan, maar wilde het ook nog wel eens gezien hebben :).
Misschien dat het dan volgend jaar toch een verre vakantie gaat worden.
Jullie in ieder geval veel succes/plezier met jullie vakanties!
Groetjes.
Hey Renee,
Heb jij inmiddels al een vakantie geboekt? Want ik zit erover te denken om in oktober naar een zonnige bestemming te gaan om te leren Kite-surfen… hoeft niet persee hoor maar ben ook van de actieve ondernemende vakanties. (dit voorjaar nog maandje op de bonnefooi in Nicaragua gereisd)
En vind t eigenlijk gewoon weer eens leuk om samen met een gezellige reisgenoot op vakantie te gaan!
Ik wacht je reactie af.
Gttz Renate
Hi Renate,
Thnx weer voor je reactie.
Nou ik heb nog steeds geen reisgenoot maar heb mijn reisplannen beetje bijgesteld ik zit nu aan eind van dit jaar of begin volgend jaar te denken ook vanweg geld, want ik moet er wel voor sparen en aangezien ik geen vast werk heb maar via uitzendbureua werk gaat dat sparen niet zo snel Ik zou toch het liefst richting indonesie of bali willen weet niet waarom maar dat is een gevoel
Kite-surfen klinkt wel gaaf ben er iig wel voor in. Maar weet niet hoe jij verder over mijn bestemming denkt? Hoe was je andere vakantie?
Hoor het wel.
Liefs Renee
Zie nu dat er twee Renate’s zijn En de ene is op vakantie gegaan en de andere niet zoals ik het begrijp
Dus mijn berichtje was voor Renate 76
Liefs Renee