Gezellige en spontane reisgenoot gezocht Costa Rica

Door de jungle van Costa Rica trekken, eilandhoppen in Griekenland, wilde dieren spotten in Afrika of een wereldstad ontdekken…
In mijn reizen wil ik het onbekende ontdekken, helaas heb ik tot nu toe niemand om mijn reiservaringen mee te delen en ben daarom op zoek naar een vaste ( geen vereiste) reisgenoot tussen de 24 en 30 jaar.

Ik ben op zoek naar een avontuurlijke, gezellige, breed geinteresseerde en spontane mede reiziger die samen met mij de wereld wil doorkruisen! Ben niet alleen op zoek naar iemand die verre reizen wilt maken maar ook iemand die in is voor kortere stedentrips. En belangrijk geen party type. Zelf ben ik een 24 jarige meid die houd van natuur, geschiedenis, fotografie, films en paardrijden.

Lijkt je het leuk om met mij op reis te gaan? Dan mag je mij altijd mailen!

Hey Sabine,

Ik: Carmen, 30 jaar, single, ben ook op zoek naar een reisgenoot. Ik kan vanaf eind juni/begin juli met vakantie. Wellicht interesse om samen erop uit te gaan. Voorkeur gaat uit naar het oosten (indonesië, sri lanka), maar een fly en drive door europa lijkt me ook geweldig.

Groetjes Carmen

Hey,

Ik hou ook erg van reizen en wil ook nog veel van de wereld zien en ben ook op zoek naar een reisgenootje en ben ook 24 (eind juni 25) en heb nog geen idee van waar ik dit jaar naar toe ga. Ik ben net als jou geen partytype. Leuk en interessant om tijdens reizen/vakanties te zien en mee te maken vind ik de cultuur en natuur, een fototoestel ontbreekt dan ook niet in m’n bagage:biggrin:.

Heb je al een vakantie voor deze zomer/dit najaar gepland? En hou je van georganiseerde reizen of hou je er meer van om zelf alles te organiseren (ik geef de voorkeur aan georganiseerde reizen met vaststaande excursies, optionele excursies en vrije dagen).

Als je interesse hebt of meer van me wilt weten mag je me altijd een priveberichtje sturen!

Hallo Sabine,

In augustus, september en oktober heb ik tijd om te reizen. Mijn voorkeur gaat uit naar een reis van mexico naar venezuela. Of een gedeelte hiervan.

Ik ben 23 jaar en ik hou er van avontuurlijk reizen. Actief zijn in de mooiste gebieden vind ik het leukste om te doen.

Wellicht is het leuk om ideeen uit te wisselen?

Angelien

Hoi Angelien,

Bedankt voor je reactie. Voor dit jaar heb ik al een reisgenoot gevonden. Omdat ik dit jaar niet zo veel te besteden heb gaan we een korte reis maken in Ierland. Maar volgend jaar hoop ik wat verder en langer weg te kunnen gaan. Venezuela en Mexico lijken mij erg mooie landen om door heen te reizen, ik hou wel van avontuurlijke roadtrips! Misschien wel leuk om contact te houden? Wellicht kunnen we een reis plannen voor volgend jaar! Laat me weten wat je hiervan vindt.

gr sabine
ps je mag me ook prive mailen naar [EMAIL=“bien_fellinger@hotmail.com”]bien_fellinger@hotmail.com ( laag streepje tussen bien en fellinger)

bedankt voor je snelle reactie. Ierland, ik denk dat het een geweldige stad is. Ik hou je op de hoogte mochten mijn plannen in duigen vallen en uitgesteld worden!

Angelien