Binnenkort reis ik naar Costa Rica waar ik ooit eerder was en voor mij heeft niets ooit meer kunnen evenaren aan natuurweelde en de relaxte vrolijkheid van de mensen. Vorige keer tuffend met een volle bus langs alle highlights nam ik mij voor om eens terug te komen en op mijn gemak met iemand een diepere duik te nemen in dit paradijs en ook wat meer in contact te komen met de bevolking. Is er iemand die zin heeft (een deel van) deze reis samen te maken? Ik reis graag backpack via eenvoudige accomodaties. strand, snorkelen, regenwoud, dansen. Ik ben 62 jaar.
Hoi Babette! Wanneer ben je er voor het laatst geweest? En wanneer wil je weer gaan, heb je een periode in je hoofd? En heb je verder voorkeur voor vrouw, man, leeftijdā¦of andere voorkeuren?
Dag Sanne! Wil je ook graag naar Costa Rica? Ik ben er zoān 30 jaar geleden geweest met een groep. Dat was een waanzinnig mooie reis maar veel te snel allemaal. Liever op eigen gelegenheid en misschien wil ik er wel langer blijven. Ik wil binnenkort gaan, een reisgenoot zou nu welkom zijn, man vrouw maakt niet uit. Hoe zit jij?
Leeftijd maakt mij niet uit ik ben 62 jaar.
Dit forum ken ik nog niet, dus misschien beter rechtstreeks mailen met elkaar , mag ik jouw emailadres ook? Een keertje ontmoeten deze week of ben je nog niet zover?
Ha, ha, ik hoor wel, bellen kan ook.
Babette 0624781246
Hola Anneke, leuk dat je interesse hebt. Ik spreek ook geen Spaans, maar wel met een beginnerscursus bezig. Ze zijn dara erg op toeristen gericht dus een woordje Engels lukt vaak wel. Ik wil binnnekort gaan, afhankelijk van de mogelijkheden ook van mijn reismaatje. Waar woon je? Ik woon in Ede. Is dat dichtbij voor een bezoekje ? En anders even bellen ook goed. 0624781246 en maieln ook goed. Wat trekt jou van Costa Rica, wat wil jij daar zien en doen?
Fijne avond!
Babette
Babette
Costa Rica staat hoog op mijn verlanglijstje, echter ga ik nu voor 7 weken overwinteren in Braziliƫ.
Mocht je in April of daarna gaan dan zou ik graag mee gaan
Tom
Dag Tom, Leuk van je te horen. Ja, april kan het ook nog worden. Laat je het weten als je terug bent? En kun je mij vertellen of deze mail aankomt bij jou? Dank en veel plezier in Braziliƫ. Babette
Hola Anneke, leuk dat je interesse hebt. Ik spreek ook geen Spaans, maar wel met een beginnerscursus bezig. Ze zijn dara erg op toeristen gericht dus een woordje Engels lukt vaak wel. Ik wil binnnekort gaan, afhankelijk van de mogelijkheden ook van mijn reismaatje. Waar woon je? Ik woon in Ede. Is dat dichtbij voor een bezoekje ? En anders even bellen ook goed. 0624781246 en maieln ook goed. Wat trekt jou van Costa Rica, wat wil jij daar zien en doen?
Fijne avond!
Babette