reisgenoot (v/m) naar een ver land gezocht

Beste reiziger,
Heb je zin om ca. twee maanden (bijvoorbeeld in januari en februari), of een gedeelte daarvan, samen met mij een reis naar een mooi warm land te maken?
Zuid-India, Costa Rica e.o., Nieuw-Zeeland, Nieuw-Guinea en Mongolië zijn landen/streken waar ik nog niet geweest ben maar er staan nog veel meer landen op mijn lijstje. Ik heb ondertussen veel reiservaring opgedaan in Azië, Zuid-Afrika en Zuid-Amerika maar ik wil graag in het nieuwe jaar samen met een leuke reispartner weer iets nieuws ontdekken. Mijn interesse gaat uit naar natuur en cultuur maar zo af en toe uitrusten op een mooi strandje is soms ook wel aangenaam. Een fiets of bromfiets huren, wandelen en reizen met het openbaar vervoer genieten mijn voorkeur. De plaatselijke bevolking ontmoeten vind ik plezierig maar ook wil ik snoepen van de heerlijke vruchten aldaar. Ben je net zoals ik gezond, beetje sportief en lijkt je het leuk om samen met mij te genieten van een andere wereld? Low budget is OK maar soms mag het iets meer zijn.
Een vriendelijke groet, Martin

Heay Martin!

Wat toevallig!

ik ga in januari naar Costa rica en begin februari ga ik met een shuttle bus naar panama naar tribal gathering festival. ik ben hiervoor in veel landen in Azie geweest, Kenia, de Carribbean en Hawaii. midden en zuid Amerika staat nu bij mij bovenaan. ook ben ik van plan om te gaan surfen in deze landen. ik hou echt van avontuur en ben voor alles in. we kunnen anders wel een keer afspreken om te kijken wat onze plannen zijn en of het leuk lijkt om met elkaar te reizen!

Greetz, Thalissa

Ha Thalissa,

Leuk mailtje, bedankt.

Begin dit jaar ben ik nog in Panama en ook in Colombia geweest en vooral Colombia vind ik een erg aangenaam land om te bereizen.
Als je info wilt dan kun je me bellen, skypen en/of mailen. Mijn dagboekverslagjes zijn te zien op: www.martinwassen.mysites.nl

Ik ben laatst 65 jaar geworden en ik vermoed dat jij wellicht ca. 40 jaar jonger bent dus het leefstijdsverschil is waarschijnlijk te groot om samen een stukje van deze mooie wereld te ontdekken. Laat maar weten wat je wilt.

Warme groet, Martin

Martin Wassen
033 2773320
[EMAIL=“martinwassen@hetnet.nl”]martinwassen@hetnet.nl

Beste Martin,

Is vertrekken rond 18 december voor jou een optie?
Ik kan maximaal drie weken weg en zou heel graag naar Costa Rica willen gaan. Kan ook iets later vertrekken maar moet dan wel 12 januari uiterlijk weer in Nederland zijn.
Misschien is er iets te combineren?

Groet,
Sascha

Ha Sascha,

Bedankt voor de reaktie,

Is het mogelijk dat je me belt? Mijn achternaam is Wassen en ik woon in Scherpenzeel (Gld.)

Een vriendelijke groet, Martin