Hoi misschien-straks-reisgenootje!
Ik ben 29 jaar, woon in Wijchen en had 12 jaar een relatie. We zijn 3x naar Thailand geweest, naar Panama, China, Indonesie, Vietnam en zouden aankomende September naar India gaan een maand.
Helaas heeft mijn vriend het uitgemaakt.
Ik ben nu op zoek naar een reisgenootje voor September, voor een week of 2,5/3!!
Ik zoek iemand tussen de 23 - 35 ongeveer, met ook wat reiservaring!
Ons ticket naar India was erg goedkoop, 300 retour, mijn vriend (ownee ex;-(…) was erg goed altijd in aanbiedingen en goedkope tickets vinden!
Maar ik wil iig niet naar india, dat tixket ‘laat ik liggen’, dat is te moeilijk.
Ik wil gewoon een ticket en 1e nacht boeken en de rest vd route/slaapplaatsen etc daar (of van tevoren beetje/in vliegtuig) bekijken.
Ik zou graag willen naar:
- Costa rica/nicaragua of
- Maleisie of
- suriname of
- Cambodja/Laos of
- Columbia (indien veilig) of
- iets in Afrika (maar moeilijker met zelfstandig reizen, zou dan liever samen met een groepsreis meegaan).
Ik ben Naar China geweest in 2008 met een groepsreis, met mn moeder, oom leuk, maar heb liever de vrijheid van zelf alles bepalen, dus alleen ticket boeken!
In 2007, toen het ook uit was, ben ik met een reisgenootje naar Venezuela gegaan een maand! Het was leuk, beviel me goed! Al besef ik dat het ook kan tegenvallen, daarom uiteraard elkaar eerst een keer spreken via msn/mail/sms/tel. en natuurlijk ook keertje ontmoeten. En dan besprkeen hoe/wat/waar!
Over mij:
Ik ben een betrouwbare meid, lief en zorgzaam, gevoelig, open en serieus, kat uit de boom kijken, meer aan de zijlijn staand dan makkelijk in groepen en verder geduldig, een denker, en een doorzetter.
Maar zoek dit niet perse in een reisgenootje hoor! Juist tegenpolen trekken elkaar vaak aan, dus ben je heel extravert, spontaan en een “doener”, geen probleem, dat is ook leuk!
Ik heb meer behoefte aan iemand met wat diepgang, die wat dingen heeft meegemaakt misschien of iig iemand die wat levenservaring heeft, dan naar een oppervlakkig type. Zo ben ik zelf namelijk ook (diepgang-persoon). In ieder geval niet iemand die meteen oordeelt over hoe iemand zijn leven in heeft gericht/hoe iemand in het leven staat/denkt/handelt.
Uiteraard wil ik wel samen uit/samen thuis, dus niet als we op onze bestemming zijn dat je na 2 dagen je spullen pakt en vertrekt ergens anders heen;-)
Verder zoek ik in een reisgenootje ook gewoon gezelligheid, lol, maar ook gewoon kletsen/praten over dingetjes, en met anderen die we daar/in hostels enzo ontmoeten optrekken. Maar mocht je s paar uurtjes alleen willen zijn vind ik dat je dit ook naar elkaar moet kunnen aangeven!
Hopelijk tot snel! Ben benieuwd!
Groetjes Jessica
Tot hoors!
reacties op:
jessica_burgers@hotmail.com!