Wie heeft er zin in om ergens in september/oktober een week of 3/4 samen weg te gaan? Bij voorkeur een leuke meid/vrouw tussen de 25-35. Ik ben zelf type backpacker, maar niet op een superstrak budget (als in: ik betaal graag een paar dollar meer voor een kamer met een warme douche en zonder kakkerlakken). Ik hou van: natuur, strand, cultuur, mooie steden en lekker weer! Ik sta voor veel landen/gebieden open (Brazilie, Costa Rica, Cuba, Azie, Zuid-Afrika) maar wil me op de plek van bestemming ook graag veilig voelen! Ben op zoek naar avontuur en activiteit, maar ook toe aan vakantie! Een beetje relaxen hoort er dus ook bij. Wie wil er mee?
Ik ben ook van plan om op vakantie te gaan. Mijn planning was in november maar ik zou dat altijd nog een maand naar voren kunnen schuiven. Ik wilde graag naar ecuador. Ik was aan het kijken om een week naar montanita te gaan om spaans te leren en om te gaan surfen. DAarna wil ik graag verder reizen. Ik hou wel van dingen doen… actief bezig zijn, maar ook wel van onder een palmboom liggen met een cocktail Ik had gekeken om naar de plaatsen cuenca en banos te gaan, maar ik ben flexibel dus als je nog andere ideeen hebt. Ik ben 28 jaar. Normaal ga ik altijd met een georganiseerde rondreis naar zulke landen maar ik vind dat je dan ook altijd wel heel veel moet reizen… heel vroeg moet opstaan en als ik het ergens heel erg leuk vind dan moet ik al weer weg. Dat vind ik altijd zo jammer aan een georganiseerde rondreis. Dus ik dacht ik wil nu naar ecuador maar dan op een andere manier. In nederland dans ik ook heel veel salsa dus als ik daar een paar avonden goed kan salsa dansen is mijn vakantie helemaal goed! Wat zijn jouw plannen verder?
Sorry voor mijn late reactie. Ik ben inmiddels bezig met een ander plan. Hoewel wat Spaanse lessen mij ook wel goed zouden doen, heb ik meer behoefte aan vakantie. Bovendien heb ik mijn vraagtekens bij de veiligheid in Ecuador. Mocht mijn plan alsnog niet doorgaan, dan hoor je misschien nog van me.
Veel plezier alvast met de voorbereidingen van je reis!
ja ik snapt het al je over de veiligheid praat. Heb daar soms ook mijn vraagtekens bij… ben nu wel weer aan het twijfelen nu ik een bericht lees dat 45 mensen zijn overleden aan alcoholvergiftiging. Waar ga je dan naar toe op vakantie?
Inmiddels heb ik mijn ticket naar Costa Rica geboekt! Ik vertrek op 11 september. Ben jij er al uit wat je doet? Mocht je nog in de buurt zijn, mail me dan!