hallo,
ik zoek personen (enkelv. of meerv., M of V speelt geen rol)die interesse hebben om in december naar midden- of zuid-amerika willen gaan.
Waar is bespreekbaar, enkel de periode zit ik aan vast, heb verlof vanaf 4 december tot?? ergens in januari. Ben 32j Leuvenaar. Interesse? 0032 486/895 395 of bartauwerx@hotmail.com
groetjes!
hey Bart…jammer…dan kom je eens een belgje tegen op deze site :biggrin:…
Ik ben van plan om rond de periode april/mei 2010 naar ecuador te trekken,en ben nu vollop begonnen met het opzoekwerk over vanalles en nogwat ivm m’n ecuador-reis…ga ik alleen of vind ik uiteindelijk toch een reisgenoot, alles ligt nog open…
Liefst met reisgenoot maar die zijn niet zo gemakkelijk te vinden, vrienden genoeg maar geen één die blijkbaar tijd of budget of interesse genoeg heeft om samen te gaan :disgust:
Eén en ander staat wel al vast. Landen in Quito, Cuyabeno met Jamu-lodge zit al in mijn hoofd voor een dag of vijf, dit is ieder geval al een wens om m’n reis te starten…nu nog verder opzoekwerk ivm:Tena, Napo eventueel, cotopaxi,galapagos…
Waarschijnlijk zal jij al terug zijn tegen dan…moest je goeie tips hebben bij je terugkeer, laat ze gerust horen…ze zijn meer dan welkom
grtz Mie
Ik ben van plan om in augustus of september naar ecuador te reizen voor een week of 3.
Voor het moment ook nog geen reispartner voor dezelfde redenen:-)
Ik ben 23jaar, west-vlaanderen.
Landen in Quito, Cuyabeno met Jamu-lodge ben ik zeker ook van plan, een jungletocht en dan graag weekje galapagoseilanden.
Iemand die nog in die periode zou gaan en /of reispartner zoekt, laat gerust iets weten.
Bram