Tja… ook ik wil reizen!
2009 is net aangebroken en het is tijd om 2009 anders in te vullen… dus ja… een reis hoort daarbij.
Alhoewel ik door mijn werk niet in de gelegenheid ben om maanden weg te gaan zou ik graag 4 weken willen. Het eerste land waar ik aan denk is dan Suriname…Maar ook Venezuela, Costa Rica en/of Brazilie staan op mijn verlanglijst!
Voor andere mooie landen of andere ideeen sta ik open… (zuid-amerika heeft echter wel mijn voorkeur)
Waarom zoek ik een reisgenoot? Tja… alleen is ook maar alleen en heel eerlijk… het idee om alleen te gaan is ‘terrifying’
Ik zou graag april/ mei weg willen voor 4 weken… mijn idee zou zijn; ticket, lonleyplanet en gaan… niet teveel voorbereiden en kijken wat er op je pad komt. Mooie dingen/culturen zien en op z’n tijd lekker doorzakken bij goeie (lokale) muziek :lol:
Wat ik zoek in een reisgenoot?
Hmm… lastig… vooral veel humor, gezellig, spontaan en avontuurlijk!
Met wie ga jij op pad?
Hmm… ik heb me nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld
Ik ben Daan (ookwel Daniella, vrouw), 25 jaar… Heb in mijn korte leven veel gezien/meegemaakt waardoor ik niet te typeren ben als een doorsnee 25-jarige… Maar genieten van mijn leven staat hoog op de agenda!
Ik ga er vanuit dat als jij mijn reisgenoot wilt zijn we nog tijd zat hebben om elkaar verder te leren kennen dus ik hoor graag van je!
Zin om met me mee te gaan?
Ook ik ben dus op zoek naar een reisgenoot voor aankomende zomer. Ik ben 26 jaar en heb al wel wat reiservaring maar nog niet in Midden- Zuid Amerika geweest en ik heb besloten dat 2009 het jaar is dat ik dit continent wil ontdekken!
Het idee van ticket, lonely planet, rugzak spreekt me enorm aan. Op die manier heb ik ook geweldige ervaringen met Thailand, Canada en Indonesie!
Verder ben ik het type dat flexibel is ingesteld, zo veel mogelijk wil zien en humor en gezelligheid hoog in het vaandel heeft staan.
Lijkt het je wat om verder te borduren op Midden-Zuid Amerika 2009? Stuur een email of voeg me toe op msn: [EMAIL=“erikgaasbeek@hotmail.com”]erikgaasbeek@hotmail.com.
Ook ik wil reizen,
2 jaar geleden een paar maanden in thailand geweest en wil in het jaar 2009 weer weg, alleen dan maand juli en augustus, omdat ik dan vrij kan krijgen van mijn werk en vrij heb van mijn deeltijd studie gebarentolk.
Eric ik lees bij jou dat je ook ervaring hebt met canada. Dit is namelijk ook een land wat me erg aanspreekt.
kun je me hier wat meer over vertellen?
In 2006 ben ik 2,5 week naar de Ooskust van Canada geweest. Toronto, Kingston, Montreal, Ottawa en Niagara falls. Als je voor de indrukwekkende natuur wilt gaan moet je aan de westkant van Canada zijn.
Maar ook waar ik ben geweest is erg mooi. Toronto is een gezellige, grote stad. Ottawa moet je vooral zijn voor architectuur en cultuur. Niagara falls is absoluut de moeite waard. Verder ben ik ook wezen raften waarbij de adrealine door je lichaam schiet.
Reizen vooral met de trein en bus gedaan, gastvrije mensen en low budget plaatsen zijn er overal wel alleen Montreal is zeker wat duurder.