Grand Zaman Garden Alanya

Mijn ouders gaan ook naar dit hotel, althans dat is de bedoeling. Ze gaan wel pas in het naseizoen, dus misschien zijn tegen die tijd alle problemen opgelost. Maar toch, ik ben wel benieuwd naar de vorderingen met de bouw!

Hoi Jacquelien, ik zou graag van je die foto’s toegestuurd willen krijgen als je wilt. Dit kan naar [EMAIL=“baltazaros@hotmail.com”]baltazaros@hotmail.com.

Alvast bedankt !

Bas

Hallo

Ik heb je de foto’s gemaild.

groetjes Jacqueline

Goedemorgen Jaqueline,

Zou ik van jou ook die foto’s mogen hebben wij gaan op 8 juli naar Grand Zaman Garden en zijn zeer benieuwd hoe en wat
ajverhaaf@wanadoo.nl

alvast bedankt

ik ben vandaag weer bij het reisbureau geweest en die hebben contact gehad met sudtours en die zeggen dat het zaterdag open is gegaan. Dus daar gaan we dan maar vanuit.

Hallo allemaal,

Ook ik heb vanmorgen met Sudtours gebeld en Grand Zaman Garden schijnt zaterdag geopend te zijn en alle faciliteiten zijn klaar. Ik krijg een fax toegestuurd met de bevestiging daarvan dus ik hou jullie op de hoogte

Hoi allemaal, vooral Cobie en Elke

Blijf ons vooral op de hoogte houden van dit openingsverhaal! We zijn zeer benieuwd, we gaan volgende week zaterdag 1 juli al, dus we hopen ook echt dat het hotel al open is! Ook wij hebben de foto’s van Jacqueline gekregen, waarvoor nogmaals onze dank, maar dat zag er allemaal nog niet zo rooskleurig uit; we hopen dan ook maar dat Sudtours eerlijk tegen ons is.
Als je de bevstiging van Sudtours hebt gekregen, laat het even weten??!?

Alvast bedankt allemaal

Marlou en Noel

Hallo allemaal,

Heb net een fax gekregen waarin staat dat de periode waarin wij gaan 8 t.m.22 juli het hotel open is en alle faciliteiten ook,dus dat geeft nog niet veel duidelijkheid over de mensen die nu gaan. Ik hoop snel iets van iemand te horen die er nu naar toe is of gauw gaat.We wachten dus maar weer af.

Na het lezen van jullie berichten ben ook ik weer naar
het reisbureau geweest die contact opgenomen hebben met Subtours
Waar wij tehoren kregen dat het hotel morge (21juni) open gaat.
Dit is alweer een andere datum.
ik hoop dat het klaar is als we op vakantie gaan. het is afwachten.

groetjes

[quote=Cobie]
Goedemorgen Jaqueline,

Zou ik van jou ook die foto’s mogen hebben wij gaan op 8 juli naar Grand Zaman Garden en zijn zeer benieuwd hoe en wat
[EMAIL=“ajverhaaf@wanadoo.nl”]

Hallo Cobie,

Ik had de foto’s al doorgemaild maar heb ze nog maar een keer gemaild.

groetjes Jacqueline

Zojuist heeft Sudtours bevestigd dat HEDEN de eerste gasten in het hotel gearriveerd zijn, en dus niet omgeboekt hoefden te worden!!
Hiep hiep hoera??? Ik weet het niet, nemen het maar voor waar aan, Sudtours heeft wel meer praatjes de wereld in geholpen.

:banana:
Na alle nieuwe meldingen heb ik ook mijn reisbureau nog eens vereerd met een bezoekje. Ze hadden zelf nog niets gehoord van het hele verhaal. Ze hebben contact gehad met Arke, maar die konden op dat moment niets checken. Hier hebben ze morgen contact mee.
Verder hebben ze gebeld naar het Grand Zaman hotel. Ze kreeg te horen dat vanavond de openingsreceptie was en dat morgen de eerste gasten het hotel in worden gelaten!!
Het komt dus niet helemaal overeen met voorgaande verhalen, maar het komt wel steeds meer in de richting. Mag ook haast wel, want over precies 2 weken hoop ik toch daar aan het zwembad te liggen. Wij vertrekken op 5 juli!! ik vind het wel een aparte ervaring om vooraf al van een aantal mensen te weten dat ze er ook zullen zijn. Hihi.

Tot op het web en anders tot in het zwembad!!

:wink: groet May;)

Dat word een gezellig clubje!
Het gaat wel op een meeting lijken. Wij zijn vanaf 1 juli ook in Alanya maar wij zitten in Orient palace. Zijn er nog mensen hier die daar ook naartoe gaan?

Hey hoi allemaal!!

Ik heb gisteren zelf contact met Sudtours gehad en die zeiden ook tegen mij dast het hotel gisteren is open gegaan… Ik ben reuze benieuwd…
Als er iemand nieuwe berichten heeft of al foto’s heeft gezien van het hotel dat het helemaal klaar is, laat het dan snel weten… Haha!!

Groetjes San

Hoi Hoi,

Ik heb de eerste berichten gelezen dat het hotel al gasten heeft gehad, dat er water in het zwembad zit, etc.

groet may

Ja ik heb de foto’s nu ook gezien.
Toch nog goed nieuws na die nederlaag van oranje!!!

groet May

Check vakantiereiswijzer, daar heeft iemand een reactie gegeven die al is geweest en op de volgende site kun je foto’s zien: [http://members.home.nl/nickycox](javascript:ol(‘http://members.home.nl/nickycox’):wink:

Het ziet er echt heel mooi uit, alleen de eerste drie verdiepingen waren ze nog aan het werk. Maar ze zeggen dat je geen last hebt van de werkzaamheden. De airco’s werken, thuis is aangelegd, twee zwembaden en drie glijbanen.

Wij gaan ook van 8 juli t/m 19 juli dus blij om te horen dat niet iedereen gecanceled heeft!

Foto’s zien er goed uit!

Oja voor Evie: Orient Palace is super hotel!! Wij zijn er vorig jaar geweest, pas alleen op voor het water in het zwembad want zijn vorig jaar veel zieken geweest!

@elke: heb een aantal keer geprobeerd de site met foto’s te openen, maar telkens zegt ie dat ie de site niet kan vinden