Hotels Grand Zaman/gardenia In Alanya

Is iemand al eens in deze hotels verbleven? We willen wel eens een andere accommodatie proberen maar wil wel graag wat ervaringen horen. Ik heb al even op vakantiereiswijzer.nl gekeken maar misschien dat iemand hier de hotels ook kent?

Ik hoor het wel!

Groetjes, Diamond

ik ken hotel grand zaman wel. ik heb twee naast dat hotel gezeten. ik verbleef toen in grand okan. dat is naast Grand zaman. Wat ik me kan herinneren wat ik zag vanuit het balkon naar grand zaman, was dat er verschillende avonden er dingen worden georganiseerd. er is ook volgens mij 2 in de week een speciale eetthema, bijv. dat de obers dan anders zijn verkleed dan normaal, de lopenbuffet is dan buiten, wat heel leuk word aangekleed. Het zwembad / kinderbad is ook apargescheide volgens mij was er ook een bubbelbad (weet het niet meer zeker. Vanuit het buitenkant ziet het er verzorgd uit en het zwembad en terras ook en de voorkant ziet er ook verzorgd uit. De balkons zijn ook redelijk groot. GRand zaman heeft een eigen gedeelt op het kleoptra strand voor hun gasten, waar de ligbedden en parasols zijn plus een eigen strandtentje (dit was zo 2 jaar geleden). Het hotel ligt dus vlak aan het strand en het is een paar minutjes lopen van het zogenaamde barstreet waar alle discos zitten. het ligt wel aan de weg waar allerlei leukje winkels en restaurantjes zijn te vinden. Dit is wat ik heb kunnen opmaken vanuit grand okan wat naast grand zaman ligt.

Ik weet dus niet als er wat veranderd is, omdat het voor mij al zo 2.5 jaar geleden i geweest dat in alanya ben geweest.

groetjes besmile

Dank je voor je beschrijving Besmile! Ik heb dit jaar zelf ook in Grand Okan gezeten, het viel ons een beetje tegen, hoe was dat bij jou? We zijn gisteravond naar het reisbureau geweest en hebben 'n optie genomen op een reis. Het is uiteindelijk niet Grand Zaman geworden maar Riviera (ligt daar vlakbij).

Heb je zelf al plannen voor volgend jaar?

Groetjes, Diamond

Hey hallo diamond,

Ik ben twee keer in Grand Okan geweest (2001, 2002). Het was ons goed bevalllen, maar heb wel op de site gelezen/ gezien van grand okan dat er een paar dingen zijn veranderd. DE mensen/ obers waren in die tijd toen ik erwas zeer vriendelijk enz. Zoals ik me kan herinneren, AManda van de receptie, fabio de fotograaf, de obers zoals, mehmet, ali, kerim, selim, achmet, zeki. Ik weet wel dt amanda en fabio er nog werken.

Hotel riviera de naam komt me wel bekend voor en ligt toch ook vlak aan de strand en zo 10- 15 minuten (lopens) van de barstreet (discotheken). Volgens mij heeft hotel riviera ook van hun eigen liggenbedden en parasols op het strand. IS Hotel riviera ook aan het kleoptrastrand.
Want dat is het brede en mooie zand strand van alanya.

Ik zelf ga van 13 augustus- 27 augustus naar side naar Hotel Side Star PArk. Dat is supergloed nieuwe hotel en ligt zo 1 km van side centrum en gelijk aan het strand. Wij hebben maandag geboekt en bij arke hadden wij de laaste kamer van type b soort. wij hebben dus mazzel gehad. :smiley:

groetjes besmile

He Besmile, wat leuk dat je naar Side gaat! Heb je iets om naar uit te kijken! Ben je daar al eerder naartoe geweest? Wij vonden Grand Okan wat minder, onze kamer zat aan de drukke Ataturk Straat en we vonden het eten ook niet echt lekker. Was de eerste vakantie dat ik was afgevallen toen ik thuis kwam :frowning: Ik heb in het hotel niet zo heelo veel mensen leren kennen, alleen Fabio de fotograaf ken ik :smiley:
Riviera zit inderdaad ook aan het Keopatrastrand. Ze hebben ook eigen ligbedden en parasols ja. We zijn hier vier jaar geleden ook geweest dus weten al een beetje wat ons te wachten staat.

Liefs, Diamond

hey diamond.
Het klopt wel dat het eten niet altijd zo goed was. Toen wij in grand okan ztaen. ZAten wij aan het zwembad kant. In keer op verdieping 5, daar had je mooi uitzicht over de zee enz en 1 keer op de 1e verdieping aan de zwembad kant dat was wel wat minder.

Het is voor de eerste keer dat ik naar Side toega qua, maar ik ben er wel een keer doorgekomen met de bus toen we mensen moesten ophalen voor excursies. Toen was in side zo veel dingen in de bouw nog. Maar ik ga naat Hotel SIde STar PAtk. DIe gaat in maart 2004 open. en het zuster hotel heet Side STar.

groetjes besmile

Nou ik ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben in Side, maar dat horen we hier vast nog wel :smiley:
Grand Okan heeft inderdaad kamers waar je heel mooi zicht op de zee hebt, jammer dat wij daar niet zaten. Hopenlijk hebben we straks in Riviera meer geluk!

Fijne feestdagen!

Liefs, Diamond

HEY DIAMOND

JIJ OOK FIJNE FEESTDAGEN EN EEN SUPERGOED 2005

GROETJES BESMILE :smiley:

Thanx :smiley:

Liefs, Diamond