Ervaringen met hotel Grand Zaman Garden

hallo

ik ga 16 juni naar dit hotel
ga met een gezin daarheen
nu wou ik heel graag weten of ze ook eten op de kamer komen brengen omdat me dochtertje soms op tijd naar bed gaat
en of ze dat ook met drinken doen
wie is er geweest en weet het
en wou weten of er ook een grote supermarkt is die alles verkoopt ook voor baby,s

groetjes angelique

Hallo,eerst een vraagje vooraf gaat U naar Grand Zaman of Grand Zaman Garden daar is wel een verschil in.Wij zijn naar Grand Zaman geweest en heeeel goed bevallen(ondanks andere nare berichten)Roomservice was vorig jaar aanwezig,maar drank mee naar de kamer nemen mocht absoluut niet.Verder is Grand Zaman niet kindvriendelijk maar dat staat ook in de beschrijving op vakantiereiswijzer.Grand Zaman Garden is er precies tegenover en meer kindvriendelijk.Verder zijn er voldoende supermarkten in de buurt(tip niet precies tegenover het hotel gaan relatief duurder dan 200 meter verderop.)Laat U verder niet ontmoedigen door berichten op vakantiereiswijzer want het is een prima hotel met vriendelijk personeel en goed van eten en drinken. Ik wens U een hele fijne vakantie in dit hotel of in het andere hotel .Vriendelijke groet Leny:zon02::dag:Zag te laat dat U naar Grand Zaman Garden gaat is ook een heel goed hotel. Zijn wij ook een nacht geweest ivm overboeking.Maar het hotel is net zo goed als Grandzaman

Rietmanvanleeuwen : bericht van Angelique was van vorig jaar dus ik denk niet dat ze deze post nog gaat lezen