Ervaringen met Grand Kaptan in Alanya

Wij vonden het een te gek hotel!Eten was goed,personeel was vriendelijk.Kortom voor herhaling vatbaar eigenlijk…Voor meer :thumbsup:vragen mag je me altijd mailen…stien

wij gaan over 2 weken naar dit hotel, ben benieuwd naar meer reacties?!
groetjes esmeralda.

wij zijn dus inmiddels al weer een paar jaartjes geleden geweest.Mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het wel.Ik zou zeggen alvast heel veel plezier daaro.stien

hai, ok bedankt,
nou ik heb wat tegenstrijdige dingen gelezen, dat bij de 1 met ultra all in de minibar gratis was, dat er ook strandlakens bij in zaten, en dat de cocktails ook bij de all in zaten…
maar bij de ander niet,
ben ik altijd wel benieuwd naar, aangezien ik geen wijn of bier drink, wat voor mixjes ofzo er dan wel bij in zitten…
en dat op het dak is dat ook een soort bar, en is het eten goed??
zie namelijk verder weinig foto’s echt van het hotel zelf…

alvast bedankt!
groetjes esmeralda

De bar op kamer was bij ons niet all in.We moesten toen zelf badhanddoeken mee nemen.Er staan ligbedden en tafels met stoeltjes,maar wel erg weinig vooral rondom het kinderbad.Oudere mensen gingen daar dus ook gewoon l;iggen,dus ouders met kindjes moesten dan verder op,wel jammer want je kan zo van je stoeltje uit je kind zien spelen van dichtbij anders.er is wel een mooie grote tuin waar je ook kunt vertoeven met ligbedden en zo.De glijbanen zijn te bereiken met een grote trap die over een weg heen is.ik weet niet of je kids mee neemt?daar is ook de kidsclub.bij ons kwamen ze je kindjes halen en weer netjes terug brengen.Halverwege het hotel is een soort lounge waar je wierrook kan roken en wat drinken kan bestellen.Het is een heel sfeervol terras in turkse oosterse stijl.met veel kussens en lekker banken.Vooral sávond kan je daar heerlijk saampjes genieten.de disco was meen ik in de kelder.Boven het dak heb je een groot terras met stoelen en tafels,waar de avond activiteiten gehouden worden.Muziek,dans licht,bar etc…heel gaaf vonden we het en een ver uitzicht.Van de coctails weet ik het niet ik meen ook dat je daar voor moest betalen,ook voor ijsjes.zaten niet all in.ik wil je prive wel wat foto’s sturen als je wil??

hai!
oow heel erg bedankt, klinkt erg gezellig in ieder geval :slight_smile:
wij hebben geen kindjes mee, we zijn met zn 2en, allebij begin 20.
maar dan weet ik verder al wat dingetjes over het hotel, thanks!
maare wat foto’s van het hotel/omgeving is altijd leuk om te zien, want op internet staan veel van die standaard foto’s vind ik!
alvast bedankt!
groetjes esmeralda.

ik ga ze voor je opzoeken en dan stuur ik ze toe,wordt wel vanavond of maandag want we gaan een weekendje weg.doei doei

helemaal super dank je, ik zie ze vanzelf wel verschijnen!
fijn weekend!
groetjes esmeralda.

hey esmeraldat,

Wij vertrekken binnekort naar Hotel Grand Kaptan.
Nu wou ik even vragen hoe het daar was?
Is de kluis en minibar op de kamer nu all in?
En de cocktails? Indien die niet all in zijn, wat kan je daar nog zoal drinken (met alcohol)?

alvast bedankt! :slight_smile:

Wij zijn van plan komende zomer naar Grand Kaptan te gaan. Is het nog steeds een aanrader? Ik hoorde wel dat het Annex gebouw afgestoten is en dat het zwembad met de glijbanen vlak bij het bestaande zwembad nu liggen, Klopt dat?