Niemand recent terug van Grand Kaptan

hallo is er echt niemand die nog maar recent terug is van grand kaptan of ook gaat tussen 3juli en 10 juli

mvg jaime

Hoi Jaime,

't wil niet lukken! op zoover ook niets recents, ik denk dat jij eerst gaat en wij jullie komen aflossen! (wel lekker veel plaats bij het zwembad, restaurant en strand :slight_smile: )

gr. Evelien

hoi evelien
nee niet echt he ja zou moeten veel plaats hebben he mits niemand reageerdt haha
ja heb gekeken ook op zoover de recenste was van rond de 18 de juni geloof ik
ja zal zo moeten he kan het je niet vertellen he hoe het er was want jij komt ook in die periode lol
lopen mms elkaar wel eens tegen het lijf
en drinken we er eentje samen

groetjes jaime

p.s het is er weel mooi weer voorzien voor de hele volgende week dus dat kan al niet meer stuk he kijk er al naar uit zondag vertrekken we si

Geen directe ervaringen maar we wonen in de buurt. Brengen er regelmatig gasten als wij ze niet kunnen “bergen” Iedereen is tevreden geweest. Redelijk lux hotel heeft niet de image van een touristen hotel. Nadeel is de ligging het zou kunnen zijn dat het oficieel in Tosmur ligt. Het is elk geval de grens Oba / Tosmur wat wil zeggen dat het c.a 4 KM van centrum van Alanya ligt (is een schating).

hallo
leuk iemand die er woont
weet jij mms dan welke markten de moeite zijn om te doen
en is seaalanya de moeite of niet omdat we gelezen hadden om met dolfijnen te zwemmen
ps welk weer is het er nu
kennen alanya niet hebben wel al in marmaris geweest
en ik denk die 4 km dat dat moe te doen zijn met busje van hotel of dolmus zolang en zover is 4 km nu ook weer niet

en hoeveel staat de lira nu en is het de gewone turkse lira dat je moet meehebben of de nieuwe
en leuk om te weten dat het nie zo touristisch is dan gaan we nie te veel last hebben van russen en zo

mvg jaime

Zo dat zijn veel vragen.

Hoi allen,

Volgens mij ligt Grand Kaptan net niet in tosmur, bordje staat volgens mij net iets meer naar orient palace toe. maar die 4 km is goed te doen met de dolmus hoor! Elk uur rijd er ook een hotelbusje (gratis) richting Alanya.

Gwk koersconverter geeft een koers aan van 1.998, dus reken 2 lira voor iedere euro, dan zit je wel goed in de richting

Jij bent nu echt aan het aftellen Jaime! ik nog 9 nachtjes slapen voordat we gaan! In Kaptan zitten trouwens weinig tot geen russen (is ook de reden waarom dat we het geboekt hebben.) hebben namelijk in Orient palace jaren geleden ons rot lopen ergeren aan dat volk. waren rond 2 uur al bezopen, vechten, vrouwen uitkleden aan het zwembad en dan heb ik het nog niet over het beestachtige gedrag wat ze vertonen bij het buffet.

Veel plezier als ik je niet meer “spreek” en een goede vlucht!

gr Evelien

hoi hoi bedankt voor de reactie op de markten en zo
zullen we wel vinden

en evelien ja ik weet het wij komen er ook zot mee met dat volk hebben 2 jaar geleden in manavgat gezeten en hotel zat vol en niks respect voor medemens daarom heel blij dak ik hoor dat er daar geen zitten
jaja hoor nog 2 nachtjes slapen si
en weg zijn we

jullie ook veel plezier en zal het er zeker opzetten als we terug komen

groetjes jaime

Hoi Jaime,

Laat even weten hoe het was! Wij vertrekken morgen.

Gr evelien

Sent from my GT-S5830 using Wereldwijzer App