Ervaringen met hotel Grand Kaptan

hallo wij zijn van belgie en zouden op 3 juli naar grand kaptan gaan in alanya heeft er iemand ervaring met hoe het er nu is want ik heb gezien dat de berichten al reeds jaren oud zijn
mms iemand die in tkort ginds geweest is

met vriendelijke groetjes jaime

Hoi hoi !

Heb je toevallig al gekeken op www.zoover.nl ? Daar staan in ieder geval wel recente reacties op (sowieso van dit jaar). Ik ben er zelf nooit geweest, weet wel waar 't ligt, zo’n 4 km. van het centrum, dus je zult waarschijnlijk wel met de bus of taxi naar het centrum moeten gaan. Maar als ik de reacties op zoover lees, zou het wel goed moeten zijn !
Heel veel plezier daar !

Groetjes,
Hilde

thks hilde
ja die heb ik gelezen maar mms dat er hier ook iemand reactie had
ja dat centrum valt nog mee van ligging en is busje van hotel ook die 9 maal per dag rijd geloof ik en alanya hebben we ook nog nie gedaan zijn wel al in marmaris en manavgat geweest.marmaris heel mooi en voor herhaling vatbaar manavgat nooit meer hotel was super maar eens je buitenkwam had je niks meer.
en sri lanka en thailand ook al gedaan

groetjes jaime en we kijken er naar uit is nie lang meer gaan genieten :zon02:

Hoi Jaime,

Misschien nog een leuke tip: halverwege Grand Kaptan en Alanya heb je nog een soort buitenwijk van Alanya, dat heet Oba. Daar heb je ook nog veel winkeltjes en restaurantjes. Op maandag is daar altijd een grote markt die echt heel leuk is. Ze verkopen daar van alles ! Je kunt daar heel makkelijk komen met een taxi, als je zegt dat je naar de markt in Oba wil, dan zetten ze je daar voor de deur af, en dat voor een paar Lira!
Alvast heel veel plezier en gaat inderdaad opschieten!!
Wij moeten nog zo’n kleine 6 weken wachten, maar dat gaat ook steeds sneller !!
Als je nog meer wilt weten over Alanya of over leuke dingen om daar te doen, dan hoor ik 't wel (evt. via pb). Ik kom al vanaf 1993 in Alanya, dus ken 't daar wel een beetje…:cheer:

Groetjes,
Hilde

hoi hilde
ja hadden die markt al op ons lijstje gezet om te doen want had er nog een paar opgeschreven
wat we heel graag wilden doen is met de dolfijnen zwemmen maar hebben gekeken voor deprijs en is wel duur maar ja doe je maar 1 keer ook he
maar wist niet dat oba ook veel winkeltjes en zo had hed wel gelezen van die markt dat is alles
en mms dat we wel nog eens zouden meegaan met een boottocht in marmaris ook gedaan en reuze meegevallen
wat ik wel ondervonden had als we 2 jaar geleden naar manavgat gegaan zijn is dat ze in alles veel duurder geworden zijn en je nog heel moeilijk kan afdingen allez in die streek weet nie hoe het is in alanya
vroegen de zelfde prijs als hier in belgie
en dat vind ik toch te duur voor namaak hoor lol
maar alle tips en wat er te doen valt is welkom hoor ik schrijf alles op en we zien daar dan wel wat we doen
maar heb al voor alle dagen een markt op m’n lijstje maar of het allemaal te doen is kwa afstanden weet ik niet hoor

groetjes jaime en ik hoor je dan wel>>>

Hoi Jaime,

Wij gaan 11 juli richting Kaptan, helaas zijn er weinig reacties van mensen die ook in die periode gaan. Wij gaan met onze 2 meiden van (bijna) 9 en 11.

hoelang gaan jullie?

gr Evelien

hoi evelien
das spijtig want dan zijn wij al een dagje terug
je heel weinig reactie en de reacties dan erop staan zijn van vorig jaar of van begin dit jaar
we hadden een beetje schrik omdat we nu voor de eerste keer via pc geboekt hebben bij sunweb anders boeken we altijd bij reisburuea
daarom dat ik het vroeg langs deze weg
maar denk niet dat het slect kan zijn want jetair heeft dat hotel ook staan
wij gaan dit jaar zonder kids

groetjes jaime
p.s wij gaan maar voor een weekje van 3 tot en met 10 juli